Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013 00:54

Ασκήσεις Κέγκελ για σεξουαλική υγεία

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(6 ψήφοι)

Οι ασκήσεις Κέγκελ είναι ωφέλιμες τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες.

Οι ασκήσεις Kegel είναι ο καλύτερος τρόπος τόνωσης και ρύθμισης της ουροδόχου κύστεως και της ουρογεννητικής οδού.

Εάν  έχετε τάση για μολύνσεις ουροδόχου κύστεως ή η διάμετρος και η ισχύ των ούρων σας έχουν εξασθενίσει και τα ούρα αποβάλλονται σε σταγόνες, πρέπει να αρχίσετε αμέσως τις ασκήσεις Κέγκελ.

Οι ασκήσεις Κέγκελ αναπτύχθηκαν από τον Δρ Άρνολντ Κέγκελ, γυναικολόγο, της δεκαετίας του 1940, για να βοηθήσει τις γυναίκες με προβήματα στο ουρογεννετικό τους σύστημα και ακράτεια.

Η άσκηση αυτή του ηβοσπλαχνικού μυός σε καθημερινή βάση, ανακάλυψε ότι δεν βοηθάει μόνο στην ακράτεια ούρων, αλλά ενισχύει και τη σεξουαλικότητα.

Οι ασκήσεις Κέγκελ αυξάνουν την ροή του αίματος στην πυελική περιοχή και βελτιώνουν την υγεία του αναπαραγωγικού συστήματος γενικότερα.

Ο ηβοσπλαχνικός μυς είναι ένας μεγάλος μυς που μοιάζει με ιμάντα και ξεκινάει από το οστό της πυελικής περιοχής και φτάνει στον κόκκυγα. Είναι ο μυς που νιώθει κάποιος όταν σφίγγει τον πρωκτό του. Ένας καλός τρόπος για να τον νιώσετε και να τον τεστάρετε είναι να αποβάλλετε τα ούρα σας με δυνατή ροή και εν μέσω της αποβολής των ούρων, να διακόψετε την ούρηση απότομα.

Όταν είναι καλά γυμνασμένος ο ηβοσπλαγνικός μυς λειτουργεί σα στρόφιγγα που αρχίζει να τρέχει ή να σταματάει αμέσως.

Οι ασκήσεις Κέγκελ συστήνονται ειδικά στους άνδρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον προστάτη τους, που έχουν μειωμένη σεξουαλική ισχύ, που έχουν ακράτεια και κακή κυκλοφορία του αίματος και για όσους θέλουν να κάνουν επιμήκυνση του πέους τους.

Το ιδανικό με αυτές τις ασκήσεις είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε παντού, οποτεδήποτε και οπουδήποτε.

Για να τις πραγματοποιήσετε, πρέπει αρχικά να προσδιορίσετε τον μυ, ''ρουφώντας'' την πυελική σας περιοχή και την περιοχή του πρωκτού προς τα μέσα και προς τα πάνω, ενώ παράλληλα σφίγγεται τον πρωκτό σας. προς τα πάνω, όσο πιο γρήγορα μπορείτε, μείνετε εκεί λίγο, χαλαρώστε και ελευθερώστε την περιοχή και πάλι.

Καλό θα ήταν να κάνετε 10 ασκήσεις Κέγκελ για αρχή, στη συνέχεια 20, 30 και να τις αυξήσετε σταδιακά, φτάνοντας τις 100 ασκήσεις ημερησίως.

Εγγυώνται να κάνουν τη σεξουαλική σας ζωή καλύτερη, ιδίως αν κάνει και η σύντροφός σας τις ίδιες ασκήσεις, αλλά και να επιμηκύνουν το πέος σας.

 

 

Διαβάστηκε 3764 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 08 Σεπτεμβρίου 2013 21:12
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Αυνανισμός »