Κυριακή, 27 Νοεμβρίου, 2022
ΑρχικήΚλασική ΙατρικήΓαστρεντερολογίαΆφθονα υγρά για τη δυσκοιλιότητα

Άφθονα υγρά για τη δυσκοιλιότητα

Τα άτομα που καταναλώνουν άφθονα υγρά είναι λιγότερο πιθανό να υποφέρουν από δυσκοιλιότητα

 

Είναι σε όλους γνωστό ότι οι φυτικές ίνες συντελούν στην καλή λειτουργία του εντέρου, αλλά σύμφωνα με νέα αμερικανική μελέτη τα άτομα που καταναλώνουν άφθονα υγρά είναι λιγότερο πιθανό να υποφέρουν από δυσκοιλιότητα.

Tο 14% του πληθυσμού παγκοσμίως, εμφανίζει τακτικά δυσκοιλιότητα.

Η δυσκοιλιότητα ορίζεται ως λιγότερες από τρεις εντερικές κενώσεις σε μια εβδομάδα.

Ούτε η έντονη γυμναστική, ούτε η πρόσληψη φυτικών ινών είναι τόσο σημαντικά όσο η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας υγρών καθημερινά από τρόφιμα και ροφήματα.

Τα επιπλέον υγρά ανακουφίζουν από τη δυσκοιλιότητα αν το άτομο είναι εξαρχής αφυδατωμένο, αλλά όταν ο ασθενής είναι επαρκώς ενυδατωμένος τα επιπλέον υγρά απλά προκαλούν περισσότερη διούρηση.

Οι ασθενείς πρέπει να πίνουν νερό και να καταναλώνουν 25-30 γραμμάρια φυτικών ινών καθημερινά, αν όχι αποκλειστικά από τροφές, από συμπληρώματα διατροφής και να τρώνε απαραιτήτως πρωινό γεύμα με λίγο καφέ,  ώστε να προάγεται η κινητικότητα του εντέρου.

www.emedi.gr

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τη δυσκοιλιότητα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τη δυσκοιλιότητα

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, θα επιλεγούν για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΔυσμηνόρροια
Επόμενο άρθροΔυσανεξία στο αλάτι
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Καψικόν

Καψικόν. Τα οφέλη στην Υγεία από τις καυτερές πιπεριές που περιέχουν καψαϊκίνη είναι πολλά. Το καψικόν ή Capsicum annuum ή Καψικόν το ετήσιον ή πιπεριές...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ