Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου, 2022
ΑρχικήΚλασική ΙατρικήΓυναικολογίαΕνδιαφέρουσα γυμναστική

Ενδιαφέρουσα γυμναστική

Γυμναστική σε προχωρημένη εγκυμοσύνη

Με την υπογραφή της

Μάντης Περσάκη

Καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής

και της

Μαρίας Τσόλιας  (η εγκυμονούσα)

Καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής (personal trainer)

Η γυμναστική σε προχωρημένη εγκυμοσύνη για διατήρηση της φόρμας

Οι ασκήσεις

  • 1η άσκηση

-Καθίστε στο έδαφος  και στηριχτείτε στις παλάμες σας.

-Τα πόδια είναι λυγισμένα και τα πέλματα προς τα κάτω.

-Βάλτε δύναμη σε χέρια και πόδια και ανασηκώστε τον κορμό σας μέχρι να έρθει σε ευθεία και να σχηματίσει ορθή γωνία με τα γόνατα και τους ώμους.

-Θα κάνετε 20 επαναλήψεις.

  • 2η άσκηση

-Στέκεστε όρθιες με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων, τον κορμό σε ευθεία και τα χέρια τεντωμένα ως τις ακρες στο πλάι κορμού.

-Λυγίστε ελαφρά τα γόνατα, φέρτε τα χέρια μπροστά και ψηλά, τους γλουτούς προς τα έξω και τον κορμό προς τα εμπρός.

-Μείνετε λίγο και επιστρέψτε στην αρχική θέση.

-Κάντε 20 επαναλήψεις.

  • 3η άσκηση

-Σταθείτε ορθιες.

-Στηριχτείτε καλά στο ένα πέλμα και τεντώστε το άλλο στο πλάι, ώστε να ακουμπάτε στα δάχτυλά του.

-Βάλτε τα χέρια στη μέση και φέρτε τον κορμό προς τα εμπρός για να ισορροπήσετε.

-Σηκώστε το τεντωμένο σας πόδi στο πλάι και προς τα έξω και ξαναελάτε στην αρχική θέση.

-Κάντε 20 επαναλήψεις.

Πηγή

Παιδί & Γονείς 10/2013

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την εγκυμοσύνη

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την εγκυμοσύνη

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Συκιά

Συκιά. Τα οφέλη στην Υγεία από τη συκιά είναι πολλά και ποικίλα και πολύ σημαντικά. Η συκιά ή Συκή η καρική ή Συκή η κοινή...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ