Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΚλασική ΙατρικήΓια πέη μικρότερα του φυσιολογικού

Για πέη μικρότερα του φυσιολογικού

Για πέη μικρότερα του φυσιολογικού. Φυσιολογικό θεωρείται το πέος που έχει μέγεθος κατά την πλήρη στύση από 12 μέχρι 16 εκατοστά.

Σεξ για μικρά μεγέθη

Ο σωστός συνδυασμός των ερωτικών παιχνιδιών και η κατάλληλη διέγερση μπορεί να κάνει μια γυναίκα να λατρέψει ακόμη κι ένα μικρό πέος.

Φυσιολογικό θεωρείται το πέος που έχει μέγεθος κατά την πλήρη στύση από 12 μέχρι 16 εκατοστά. Αν βέβαια η στύση δεν είναι πλήρης, τότε είναι δυνατό να δίνεται η ψευδής εντύπωση του μικρού πέους.

Το πέος είναι δυνατό να συρρικνώνεται σε διάφορες περιστάσεις, π.χ. όταν κάνει κρύο, στο ψυχρό ντους, όταν ο άντρας αισθάνεται φόβο, αγωνία ή ντροπή. Άντρες χωρίς αρκετή αυτοπεποίθηση νοιώθουν πολλές φορές το πέος τους να συρρικνώνεται υπερβολικά όταν τους παρατηρεί μια γυναίκα. Το ίδιο πέος μπορεί να έχει τελείως φυσιολογικό μέγεθος κατά τη στύση.

Αν κάποιος άντρας  έχει μέγεθος μικρότερο του φυσιολογικού, ίσως ανησυχεί. Είναι αλήθεια ότι το μεγάλο μέγεθος τόσο στο μήκος όσο και στο πλάτος έχει τα πλεονεκτήματά του. Ωστόσο και οι άνδρες με μεγάλο πέος αντιμετωπίζουν πρόβλημα, γιατί η σεξουαλική επαφή μπορεί να είναι επώδυνη.

Ένα μικρό πέος μπορεί να δώσει σε μια γυναίκα, περισσότερη ευχαρίστηση από το μεγάλο, φτάνει να χρησιμοποιηθούν οι καλύτερες στάσεις για να αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο μήκος στο έπακρο.

Απαραίτητα είναι τα ερωτικά παιχνίδια πριν την σεξουαλική διείσδυση.

Οι άντρες με μικρότερου μεγέθους πέος θα πρέπει να δώσουν μεγάλο βάρος στα προκαταρκτικά ερωτικά παιχνίδια, για να φέρουν τη γυναίκα πιο κοντά στον οργασμό, πριν ακόμη διεισδύσουν μέσα της. Η διέγερση της κλειτορίδας με το χέρι ή με το στόμα πριν την επαφή, βοηθάει στην ανακούφιση του άγχους των επιδόσεων, αφού διεγείρει πολύ τη γυναίκα.

Οι σωστές στάσεις στι σεξ για όσους έχουν μικρό πέος:

-Στα τέσσερα: 

Όταν εκτελείται στη σωστή γωνία, αυτή η στάση μπορεί να κάνει ακόμη και το μικρότερο πέος να φαίνεται μεγάλο. Η γυναίκα βάζει το κεφάλι και τους ώμους της σ’ ένα μαξιλάρι. Επίσης, τοποθετείται ένα μαξιλαράκι στο ύψος των γλουτών της γυναίκας για να ανασηκωθούν. Για καλύτερα αποτελέσματα, η πλάτη του άντρα πρέπει να είναι τεντωμένη και τα πόδια του κολλημένα για να αυξάνεται η τριβή.

-Σα φίδι:

Η γυναίκα ξαπλώνει μπρούμυτα με την κοιλιά και τα πόδια της να εφάπτονται στο πάτωμα ή το στρώμα, σα να έρπει. Τοποθετείται ένα μικρό μαξιλαράκι κάτω από τους γλουτούς της για να ανασηκωθούν. Ο άντρας γονατίζει πίσω της και διεισδύει χαμηλώνοντας τον κορμό του ταυτόχρονα. Για μεγαλύτερη στήριξη δική του, μπορεί να ξαπλώσει επάνω της χρησιμοποιώντας τους αγκώνες του για να στηρίζεται.

-Σαν τα αυτιά κουνελιών:

Η γυναίκα ξαπλώνει ανάσκελα, ανοίγει και λυγίζει τα πόδια και φέρει τα γόνατά της όσο πιο κοντά γίνεται στα αυτιά της. Με το ένα του χέρι συγκρατεί τα πόδια της γυναίκας και με το άλλο, μπορεί να χαϊδεύει την κλειτορίδα της. 

-Σε σχήμα V:

Η γυναίκα ξαπλώνει ανάσκελα, αυτός της σηκώνει τα πόδια της ψηλά κι αυτή στηρίζεται στους αγκώνες, μέχρι να πάρουν ένα σχήμα μικρού v και έπειτα αυτός διεισδύει.

-Ιεραποστολική στάση:

Απαραίτητη είναι η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού κάτω από τους γλουτούς της γυναίκας. Ακόμη αυτή μπορεί να σηκώσει τα πόδια της και να τα τοποθετήσει στο στήθος ή στους ώμους του άντρα. Αυτό θα δημιουργήσει μια γωνία του πέους στο σημείο εισόδου που θα ερεθίζει το σημείο-G της γυναίκας.

Η γυναίκα από πάνω:

Τα πόδια της γυναίκας πρέπει να κρατιούνται ίσια και να συμπιέζει τους μηρούς της, καθώς, ο άντρας κουνιέται. Καλό είναι η κίνηση να γίνεται εμπρός πίσω ή κυκλικά και όχι πάνω κάτω γιατί υπάρχει κίνδυνος το πέος αν είναι μικρό να βγει από τη θέση του. Με αυτόν τον τρόπο και η κλειτορίδα της γυναίκας τρίβεται πάνω στην ανδρική πύελο και η διέγερση είναι μεγαλύτερη.

Ενίσχυση των μυών του κόλπου της γυναίκας και αύξηση του μεγέθους του πέους με ασκήσεις Kegel.

-Γυναικείες ασκήσεις Kegel 

Οι ασκήσεις Kegel είναι η ρυθμική σύσφιξη και χαλάρωση των μυών της κόλπου και της πυέλου. Οι μυς αυτοί χρησιμοποιούνται και για τον έλεγχο της ούρησης. Είναι οι μυς που είναι υπεύθυνοι και για τις συσπάσεις του κόλπου που νιώθει η γυναίκα κατά τη διάρκεια της κορύφωσης. Οι ασκήσεις αυτές βοηθούν στη σύσφιξη του κόλπου και ενισχύουν την διέγερση. Μπορούν, επίσης, να δώσουν την αίσθηση στενότερης διείσδυσης  κατά τη συνουσία και να προκαλέσουν πιο έντονες συσπάσεις κατά τη διάρκεια του οργασμού, επειδή γίνεται καλύτερη αιμάτωση. Για να μπορέσει μια γυναίκα  να ξεκινήσει τις ασκήσεις Kegel, θα πρέπει να ανακαλύψει πώς να ελέγχει τους σωστούς μυς. Όταν ουρεί, για παράδειγμα, σταματά την ούρηση στο μέσο με τους κολπικούς και πυελικούς μυς. Μετά η ροή των ούρων επαναλαμβάνεται και έτσι γίνεται εξάσκηση χρήσης των σωστών μυών. Ο εντοπισμός των μυών του πυελικού εδάφους μπορεί να γίνει και με την τοποθέτηση ενός δακτύλου μέσα στον κόλπο και την έναρξη ασκήσεων σύσφιξης και χαλάρωσης των μυών γύρω από το δάκτυλο. Οι ασκήσεις επαναλαμβάνονται τέσσερις ή πέντε φορές στη σειρά. 10 δευτερόλεπτα σύσπαση και 10 δευτερόλεπτα χαλάρωση. Στη συνέχεια οι ασκήσεις αυτές γίνονται εύκολα με σύσπαση και χαλάρωση των μυών. Γίνονται τουλάχιστον τρία σετ των 10 επαναλήψεων, ημερησίως. Αυτές οι ασκήσεις μπορούν να γίνονται οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Στην εργασία, στο περπάτημα, στα ψώνια, στον υπολογιστή κ.α. Ένας γιατρός μπορεί να δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες για την ορθή εξάσκηση των μυών της πυέλου. Η βιοανάδραση μπορεί να βοηθήσει. Τοποθετείται ένας μικρός καθετήρας παρακολούθησης στον κόλπο και γίνεται έλεγχος αν γίνεται σύσπαση των σωστών μυών και της διάρκειας της σύσπασης. Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να γίνει και  ηλεκτρική διέγερση με εφαρμογή ηλεκτρικού ρεύματος στους μυς του πυελικού εδάφους. Σε περίπου οκτώ έως 12 εβδομάδες οι γυναίκες θα δουν τα αποτελέσματα.

Και συμπιέζοντας τους μυς αυτούς η γυναίκα κάνει το σεξ και για τους δύο απολαυστικότερο.

-Ανδρικές ασκήσεις Kegel 

Οι ασκήσεις Κέγκελ συστήνονται ειδικά στους άνδρες που θέλουν να κάνουν επιμήκυνση του πέους τους. Το ιδανικό με αυτές τις ασκήσεις είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε παντού, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Για να τις πραγματοποιήσετε, πρέπει αρχικά να προσδιορίσετε τον μυ, ”ρουφώντας” την πυελική σας περιοχή και την περιοχή του πρωκτού προς τα μέσα και προς τα πάνω, ενώ παράλληλα σφίγγετε τον πρωκτό σας προς τα πάνω, όσο πιο γρήγορα μπορείτε, μένετε εκεί λίγο, χαλαρώνετε και ελευθερώνετε την περιοχή και πάλι. Καλό θα ήταν να κάνετε 10 ασκήσεις Κέγκελ για αρχή, στη συνέχεια 20, 30 και να τις αυξήσετε σταδιακά, φτάνοντας τις 100 ασκήσεις ημερησίως. Εγγυώνται να κάνουν τη σεξουαλική σας ζωή καλύτερη, ιδίως αν κάνει και η σύντροφός σας τις ίδιες ασκήσεις, αλλά και να επιμηκύνουν το πέος σας κατά 3,5 εκατοστά περίπου.

Αν είναι τόσο μικρό το μέγεθος του πέους που  η γυναίκα δε μπορεί να το νιώσει με τίποτα, δεν είναι κακό να γίνει μια συζήτηση για ένα ερωτικό βοήθημα. Ένας δονητής αποτελεί μια καλή αρχή. Δε χρειάζεται η γυναίκα να διαλέξει πολύ μεγάλο δονητή που κυκλοφορεί στην αγορά, γιατί ο άνδρας θα κομπλάρει.

Βιβλιογραφία

  • “501 ερωτήσεις για το σεξ” του Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου
  • http://www.everydayhealth.com
  • www.mayoclinic.com

Υψηλής ποιότητας κρέμα περιγεννητικής φροντίδας για άνδρες, για επιμήκυνση και αύξηση πλάτους του πέους και σκληρή στύση.

Πατήστε, εδώ, για να παργγείλετε την κρέμα περιγεννητικής φροντίδας για άνδρες, για επιμήκυνση και αύξηση πλάτους του πέους και σκληρή στύση.

Strict Extender Cream EMEDI® 100 ml

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τη σεξουαλική υγεία

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τη σεξουαλική υγεία

Διαβάστε, επίσης,

Μια αράχνη μεγαλώνει το πέος σας

Ασκήσεις για καλύτερο σεξ

Φάρμακα που προκαλούν στυτική δυσλειτουργία

Κρουστικά κύματα για να αποκαταστήσετε τη στύση σας

Βότανο για βελτίωση της σεξουαλικής υγείας των ανδρών

Πεϊκές προθέσεις

Προθέσεις πέους και πεοπλαστική

Τα μυστήρια της στύσης

Πώς η ουλίτιδα προκαλεί προβλήματα στη στύση

Πώς προτιμούν το πέος οι γυναίκες

Πώς οι άντρες μπορούν να ενισχύσουν την σεξουαλικότητά τους

Άγχος επίδοσης και στύση

Ρινικό σπρέι για αύξηση της λίμπιντο στους άνδρες

Χρήσιμες πληροφορίες για το πέος

Εσείς πόσους πόντους τον έχετε;

Οι μεγαλύτερες επιθυμίες ενός άνδρα

Ασκήσεις Κέγκελ για σεξουαλική υγεία

Εσείς μήπως τον έχετε μεγάλο;

Αυξήστε το πέος σας τουλάχιστον 3 εκατοστά

Σεξ στο κρύο

Επιμήκυνση πέους με ασκήσεις Kegel

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. Οι πιο συχνές είναι η υπερπλασία προστάτη, η προστατίτιδα και ο καρκίνος προστάτη Γράφει η  Δρ Σάββη Μάλλιου Κριαρά  Ειδικός Παθολόγος-Ογκολόγος, MD,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ