Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου, 2023
ΑρχικήΔιατροφήOι διαφορές του μαύρου και του άσπρου ψωμιού

Oι διαφορές του μαύρου και του άσπρου ψωμιού

Oι διαφορές του μαύρου και του άσπρου ψωμιού. Το άσπρο ψωμί σε σύγκριση με το μαύρο ψωμί, υστερεί σε ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο και βιταμίνες Β1, Β2.

Ποιες είναι οι διαφορές του μαύρου και του άσπρου ψωμιού;

Oι διαφορές του μαύρου και του άσπρου ψωμιού

Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι γνωστό ως “μαύρο” ψωμί.

Στο μαύρο ψωμί δεν έχει αφαιρεθεί το πίτυρο που είναι ο εξωτερικός φλοιός του δημητριακού. Το πίτυρο περιέχει φυτικές ίνες απαραίτητες για την καλή λειτουργία του εντέρου και περισσότερες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Το άσπρο ψωμί σε σύγκριση με το ψωμί ολικής αλέσεως, υστερεί σε ασβέστιο κατά 60%, σε μαγνήσιο κατά 75%, σε σίδηρο κατά 80% και σε βιταμίνες Β1 και Β2 κατά 60%. Μερικές φορές στο άσπρο ψωμί προστίθεται ασβέστιο κατά την παρασκευή του, οπότε η περιεκτικότητά τους σε ασβέστιο μπορεί να είναι ίδια, αλλά το άσπρο πάντα είναι κατώτερο σε περιεχόμενο βιταμινών.

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βιολογικά προϊόντα

Διαβάστε, επίσης,

Σπιτικό ψωμί

Τραγανό ψωμί με καλαμποκάλευρο και κεχρί

Ψωμί γλυκοπατάτας με σχοινόπρασο

Σπιτικό ψωμί με ζαχαρούχο γάλα

Ψωμί στεφάνι με πέστο βασιλικού

Ψωμί Χριστουγέννων

Φτιάξτε μόνοι σας ψωμί της μέλισσας

Αυγά και ζεστό ζυμωτό ψωμί

Το ψωμί και η θρεπτική του αξία

Εμπλουτισμένο ψωμί

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΨωρίαση
Επόμενο άρθροΥγεία ανδρών και γυναικών
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Διατροφή για παιδιά

Διατροφή για παιδιά. Κάντε τη διατροφή των παιδιών υγιεινή μέσω της ψυχαγωγίας κι εξασφαλίστε τους μια καλή υγεία Fun Food για τα παιδιά με υγιεινές...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ