Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2014 18:28

Κοιμηθείτε καλύτερα όταν είστε κρυωμένοι

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Μπορείτε να κοιμηθείτε καλύτερα όταν είστε κρυωμένοι

Ο βήχας και η συμφόρηση μπορεί να κάνει μεγάλη τη νύχτα.

Συμβουλές για να καταπραΰνετε τα συμπτώματα και να κλείσετε τα μάτια σας.

  • Χρησιμοποιήστε έναν υγραντήρα που θα σας βοηθήσει να αναπνέετε ευκολότερα

Χρησιμοποιήστε έναν υγραντήρα, όλη τη νύχτα για να απελευθερώνεται η υγρασία στον αέρα. Ο ατμός μπορεί να χαλαρώσει τη συμφόρηση και ενυδατώνει τις ρινικές διόδους σας. Έτσι αναπνέετε πιο εύκολα και ο υγρός αέρας καταπραΰνει τους ερεθισμένους ιστούς στη μύτη και το λαιμό σας. Αυτό μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο της φαρυγγίτιδας. Να καθαρίζετε και να απολυμαίνετε τον υγραντήρα τακτικά για να απαλλαγείτε από τα μικρόβια.

  • Κάντε ένα ντους πριν πέσετε στο κρεβάτι

Όταν έχετε κρυολόγημα, οι ατμοί από ένα ζεστό ντους κάνει την αναπνοή σας πιο άνετη. Μπορείτε, επίσης να κάνετε ντους και να καθίσετε στο μπάνιο που είναι γεμάτο με υδρατμούς με κλειστή την πόρτα ή να σταθείτε πάνω από ένα νεροχύτη γεμάτο με τρεχούμενο ζεστό νερό, ή να βάλετε μια ζεστή κομπρέσα πάνω από τα ιγμόρεια σας.

  • Επιλέξτε τα φάρμακα που θα πάρετε

Τα φάρμακα που υπάρχουν είναι για τη θεραπεία των συμπτωμάτων όπως η συμφόρηση, η ρινική καταρροή, ο βήχας, ο πυρετός και ο πόνος. Ελέγξτε τα συστατικά με προσοχή και επιλέξτε το φάρμακο που ταιριάζει περισσότερο με τα συμπτώματά σας. Φάρμακα αποσυμφορητικά μπορεί να σας κρατήσουν σε εγρήγορση. Ορισμένα αντιισταμινικά φάρμακα, από την άλλη πλευρά φέρνουν υπνηλία. 

  • Ένα αποσυμφορητικό ρινικό σπρέι μπορεί να βοηθήσει

Όταν δεν μπορείτε εισπνεύσετε από τη μύτη σας, ένα αποσυμφορητικό ρινικό σπρέι μπορεί να βοηθήσει να ανοίξει τις ρινικές διόδους σας. Προσοχή όμως, η χρήση αποσυμφορητικών σπρέι για περισσότερο από τρεις ημέρες μπορεί να επιδεινώσει τη συμφόρηση.

  • Πάρτε καταπραΰντικά για τον πονόλαιμο

Για γρήγορη ανακούφιση από τον πόνο της φαρυγγίτιδας κάντε γαργάρες με αλατόνερο πριν πάτε για ύπνο. Υπάρχουν, επίσης, παστίλιες, σπρέι λαιμού, και αναλγητικά. Εάν έχετε σοβαρό πονόλαιμο και πυρετό για περισσότερο από δύο ημέρες, ειδικά αν δεν έχετε τα τυπικά συμπτώματα κρυολογήματος, όπως συμφόρηση και φτέρνισμα, ελέγξτε μήπως ο πονόλαιμος οφείλεται σε μόλυνση από στρεπτόκοκκο.

  • Χρησιμοποιήστε ρινικές ταινίες για ανακούφιση

Μερικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν ρινικές ταινίες για την ανακούφιση από τη συμφόρηση ενώ κοιμούνται για να ανοίξουν τις ρινικές διόδους.

  • Κάντε πλύσεις με φυσιολογικό ορό

Ο φυσιολογικός ορός μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα μπουκάλι ψεκασμού και χρησιμοποιείται για να χαλαρώσει η βλέννα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατ 'επανάληψη. Για να φτιάξετε το δικό σας αλατούχο διάλυμα, ανακατέψτε 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι και 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε 200 ml ζεστό νερό. Το αλατούχο διάλυμα μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί για ρινική άρδευση με ένα σκεύος, για παράδειγμα, να ξεπλύνει βλέννας από τις ρινικές κοιλότητες σας.

  • Πάρτε μενθόλη για να καταπραΰνετε τον βήχα

Το τρίψιμο με μια αλοιφή μενθόλης στο στήθος και το λαιμό σας μπορεί να βοηθήσει στον βήχα. Μην βάζετε στο στόμα σας την αλοιφή ή μέσα στη μύτη σας. Και μην τη χρησιμοποιείτε σε παιδιά κάτω των 2 ετών.

  • Σηκώστε το κεφάλι του κρεβατιού σας

Μπορεί να έχετε ακούσει ότι τα ιγμόρεια σας θα αποσυμφορηθούν πιο εύκολα αν βάλετε το κεφάλι σας σε πολλά μαξιλάρια. Αυτό δεν είναι καλή ιδέα, επειδή κάμπτει το λαιμό αφύσικα και μπορεί να κάνει πιο δύσκολη την αναπνοή. Αυτό που λειτουργεί καλύτερα είναι να ανυψώσετε το κεφάλι του κρεβατιού. Προσπαθήστε να βάλετε μεγάλα βιβλία κάτω από το κεφαλάρι σας. Αυτό δημιουργεί μια πιο ήπια, πιο φυσική κλίση.

  • Κοιμηθείτε στην ώρα σας 

Ένα κρυολόγημα μπορεί να κάνει άνω κάτω το πρόγραμμά σας. Αλλά είναι καλύτερο να ξυπνήσετε και να πάτε στο κρεβάτι την ίδια ώρα, όπως συνήθως. Η τήρηση στο πρόγραμμα ύπνου όχι σας βοηθάει να κοιμηθείτε, αλλά σας βοηθάει να αναρρώσετε και από το κρυολόγημα. Άλλωστε, όσοι στερούνται ύπνου είναι τρεις φορές πιο πιθανό να κρυώσουν από εκείνους που κοιμούνται οκτώ ή περισσότερες ώρες τη νύχτα.

Διαβάστε, επίσης,

Εξατομικευμένη φαρμακευτική θεραπεία

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για προστασία από τις ιώσεις

Οι καλύτερες βιταμίνες για τη γρίπη και τις ιώσεις

Πρέπει να εμβολιαζόμαστε το χειμώνα;

Τι να τρώτε όταν παθαίνετε κρυολόγημα

Να πλένετε συχνά τα χέρια σας

Αντιγριπικό εμβόλιο

Το καλύτερο ρόφημα για την γρίπη

Διατροφή για τη γρίπη

Κρυολογήσατε;

Χρήσιμες πληροφορίες για την εποχική γρίπη

Το κρητικό χάπι για το κρυολόγημα και τη γρίπη

Κάθε χυμός βοηθά διαφορετικά τον οργανισμό μας

Σαμπούκος ο Έβουλος

Κυκλοφορούν ιώσεις

Κοτόσουπα για το κρύωμα

Ο ψευδάργυρος θεραπεύει το κρυολόγημα

Η μαγειρική σόδα σαν φάρμακο

Υγεία του ανοσοποιητικού

Πελαργόνιο

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 1594 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2014 00:51
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.