Δευτέρα, 15 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΆσκηση και σπορΗ γέφυρα χτίζει το κορμί

Η γέφυρα χτίζει το κορμί

Η γέφυρα χτίζει το κορμί. Πρόκειται για μία εξαιρετική άσκηση γράμμωσης, η οποία εκτός των άλλων βοηθά στο να ξαναβρούμε τη σωστή στάση σώματος.

Μια παλιά, κλασική κι αγαπημένη άσκηση.

Η γέφυρα είναι μια άσκηση που «χτίζει» κορμιά χρόνια τώρα.

Πώς γίνεται;

Πολύ απλά, ξαπλώνετε ανάσκελα, στηρίζετε γερά τα πόδια σας σε ευθυγράμμιση με τους ώμους και ανασηκώνετε τους γλουτούς με τη μέση σταθερή σε τέλεια ευθεία, σφίγγοντάς τους ταυτόχρονα μαζί με τα πόδια. Προσοχή, μόνο, να μοιράζετε το βάρος σας το ίδιο σε όλο το σώμα και να μη ρίχνετε όλη την ένταση στους ώμους.

Πρόκειται για μία εξαιρετική άσκηση γράμμωσης, η οποία εκτός των άλλων βοηθά στο να ξαναβρούμε τη σωστή στάση του σώματός μας, μετά από μια μέρα γεμάτη καμπούριασμα μπροστά στον υπολογιστή.

Δεν είναι τυχαίο πως την χρησιμοποιούν συνέχεια στην yoga, το pilates και σε οργανωμένα προγράμματα γυμναστικής.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Διαβάστε, επίσης,

Η θεραπευτική δύναμη της άσκησης

Άσκηση για γλουτούς και πλάγιους κοιλιακούς

Άσκηση για λαιμό και τραπεζοειδή

Άσκηση για τους τετρακέφαλους, τους κοιλιακούς και τους ώμους

Άσκηση για τους γοφούς και την πλάτη

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Η άσκηση του εγκεφάλου θεραπεύει τις διατροφικές διαταραχές

Η άσκηση είναι φάρμακο για τον εθισμό

Η σωματική άσκηση είναι για όλες τις ηλικίες

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. Οι πιο συχνές είναι η υπερπλασία προστάτη, η προστατίτιδα και ο καρκίνος προστάτη Γράφει η  Δρ Σάββη Μάλλιου Κριαρά  Ειδικός Παθολόγος-Ογκολόγος, MD,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ