Κυριακή, 27 Νοεμβρίου, 2022
ΑρχικήΚλασική ΙατρικήΛοιμωξιολογίαΑντιμετωπίστε τις ιώσεις τρώγοντας

Αντιμετωπίστε τις ιώσεις τρώγοντας

Διατροφή και ιώσεις

Η περίοδος που διανύουμε είναι επικίνδυνη για κρυολογήματα και λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος και COVID-19

Απαραίτητη είναι η ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος

Οδηγίες για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος μέσω της διατροφής:

-Τρώτε τουλάχιστον 2-3 φρούτα την ημέρα ή πίνετε 1 μεγάλο ποτήρι στυμμένο χυμό φρούτων

-Συνοδεύετε τα γεύματά σας με 1 σαλάτα

-Καταναλώνετε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια, όπως, μπακαλιάρο, σκουμπρί, σολομό

-Προτιμήστε κοτόπουλο χωρίς πέτσα, μοσχάρι φιλέτο και συκώτι για κρέας

-Aυξήστε την κατανάλωση δημητριακών και προϊόντων ολικής αλέσεως

-Αυξήστε την κατανάλωση ωμών ξηρών καρπών, όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα

-Καταναλώστε για έλαια, μόνο ελαιόλαδο

-Πίνετε άφθονο νερό, που διατηρεί την ισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και βοηθάει στην αποβολή άχρηστων ουσιών που μεταβολίζονται στο σώμα μας 

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

www.emedi.gr

 

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΔίαιτα για να παχύνετε
Επόμενο άρθροΔοθιήνωση
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Καψικόν

Καψικόν. Τα οφέλη στην Υγεία από τις καυτερές πιπεριές που περιέχουν καψαϊκίνη είναι πολλά. Το καψικόν ή Capsicum annuum ή Καψικόν το ετήσιον ή πιπεριές...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ