Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΆσκηση και σπορΗ άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες

Η άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες

Η άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες. Εάν θέλετε να χάσετε βάρος και να κάψετε λίπος πρέπει να ασκηθείτε αρκετά, αλλά με μέτρο.

Οι κανόνες άσκησης όταν θέλετε να αδυνατίσετε

Τι πρέπει να αποφεύγετε όταν κάνετε άσκηση για να αδυνατίσετε

  • Να κάνετε μεμονωμένες ασκήσεις

Αυτές οι ασκήσεις χτίζουν μυϊκή μάζα,  ενώ δε γίνεται καύση του λίπους, γιατί δεν καταναλώνεται πολύ ενέργεια. Αν θέλετε να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα, ενώ παράλληλα να κάψετε και λίπος θα πρέπει να κάνετε ασκήσεις που διεγείρουν πολλούς μυς ταυτόχρονα για να καταναλώσετε πολλή ενέργεια την ίδια στιγμή.

  • Άσκηση με όργανα

Η άσκηση με όργανα περιορίζει σημαντικά την ενεργοποίηση του συνόλου των μυϊκών ινών και αυτό σημαίνει λιγότερη καύση του λίπους. Επίσης, τα όργανα μπορεί να προκαλέσουν υπερβολική πίεση στις αρθρώσεις σας και τραυματισμούς. Αν θέλετε γρήγορα αποτελέσματα, είναι κρίσιμο να κάνετε ασκήσεις που επιτρέπουν στο σώμα σας να κινηθεί φυσικά με πλήρες εύρος κινήσεων, ώστε να αυξηθεί ο μεταβολισμός.

  • Να ασκήστε για μεγάλο χρονικό διάστημα

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος και να κάψετε λίπος πρέπει να ασκηθείτε αρκετά, αλλά δε χρειάζεται να το παρακάνετε. Η σωστή άσκηση με το σωστό τρόπο και το σωστό χρόνο θα σας αδυνατίσει και παράλληλα θα σας γυμνάσει, χωρίς να φθείρετε τα αθλητικά σας παπούτσια.

  • Να κάνετε δύσκολες ασκήσεις

Οι εξοντωτικές ασκήσεις για κοιλιακούς ή για τοπικό πάχος σε άλλα σημεία του σώματος δεν είναι αποτελεσματικές και παράλληλα είναι χάσιμο χρόνου, αφού δεν καίτε λίπος. Το μυστικό είναι να ασκείτε και να τονώνεται όλους τους μυς της περιοχής ταυτόχρονα, με ειδικές ασκήσεις.

  • Επανάληψη της ίδιας άσκησης

Επαναλαμβάνοντας την ίδια άσκηση ξανά και ξανά εξασφαλίζετε την αναποτελεσματικότητα. Βλέπετε, το σώμα σας έχει μια εκπληκτική ικανότητα να προσαρμόζεται γρήγορα και όταν το κάνει σταματάνε οι καύσεις.

  • Η ποιότητα των ασκήσεων έχει μεγαλύτερη αξία από την ποσότητα

Αν πηγαίνετε γυμναστήριο ζητήστε στο γυμναστή να σας δείξει τον ορθό τρόπο κάθε άσκησης. Αν πάλι γυμνάζεστε από μόνοι σας μελετήστε στο διαδίκτυο τη σωστή εκτέλεση της άσκησης για να μην πάνε οι κόποι σας χαμένοι.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Διαβάστε, επίσης,

Μη ινσουλινοεξαρτώμενος σακχαρώδης διαβήτης (τύπου 2)

Παχυσαρκία

Χρήσιμες πληροφορίες για την αθηροσκλήρυνση

Κόλπα για να αυξήσετε την τεστοστερόνη σας φυσικά

Προγνωστικοί παράγοντες στον καρκίνο

Τονώστε το μεταβολισμό σας

Αν δε σας αρέσει η γυμναστική

Γιατί πρέπει να ξεκινήσετε από αύριο το περπάτημα

Απλές οδηγίες για την πρόληψη του καρκίνου

Αντιμετωπίστε την οσφυαλγία χωρίς φάρμακα

Πόση γυμναστική πρέπει να κάνουμε

Ποιότητα ζωής και καρκίνος

Ινομυαλγία

Το τεστ της μέσης

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Ασύρματος έξυπνος επίδεσμος για την επούλωση χρόνιων πληγών

Ασύρματος έξυπνος επίδεσμος για την επούλωση χρόνιων πληγών. Ταχύτερη επούλωση των πληγών με έναν έξυπνο ηλεκτρονικό επίδεσμο Ο ασύρματος έξυπνος επίδεσμος παρακολουθεί την επούλωση πληγών,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ