Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2024

Ντροπή δε νιώσαμε

Ντροπή δε νιώσαμε!. Εσείς νιώθετε ντροπή; Πιστεύετε πως σας πνίγει η συστολή; Πείτε όχι στη ντροπαλότητα και απελευθερωθείτε

Πιστεύετε πως σας πνίγει η συστολή και η ντροπαλότητα;

Όλοι μας αισθανόμαστε ντροπαλοί, μερικές φορές, όμως αυτή η συστολή μπορεί να εμφανιστεί με πολλές διαφορετικές μορφές.

Μπορεί να λειτουργεί προσφέροντας το αναγκαίο κέντρισμα προς τη σωστή κατεύθυνση ή το χειρότερο να σας κάνει απλώς να κοκκινίζετε…

Αυτό μπορεί να σας ωθεί να απορρίπτετε κοινωνικές εκδηλώσεις και προσκλήσεις, αλλά και επαγγελματικές προτάσεις.

Πείτε τε όχι στην ντροπαλότητα.

Είναι γεγονός, ότι όποιος ντρέπεται δε διασκεδάζει.

Άλλωστε οι ανοιχτόκαρδοι άνθρωποι θεωρούνται πιο γοητευτικοί.

Μόλις απαλλαγείτε από την ντροπή και σταματήσετε να σας απασχολεί πώς δείχνετε και τι θα πουν οι άλλοι για εσάς, θα δείτε πολλά κεφάλια να γυρίζουν στο πέρασμά σας.

Η έξτρα κοινωνικότητα, αυξάνει την αυτοπεποίθηση, δημιουργεί όμορφα συναισθήματα και ανοίγει επαγγελματικές πόρτες.


Πώς να ξεπεράσετε την ντροπή

1. Κατανοήστε την ντροπή σας

Κατανοήστε ποιες καταστάσεις σας προκαλούν αυτό το συναίσθημα.

2. Συνειδητοποιήστε ότι η αντίδρασή σας είναι παθολογική

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πάρα πολύ απασχολημένοι με τον εαυτό τους, για να ασχοληθούν μαζί σας. Μερικές φορές δίνετε μεγαλύτερη αξία στους άλλους, απ’ ότι πρέπει.

3. Ενεργοποιήστε τις δυνάμεις σας

Βρείτε κάτι στο οποίο είστε καλοί και επικεντρωθείτε να κάνετε αυτό. Η αναγνώριση από τους άλλους θα ενισχύσει τη φυσική αυτοεκτίμησή σας και το εγώ σας. Είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση, αλλά θα σας δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεστε.

4. Αγαπήστε τον εαυτό σας

Γράψτε μια επιστολή αγάπης προς τον εαυτό σας και κάντε πράγματα που σας αρέσουν.

5. Μη στενοχωριέστε πάντα

Καταλάβετε, ότι είναι εντάξει μερικές φορές να μην έχετε κέφια και να θέλετε την ησυχία σας.

6. Εστιάστε σε άλλους ανθρώπους

Αντί να επικεντρώνεστε στην δική σας αμηχανία, επικεντρωθείτε στο τι έχουν να πουν άλλοι άνθρωποι. 

7. Απελευθερώστε το άγχος μέσω της αναπνοής

Πάρτε βαθιές ανάσες με τα μάτια σας κλειστά και επικεντρωθείτε στις αναπνοές σας. Εισπνεύστε και εκπνεύστε αργά και καθαρίστε το μυαλό από όλες τις σκέψεις. Μια άλλη τεχνική από τη γιόγκα, είναι να μετράτε εισπνέοντας και στη συνέχεια να μετράτε εκπνέοντας. 

8. Απελευθερώστε το άγχος με την κίνηση

Ασκήσεις, όπως το τρέξιμο ή το περπάτημα ή ακόμη και μια απλή μυϊκή άσκηση θα σας βοηθήσουν. Θυμηθείτε να αναπνέετε.

9. Ονειρευτείτε

Κλείστε τα μάτια σας, καθίστε χαλαρά, ακούστε κάποια χαλαρωτική μουσική και φανταστείτε τον εαυτό σας, όπως, θα θέλατε να είναι.

10. Επιβεβαιώστε τον εαυτό σας

Πείτε στον εαυτό σας πόσο τον θαυμάζετε και κάντε θετικές σκέψεις.

11. Μην αφήνετε μια δυσάρεστη κατάσταση να σας βάζει κάτω

Αντιμετωπίστε την κατάσταση και βρείτε τις αιτίες της ντροπής σας.  

12. Αποδοχή και Απόρριψη

Αποδεχτείτε την πιθανότητα ότι κάποιοι θα μας αποδεκτούν και κάποιοι θα μας απορρίψουν. Δοκιμάστε ξανά.

13. Μην είστε τελειομανείς

Όταν συγκρίνετε τους εαυτούς σας με άλλους μην είστε αυστηροί.

14. Σταματήστε να λέτε σε όλους ότι νιώθετε ντροπή

Είστε εσείς, είστε μοναδικοί και είσαι όμορφοι.

15. Κάντε Πρακτική Κοινωνικών Δεξιοτήτων

Όπως και κάθε άλλη δεξιότητα, έτσι και οι κοινωνικές δεξιότητες μπορούν να καλλιεργηθούν μέσα από την πράξη και την εμπειρία.

16. Πρακτική για αντιμετώπιση άβολων καταστάσεων

Η έλλειψη αυτοπεποίθησης δημιουργεί το φόβο ότι θα αποτύχουμε. Τοποθετήστε θεωρητικά τον εαυτό σας σε αυτές τις δυσάρεστες καταστάσεις και θα σας βοηθήσει να απευαισθητοποιήσετε τον φόβο σας για τις καταστάσεις αυτές.

17. Οι Τρεις Ερωτήσεις

Κατά τη διάρκεια των κοινωνικών συναναστροφών, περιοδικά ρωτήστε τον εαυτό σας τις ακόλουθες τρεις ερωτήσεις. Με αυτόν τον τρόπο θα αποσπαστεί η προσοχή σας από τις πιο αυτοκαταστροφικές σκέψεις.

-Έχω καλή αναπνοή;

-Είμαι χαλαρός;

-Κινούμαι με χάρη;

18. Ανακαλύψτε τι είναι άνετο για σας;

Κατανοήστε που αισθάνεστε άνετοι και βρείτε τους ανθρώπους, τις κοινότητες και τις δραστηριότητες που είναι οι καλύτερες για εσάς.

19. Δώστε Έμφαση στη Στιγμή

Όταν έχετε μια συνομιλία, ξεχάστε το πώς το βλέπει ο άλλος και επικεντρωθείτε στα λόγια, στις λέξεις, στο τόνο και στην έκφραση. Απολαύστε το.

20. Καταγράψτε τις επιτυχίες σας

Όταν τα καταφέρνετε καλά, γράψτε το σε ένα ημερολόγιο. Οι επιτυχίες σας θα ενισχύσουν  την αυτοπεποίθησή σας.

21. Χρησιμοποιήστε τα χέρια σας

Αν χρησιμοποιείτε τα χέρια σας την ώρα που μιλάτε, μπορεί να σας βοηθήσει να οραματιστείτε τη σωστή λύση και να αντιμετωπίσετε όλες τις καταστάσεις.

22. Οραματιστείτε τους άλλους

Για να μη νιώθετε άβολα, σκεφτείτε κάποιες αστείες καταστάσεις για τους άλλους που θα σας βοηθήσουν να τους απομυθοποιήσετε. Π.χ. σκεφτείτε ότι είναι γυμνοί, ότι έχουν σκισμένο παντελόνι κ.α. Αυτό θα σας κάνει να νιώσετε πολύ πιο άνετα και θα διώξει το άγχος σας.

emedi life coaching

Υψηλής Ποιότητας Ιατρική Κάνναβη για να έχετε αυτοπεποίθηση και να μη νιώθετε ντροπή

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε την Υψηλής Ποιότητας Ιατρική Κάνναβη για να έχετε αυτοπεποίθηση και να μη νιώθετε ντροπή

Διαβάστε, επίσης,

Όταν το παιδί ντρέπεται για τη δουλειά του πατέρα του

Ντροπή!

Γυμνοί μπροστά στα παιδιά μας

Home

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κυστίτιδα

Κυστίτιδα. Πρόληψη και θεραπεία κυστίτιδας, που είναι η φλεγμονή της ουροδόχου κύστεως, με φυσικούς τρόπους Η κυστίτιδα είναι η φλεγμονή της ουροδόχου κύστης ή του...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ