Πέμπτη, 25 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΔιατροφήΠροσέξτε το καμουφλαρισμένο αλάτι

Προσέξτε το καμουφλαρισμένο αλάτι

Προσέξτε το καμουφλαρισμένο αλάτι. Αν έχετε πίεση προσέξτε για το κρυμμένο αλάτι, ειδικά, αν παίρνετε και χημικά φάρμακα που απαιτούν άναλο δίαιτα

Αν έχετε πίεση και προσπαθείτε να την μειώσετε μειώνοντας την πρόσληψη του αλατιού, κάνετε καλά.

Το υπερβολικό αλάτι, εκτός από την αρτηριακή υπέρταση που προκαλεί, αυξάνει τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο και εγκεφαλικό επεισόδιο. Ακόμη προκαλεί οστεοπόρωση, καρκίνο ή έλκος στο στομάχι και προβλήματα στα νεφρά.

Η καθημερινή κατανάλωση αλατιού δεν πρέπει να ξεπερνά τα 6 γραμμάρια καθημερινά.

Αλλά, υπάρχουν και κάποιοι που παίρνουν φάρμακα που απαιτούν δίαιτα φτωχή σε αλάτι, όπως η κορτιζόλη.

Για να προσθέσετε γεύση στο πιάτο σας προσθέστε βότανα, όπως ο βασιλικός, το δεντρολίβανο ή καρυκεύματα, όπως το σκόρδο, η πιπερόριζα και η πιπεριά τσίλι. Το λεμόνι χαρίζει νοστιμιά σε πιάτα με ψάρια και θαλασσινά.

Τα τρόφιμα που είναι σε άλμη θα πρέπει να ξεβγάζονται πάντα καλά και να ζεσταίνονται σε νερό πριν την κατανάλωσή τους.

Να ελέγχετε τις ετικέτες τροφίμων. Να επιλέγετε προϊόντα με λιγότερο από 0,3 νάτριο ανά 100 γρ. Μπορεί να χρειάζεται να κάνετε αριθμητικές πράξεις για να υπολογίσετε τη φυσιολογική περιεκτικότητα σε αλάτι.

Τα προϊόντα που περιέχουν οποιοδήποτε από τα παρακάτω συστατικά έχουν πολύ αλάτι.

-Όξινο γλουταμινικό νάτριο ή γλουταμινικό μονονάτριο ή monosodium glucamate

-Δισόξινο φωσφορικό νάτριο ή disodium phosphate

-Άλμη 

-Αλάτι με γεύση σκόρδου

-Αλάτι με γεύση κρεμμυδιού 

-Βενζοϊκό νάτριο ή sodium benzonate

-Αλγινικό νάτριο ή sodium alginate

-Υδροξείδιο του νατρίου ή καυστικό νάτριο ή sodium hydroxide

-Καζεϊνικό νάτριο ή sodium caseinate

-Νιτρώδες νάτριο ή sodium nitrate

-Προπιονικό νάτριο ή sodium propianate

-Θειώδες νάτριο ή sodium sulphite

-Σάλτσα σόγιας 

-Τεχνητή ζύμη ή μπέικιν πάουντερ ή baking powder

-Μαγειρική σόδα ή baking soda

Βιβλιογραφία

Αντιμετωπίστε την εμμηνόπαυση, by Wendy Green, Εκδ. Μοντέρνοι Καιροί

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την υπέρταση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την υπέρταση

Διαβάστε, επίσης,

Άναλος δίαιτα και ελαστική δίαιτα

Δυσανεξία στο αλάτι

Θαλασσινό αλάτι

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τα καλύτερα βότανα για την αϋπνία

Τα καλύτερα βότανα για την αϋπνία. Καλύτερος και πιο ξεκούραστος ύπνος με βότανα που εξασφαλίζουν και υγεία και ευεξία. Τα καλύτερα βότανα για την αϋπνία Να...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ