Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Pilates στην εγκυμοσύνη

Pilates στην εγκυμοσύνη. Είναι ο ευκολότερος τρόπος για να μείνετε σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Είναι από τις καλύτερες μεθόδους γυμναστικής στην εγκυμοσύνη

Το Πιλάτες είναι μια από τις καλύτερες μεθόδους γυμναστικής κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά και της μετέπειτα περιόδου κατά την οποία λαμβάνει μέρος η σωματική αποκατάσταση. 

Είναι ο ευκολότερος τρόπος για να μείνετε σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το πιλάτες είναι ένας τύπος άσκησης του μυαλού και του σώματος και βοηθά στην ενίσχυση των μυών που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η βοήθεια που παρέχει στις εγκύους αναλύονται παρακάτω:

•               Βοηθάει να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τους. Η φυσική αυτή μεταβολή που υφίσταται το σώμα της γυναίκας επιδρά όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στη ψυχολογία της.

•               Αντίληψη αλλαγών που υφίσταται το σώμα. Ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα των απλών και ακίνδυνων ασκήσεων που βοηθούν να κρατηθεί το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση, αντιλαμβάνονται καλύτερα τις αλλαγές που υφίσταται το σώμα αυτή την περίοδο και ενισχύεται το αίσθημα της ασφάλειας.

•               Αποφυγή σωματικών πόνων. Το pilates εναρμονίζει κάθε κίνηση με σωστή αναπνοή, έτσι ώστε να αποφεύγονται τα πιασίματα και τα πρηξίματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

•               Ευκολότερος τοκετός. Η διαδικασία του τοκετού γίνεται πολύ ευκολότερη. Ο καλός μυϊκός τόνος των μυών της λεκάνης κάνει πιο εύκολη την εξώθηση του νεογνού κατά την διάρκεια του τοκετού.

•               Το pilates βοηθάει πολύ τις γυναίκες στον τοκετό. Συνιστάται η άσκηση να γίνεται με εκπαιδευμένο προσωπικό και αν χρειαστεί με την βοήθεια οργάνων και μηχανημάτων.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την εγκυμοσύνη

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την εγκυμοσύνη

Διαβάστε, επίσης,

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Χρήσιμες πληροφορίες για το ανθρώπινο μητρικό γάλα

Το ιώδιο στην εγκυμοσύνη είναι απαραίτητο

Βιταμίνες για γυναίκες

Συνταγές για τη ναυτία

Ποιοι πρέπει να παίρνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Χρήσιμες πληροφορίες για το φυλλικό οξύ

Πόσο οι βιταμίνες απορροφούνται από τον οργανισμό μας

Επιτρέπεται η άσκηση στην εγκυμοσύνη;

Βλάπτει πάντα η αντιβίωση στην εγκυμοσύνη;

Τα αντικαταθλιπτικά στην εγκυμοσύνη είναι επικίνδυνα

Τι κινδύνους έχει η γρίπη στην εγκυμοσύνη

Άσκηση και εγκυμοσύνη

Το μυστικό για τη διατροφή στην εγκυμοσύνη

Συμπλήρωμα για τις έγκυες καπνίστριες

Πρέπει να κάνουν οι έγκυες το εμβόλιο γρίπης;

Έλεγχος εγκυμονούσας

Οι βιταμίνες για την εγκυμοσύνη

Διατροφή στο τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΟμαλό αιμαγγείωμα
Επόμενο άρθροΗ παράλυση του Bell
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Αιθέριο έλαιο γωλθέρια

Αιθέριο έλαιο γωλθέρια. Το αιθέριο έλαιο γωλθερίας έχει ισχυρή αναλγητική και μυοχαλαρωτική δράση και χρησιμοποιείται και στον αθλητισμό. Το αιθέριο έλαιο γωλθέρια ή γωλθερία ή...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ