Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΔιατροφήΤα οφέλη από τις βραστές σαλάτες

Τα οφέλη από τις βραστές σαλάτες

Τα οφέλη από τις βραστές σαλάτες. Εμπλουτίζετε τον οργανισμό σας με βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, ενώ παράλληλα περιέχουν ελάχιστες θερμίδες.

Τα βραστά λαχανικά χαρίζουν υγεία

Τρώγοντας καθημερινά σαλάτες, εμπλουτίζουμε τον οργανισμό μας με βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, ενώ παράλληλα περιέχουν ελάχιστες θερμίδες.

Ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις, επιλέξτε κάποιες από τις παρακάτω και «φτιάξτε» ένα γερό οργανισμό!

◊Παντζάρια

•        Τα παντζάρια συμβάλλουν στην καλή νοηματική υγεία, καθώς, διεγείρουν τον εγκέφαλο, απομακρύνοντας τις τοξίνες που συσσωρεύονται σε αυτόν.

•        Επίσης, προλαμβάνουν την πρόωρη γήρανση, εμφανίζουν αντικαρκινικές ιδιότητες και επαναφέρουν σημαντικά τα μεταλλικά στοιχεία του οργανισμού.

•        Έχουν διουρητική δράση και προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα.

•        Φαίνεται να παρουσιάζουν σημαντικές ιδιότητες σε παθήσεις της χοληδόχου κύστης, του συκωτιού, του στομάχου και των νεφρών.

•        Ακόμα, καταπολεμούν τη γρίπη, τη βρογχίτιδα και την αναιμία, διότι διαθέτουν αιμοποιητικές ιδιότητες.

•        Επιπλέον, είναι πλούσια σε βιταμίνη Α , C, φυλλικό οξύ, κάλιο, νάτριο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο, χαλκό, σελήνιο, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και τη λεγόμενη βιταΐνη, η οποία μειώνει τα επίπεδα της ομοκυστεΐνης, υπεύθυνης για την εμφάνιση εμφράγματος.

•        Τέλος, προτείνονται ιδιαίτερα σε αθλητές, καθώς, αυξάνουν την αντοχή και τη δύναμη.

◊Μπρόκολο

•        Το μπρόκολο έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες, μειώνει τη χοληστερόλη, όπως, επίσης, βελτιώνει την αρτηριακή πίεση.

•        Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, διατηρεί σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου, συμβάλλει στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης και προλαμβάνει τον καταρράκτη.

•        Επιπρόσθετα, βοηθά στην καλή λειτουργία των νεφρών και δρα βοηθητικά στη θεραπεία της αρθρίτιδας.

•        Αποτελεί πολύ καλό διουρητικό και καθαρτικό και έχει ηρεμιστική δράση.

•        Είναι καλή πηγή των βιταμινών Α , Β, C, όπως και ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου, φωσφόρου, καλίου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών.

◊Κουνουπίδι

•        Η κατανάλωση κουνουπιδιού φαίνεται να δρα ευεργετικά στην απομάκρυνση των περιττών υγρών από τον οργανισμό και στην υπέρταση.

•        Επιπλέον, το κουνουπίδι έχει καθαρτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες και φαίνεται να συμβάλλει στη θεραπεία της αρθρίτιδας, του άσθματος και της δυσκοιλιότητας.

•        Μάλιστα, μια έρευνα έδειξε πως τρώγοντας πάνω από μια φορά την εβδομάδα κουνουπίδι και μπρόκολο, μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης προηγμένου σταδίου καρκίνου του προστάτη κατά 40-50%.

•        Ακόμα, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, προλαμβάνει τη γήρανση του δέρματος και βοηθά στην επούλωση πληγών.

•        Είναι πλούσιο σε νερό, βιταμίνες Α, Β, C, φώσφορο, ασβέστιο, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο, κάλιο, σελήνιο και φυτικές ίνες. Δυστυχώς θα πρέπει να αποφεύγεται από εκείνα τα άτομα που πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα.

◊Κολοκυθάκια

•        Τα κολοκυθάκια προτιμούνται βραστά από την πλειοψηφία, αν και μπορούν να καταναλωθούν και ωμά. Τα κολοκυθάκια, λοιπόν, απομακρύνουν τις βλέννες από το πεπτικό σύστημα, διευκολύνουν την πέψη και εμφανίζουν αντιοξειδωτικές και διουρητικές ιδιότητες.

•        Ακόμα, βοηθούν στην όξυνση της όρασης και στην προστασία του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία.

•        Προλαμβάνουν από παθήσεις του ανοσοποιητικού και του κυκλοφορικού συστήματος, των νεφρών και του συκωτιού.

•        Περιέχουν πολύ νερό, βιταμίνη Α και C, κάλιο, νάτριο, λουτεΐνη, φυλλικό οξύ, χαλκό, μαγγάνιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και φυτικές ίνες.

◊Χόρτα (αντίδια, λαχανίδες, βλήτα, τσουκνίδα κ.ά)

•        Όποια χόρτα και αν επιλέξετε, να είστε σίγουροι ότι αποτελούν σημαντική πηγή θρεπτικών συστατικών.

•        Ενισχύουν το ανοσοποιητικό, πεπτικό και νευρικό σύστημα και ενδείκνυνται σε περιπτώσεις οστεοπόρωσης.

•        Μειώνουν τον κίνδυνο αθηρωματικής βλάβης και βοηθούν στη θεραπεία της ακμής και των χρόνιων δερματίτιδων.

•        Έχουν διουρητικές και αποτοξινωτικές ιδιότητες και φαίνεται να συμβάλλουν στην πρόληψη ορισμένων μορφών καρκίνου, όπως του πνεύμονα, μαστού, τραχήλου, δέρματος και στομάχου.

•        Περιέχουν βιταμίνη Α, Β, C, Ε, ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, φώσφορο, μαγνήσιο, αντιοξειδωτικά και ω 3 λιπαρά οξέα.

Καταναλώστε βραστές σαλάτες και δε θα το μετανιώσετε. Θα πρέπει, όμως, να δώσετε προσοχή στο μαγείρεμά τους, καθώς, οι υψηλές θερμοκρασίες και το βράσιμο μεγάλης διάρκειας καταστρέφει το μεγαλύτερο μέρος των θρεπτικών τους στοιχείων.

Τα καλύτερα υγιεινά τρόφιμα για την υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα τρόφιμα για την υγεία σας

Διαβάστε, επίσης,

Τροφές για όσους έχουν καρκίνο

Φρούτα για πρωινό

Βιγκανισμός

Τα σταυρανθή λαχανικά είναι πολύτιμα για τους καρκινοπαθείς

Η Ελλάδα διαθέτει μία από τις πιο πλούσιες χλωρίδες του κόσμου

Τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία

Η καθημερινή διατροφή των καρκινοπαθών

Τροφές φάρμακα για τον καρκίνο

Να τρώτε μόνο βιολογικά φρούτα και λαχανικά

Γιατί πρέπει να χρησιμοποείτε βιολογικά βότανα για την υγεία σας

Διατροφικές συμβουλές για την πρόληψη του καρκίνου

Χρήσιμες πληροφορίες για τα αντιοξειδωτικά

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Προσέξτε τι τρώτε!

Ο κόσμος στον οποίο θέλουμε να ζούμε

Να προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Τροφές που οι ειδικοί δεν θα έτρωγαν ποτέ

Οι κίνδυνοι από τα μεταλλαγμένα

Πώς πρέπει να τρώγονται τα φρούτα

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΒραδινή δίαιτα
Επόμενο άρθροΒραχύς χαλινός
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. Οι πιο συχνές είναι η υπερπλασία προστάτη, η προστατίτιδα και ο καρκίνος προστάτη Γράφει η  Δρ Σάββη Μάλλιου Κριαρά  Ειδικός Παθολόγος-Ογκολόγος, MD,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ