Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
ΑρχικήΆσκηση και σπορΔιατροφή για την προπόνηση

Διατροφή για την προπόνηση

Διατροφή για την προπόνηση. Ζυγιστείτε πριν και μετά την προπόνηση, για να δείτε τις απώλειες σε υγρά ώστε να τις αναπληρώσετε.

Διατροφή για όσους κάνουν συστηματική άσκηση

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ‘Η ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Το γεύμα μετά την άσκηση παίζει καθοριστικό ρόλο και είναι απαραίτητο για την ανακατασκευή των μυών και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας.

Η διάρκεια της άσκησης αυτής πρέπει να διαρκεί μία ώρα ή παραπάνω.

Ζυγιστείτε πριν και μετά την προπόνηση, για να δείτε τις απώλειες σε υγρά ώστε να τις αναπληρώσετε.

Το νερό είναι το πιο κατάλληλο ρόφημα για την αναπλήρωση των υγρών και τη διατήρηση της υδατικής ισορροπίας. Όμως και όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα, όπως το γάλα, ο καφές από γανόδερμα, το τσάι και τα αναψυκτικά συμβάλλουν στην ενυδάτωση, αφού περιέχουν έως 99% νερό.

Για την αποκατάσταση των μυών και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας, χωρίς να φορτωθούμε με παραπάνω ενέργεια, μετά την προπόνηση, τη συστηματική άσκηση ή το γυμναστήριο διαλέγουμε συγκεκριμένες τροφές.

Τα τρόφιμα αυτά πρέπει να καταναλώνονται τουλάχιστον 30 λεπτά από το τέλος της άσκησης και πρέπει να αποτελούνται από πρωτεΐνες και υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη.

Προτεινόμενα τρόφιμα:

1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά με δημητριακά: Το γάλα είναι πηγή πρωτεΐνης αλλά επιπλέον και βιταμινών και μετάλλων και βοηθά στην αναπλήρωση υγρών μετά την άσκηση

Ισοτονικό αθλητικό ποτό: Βοηθά στην αναπλήρωση των υδατανθράκων και των ηλεκτρολυτών

Φυσικός χυμός πορτοκάλι και 2 αυγά βραστά: Προσφέρει στον οργανισμό επιπλέον βιταμίνη C

1 μπανάνα και βραστή γαλοπούλα: Προσφέρει επιπλέον βιταμίνες A, C, B6 και κάλιο που χάνεται μέσω του ιδρώτα στην άσκηση

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και σταφίδες: Παίρνετε επιπλέον ασβέστιο και προβιοτικά που ενισχύουν το γαστρεντερικό και αμυντικό σύστημα

Σαλάτα με τόνο ή σολομό: Προσφέρουν επιπλέον ω-3 που δρουν προστατευτικά στην καρδιά

Βιβλιογραφία

  • “RIPPED” 1, 2 και 3 από τον Clarence Bass. Προπόνηση και διατροφή
  • The Eat-Clean Diet Workout by Tosca Reno, 2008,  JoLynn Braley
  • A QUICK GUIDE TO THE PALEO DIET FOR ATHLETES, 2005 Loren Cordain, PhD and Joe Friel, MS
  • ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΛΙΠΟΥΣ, Συγγραφέας: Γιώργος Σκόλιας, 2005

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βιολογικά προϊόντα

Διαβάστε, επίσης,

Διατροφή για την γαστρεντερίτιδα

Η υγιεινή διατροφή είναι τρόπος ζωής

Χρήσιμες πληροφορίες για τη ζάχαρη

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Εμπιστευθείτε τους διατροφικούς συμβούλους της EMEDI

Γιατί πρέπει να προτιμούμε τις φυσικές ιατρικές θεραπείες

Είναι υγιεινή η στέβια;

Σας αρέσει το ωμό φαγητό;

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Η αυθεντική σοκολάτα έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία

Τι να προσέχετε με τα κοτόπουλα αν δεν έχετε το δικό σας κοτέτσι

Το πιο νόστιμο και υγιεινό σουβλάκι

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Πλήρης οδηγός για την αλκαλική δίαιτα

Τρόφιμα για να χάσετε βάρος

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Τα κρυφά συστατικά τροφίμων επιδεινώνουν τις χρόνιες παθήσεις

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Η καλύτερη διατροφή για να έχετε την υγεία σας

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Κόψτε τη ζάχαρη στα παιδιά σας

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Δίαιτα ισορροπημένης διατροφής

Δίαιτα ανάλογα με την ομάδα αίματος

Η μόδα στη διατροφή

Πώς το όξινο pH στο σώμα συνδέεται με τον καρκίνο

Eλληνικό Μέλι

Εμπλουτισμένο ψωμί

Η ιστορία της Υγείας

Μυστικά για πετυχημένες συνταγές

Καθημερινή αποτοξίνωση με διατροφή

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Εκπαίδευση ασθενών με αυτισμό

Εκπαίδευση ασθενών με αυτισμό. Διευκολύνετε και βοηθήστε τα άτομα με τα άτομα με Αυτισμό Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος είναι οι δυσκολίες σε άτομα τα οποία...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ