Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022
ΑρχικήΙατρικά ΝέαΣταματήστε να πίνετε γάλα με χαμηλά λιπαρά

Σταματήστε να πίνετε γάλα με χαμηλά λιπαρά

Το γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι ανθυγιεινό

 

Στο χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα τα λίπη έχουν ουσιαστικά υποκατασταθεί με επικίνδυνα σάκχαρα.

Βγάζοντας το λίπος από το γάλα το γάλα γίνεται, επίσης, λιγότερο νόστιμο.

Το ασβέστιο μπορείτε να το πάρετε και από πολλά τρόφιμα:  Σε ένα γραμμάριο μαγειρεμένα λαχανικά υπάρχει  περισσότερο ασβέστιο από το γάλα. Οι σαρδέλες, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι όλα πηγές ασβεστίου. 

Τα διαιτητικά κορεσμένα λιπαρά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο για στεφανιαία νόσο.

Τα πλεονεκτήματα από τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα

Τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά προωθούν την υγεία της καρδιάς, τον έλεγχο του διαβήτη, δίνουν πολλές βιταμίνες και επίσης συμβάλλουν στην απώλεια βάρους.

Να προτιμάτε το πλήρες βιολογικό γάλα, σε γυάλινο μπουκάλι, χωρίς πρόσθετα και ορμόνες…

Αν δεν σας αρέσει το γάλα, το γιαούρτι είναι καλύτερη τροφή!

Διαβάστε, επίσης,

Να τρώτε γιαούρτι κάνει καλό

Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό

Φτιάξτε νόστιμο ξινόγαλα

Να αποφεύγετε το γάλα στον καφέ

Γάλα γαϊδούρας

Αντικαταστήστε τα ανθυγιεινά τρόφιμα με υγιεινά

Πόσο υγιεινό είναι το γάλα που πίνουμε

Τα γαλακτοκομικά με πολλά λιπαρά είναι καλύτερα για την πρόληψη του διαβήτη

www.emedi.gr

 

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Ανακουφιστείτε από τη χρόνια δυσκοιλιότητα

Ανακουφιστείτε από τη χρόνια δυσκοιλιότητα. Οι περισσότεροι ασθενείς με δυσκοιλιότητα την αντιμετωπίζουν, επιτυχώς, με μερικά απλά βήματα. Η δυσκοιλιότητα ορίζεται ως λιγότερες από τρεις κενώσεις...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ