Σάββατο, 26 Νοεμβρίου, 2022
ΑρχικήΆσκηση και σπορΔιατροφή για αγώνες που διαρκούν πολλές ημέρες

Διατροφή για αγώνες που διαρκούν πολλές ημέρες

Δίαιτα για αγώνες που διαρκούν πολλές ημέρες

 

Όταν ο αγώνας διαρκεί πολλές ημέρες

Όταν ένας αγώνας διαρκεί πολλές ημέρες είναι απαραίτητο για τον αθλητή να αναπληρώνει τα αποθέματα ενέργειας παίρνοντας κάθε μέρα ένα πλούσιο δείπνο.

Παράδειγμα πλούσιου δείπνου:

-Μια σούπα λαχανικών ή ζυμαρικών με αλάτι

-Ένα αμυλώδες γεύμα (ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες) βρασμένο σε αλατισμένο νερό με ένα κομμάτι φρέσκο βούτυρο

-Κρέας ή ψάρι, στο φούρνο, στη σχάρα ή σε σούπα

-Μια πράσινη σαλάτα με ελαιόλαδο και λεμόνι και ένα σφιχτό αυγό

-Τυρί ή γιαούρτι με μέλι

-Ένα ώριμο φρούτο φρέσκο ή ψημένο (κομπόστα, τάρτα φρούτων)

-2-3 ξερά φρούτα

-Δύο φέτες ψωμί ψημένο ή φρυγανιές

-Πρέπει ο αθλητής να πίνει μετά την δοκιμασία 1/4 του λίτρου νερό, αεριούχο ή με διττανθρακικό. Μετά το ντους πρέπει να πίνει 1/4 του λίτρου αποβουτυρωμένο γάλα κι ύστερα 1/4 του λίτρου νερό με λίγα μεταλλικά στοιχεία πριν το δείπνο.

-Πριν τον ύπνο, πρέπει να πίνει ξανά  1/4 του λίτρου αποβουτυρωμένο γάλα.

by Savvi Diet

 

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΔίαιτα της φρουτόσουπας
Επόμενο άρθροΣκλήρυνση κατά πλάκας
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Όλες οι χρήσεις του Botox

Όλες οι χρήσεις του Botox: Καλλυντικές και ιατρικές χρήσεις της τοξίνης Botulinum Γράφει η  Δρ Σάββη Μάλλιου Κριαρά  Ειδικός Παθολόγος-Ογκολόγος, MD, PhD Το Botox ή Μπότοξ είναι ένα φάρμακο...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ