Τετάρτη, 24 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕναλλακτικές ΘεραπείεςΗ βιταμίνη C καταπολεμά το οξειδωτικό stress

Η βιταμίνη C καταπολεμά το οξειδωτικό stress

Η βιταμίνη C καταπολεμά το οξειδωτικό stress. Το οξειδωτικό στρες σχετίζεται με την εμφάνιση πολλών χρόνιων νοσημάτων.

Η βιταμίνη C καταπολεμά το οξειδωτικό stress

Η βιταμίνη C ευνοεί την επούλωση και την ίαση και προστατεύει από το στρες

Το οξειδωτικό στρες σχετίζεται με την εμφάνιση πολλών χρόνιων νοσημάτων, όπως είναι τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ο καρκίνος.

Η πρόσληψη αντιοξειδωτικών βιταμινών και άλλων ουσιών μπορεί να συμβάλλει στην προστασία του οργανισμού από την επίδραση των ελεύθερων ριζών και τη θωράκισή του από τις βλάβες που μπορούν να προκληθούν από αυτές. Η επαρκής πρόσληψη αντιοξειδωτικών ουσιών όσο και τα επίπεδά τους στην κυκλοφορία του αίματος, έχουν συσχετιστεί με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, αλλά και διαφόρων μορφών καρκίνου.

Ο χυμός πορτοκαλιού αποτελεί φυσική πηγή πλήθους αντιοξειδωτικών ουσιών, όπως η βιταμίνη C, διάφορα φλαβονοειδή, όπως η εσπεριδίνη και καροτεινοειδή, όπως οι ξανθοφυλλίνες, οι κρυπτοξανθίνες και το β-καροτένιο, αλλά και άλλων πολύτιμων βιταμινών για τον οργανισμό, όπως είναι το φυλλικό οξύ. Όλα αυτά τα στοιχεία πιστεύεται ότι δρουν προστατευτικά για τον οργανισμό. Η κατανάλωση τριών ποτηριών χυμού πορτοκαλιού αποτελεί εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών.

Η βιταμίνη C ευνοεί την επούλωση και την ίαση και προστατεύει από το στρες. Είναι εξαιρετικά σημαντική για τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού. Βοηθάει, επίσης, την πέψη, προστατεύει τον οργανισμό από τις τοξίνες, έχει αποδειχθεί ότι περιορίζει τα συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος και είναι ουσιαστικής σημασίας για υγιή δόντια, ούλα και οστά.

Πηγές της βιταμίνης C είναι το γκρέιπφρουτ, η ψημένη γλυκοπατάτα, τα βρασμένα γογγύλια, τα ακτινίδια, το λάχανο, τα βρασμένα λαχανάκια Βρυξελλών και το μπρόκολο, το μάνγκο, τα πορτοκάλια, οι πράσινες πιπεριές, οι φράουλες και τα βρασμένα σπαράγγια.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το οξειδωτικό στρες

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το οξειδωτικό στρες

Διαβάστε, επίσης,

Ποιοι πρέπει να παίρνουν β καροτίνη

Υπερτροφές που πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο

Αφροδισιακή σούπα

Τα οφέλη από το κουνουπίδι στην υγεία

Το καλύτερο ελαιόλαδο είναι το ελληνικό

Το μπαχαρικό που δεν αφήνει το φθόριο να καταστρέψει τον εγκέφαλό σας

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Οι αντικαρκινικές ιδιότητες που έχει το μέλι

Οζονοθεραπεία

Χρήσιμες πληροφορίες για τις υπερτροφές

Τροφή για τα κύτταρα

Η ακετυλοκυστεϊνη είναι ασφαλής;

Είναι πολύ επικίνδυνες οι χημικές βαφές μαλλιών

Διατροφή για τον καταρράκτη

Συμπληρώματα διατροφής για τις παθήσεις του πεπτικού

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για προστασία από τις ιώσεις

Το σύνδρομο της χρόνιας κόπωσης

Η διαβητική νευροπάθεια

Κυαμισμός

Χρήσιμες πληροφορίες για τη φρουκτόζη

Υγεία των ματιών

Σμέουρα

Βιταμίνες για τον καρκίνο παχέος εντέρου

Η βιταμίνη C καταπολεμά το οξειδωτικό stress

Καρνοσίνη

Οι καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές

Γλουταθειόνη

Πώς θα καταλάβετε ότι έχετε έλλειψη βιταμινών;

Ομάδες πληθυσμού που πρέπει να παίρνουν συμπληρώματα διατροφής

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΑυξητική μαστών
Επόμενο άρθροΕσείς έχετε βιτσιόζα σύζυγο;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τα καλύτερα βότανα για την αϋπνία

Τα καλύτερα βότανα για την αϋπνία. Καλύτερος και πιο ξεκούραστος ύπνος με βότανα που εξασφαλίζουν και υγεία και ευεξία. Τα καλύτερα βότανα για την αϋπνία Να...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ