Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΟι βιταμίνες για τις κράμπες της περιόδου

Οι βιταμίνες για τις κράμπες της περιόδου

Print Friendly, PDF & Email

Τα συμπληρώματα διατροφής για τις έμμηνες κράμπες

 

Οι έμμηνες κράμπες είναι κράμπες στο υπογάστριο που εμφανίζονται λίγες ημέρες πριν από την εμμηνόρροια και συνεχίζονται κατά τις πρώτες λίγες ημέρες της περιόδου. 

Οι κράμπες της περιόδου αντιδρούν, όπως και οι κράμπες στα πόδια και στην πλάτη, σε συμπληρωματικό ασβέστιο 500-1000 χλγρ το οποίο χορηγείται λίγες μέρες πριν την εμμηνόρροια και μέχρι αυτή να τελειώσει.

Τι συμβαίνει όταν παθαίνετε κράμπες;

Η μήτρα σας, η οποία είναι ένας μυς, κατά τη διάρκεια της περιόδου κάνει συσπάσεις. Με τις συσπάσεις αυτές συστέλλονται και τα αιμοφόρα αγγεία και ελαττώνεται η παροχή σε οξυγόνο.

Οι περισσότερες κράμπες δεν είναι σοβαρές. 

Πώς να απαλλαγείτε από τις κράμπες της εμμηνόρροιας

-Πάρτε Μη Στερινοειδή Αντιφλεγμονώδη για την άμεση ανακούφιση από τον πόνο. Τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα, είναι πολύ αποτελεσματικά κατά του πόνου που προκαλείται από τις κράμπες (ιβουπροφαίνη 1600mg το 24 ωρο ή ακεταμινοφαίνη).

Χρησιμοποιήστε μια θερμοφόρα. Οι γιατροί συστήνουν τη χρήση της θερμότητας για την ανακούφιση από τις κράμπες της εμμηνόρροιας.  Πάρτε ένα μπουκάλι ζεστό νερό και εφαρμόσετε το στο κάτω μέρος της κοιλιάς. Περιμένετε 15 έως 20 λεπτά για να ανακουφιστείτε.

-Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, δοκιμάστε ένα ζεστό μπάνιο με ένα φλιτζάνι ή περισσότερο με άλατα Epsom που δρουν μυοχαλαρωτικά. 

-Πάρτε βιταμίνες:

  • Πάρτε βιταμίνη Ε 500 διεθνείς μονάδες (IU) βιταμίνης Ε ανά ημέρα, ξεκινώντας λίγες ημέρες πριν την περίοδο και συνεχίζοντας τις πρώτες ημέρες της αιμορραγίας.
  • Η βιταμίνη Β1, η βιταμίνη Β6, και τα συμπληρώματα ιχθυελαίου μπορεί να βοηθήσουν τις γυναίκες όταν έχουν κράμπες περιόδου.

-Κάντε τακτικά άσκηση. Οι μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες που κάνουν τακτική άσκηση έχουν λιγότερους πόνους περιόδου. Ακόμα και 30 λεπτά περπάτημα 5 φορές την εβδομάδα, είναι αρκετά.

-Αποφύγετε τα ξενοοιστρογόνα  και τα φυτοοιστρογόνα, γιατί προκαλούν ελλείψεις μαγνησίου και βιταμίνης Β που μπορεί να οδηγήσουν σε κράμπες.

-Ξαπλώστε, σηκώστε τα πόδια σας, και προσπαθήστε να ξεκουραστείτε για τουλάχιστον 20 λεπτά. Η ανάπαυση είναι ένα φυσικό παυσίπονο.

Απαλά τεντωθείτε. Δοκιμάστε γιόγκα.

-Μείνετε μακριά από τα τσιγάρα και το αλκοόλ. 

-Κάντε μασάζ στο κάτω μέρος της πλάτης ή στην κοιλιά σας ή βάλτε κάποιον να το κάνει ακόμα καλύτερα.

-Κάντε έλεγχο για ενδομητρίωση.

-Δοκιμάστε βότανα για να μειώσετε τους πόνους της περιόδου.

  • Nardostachys jatamansi ή Νάρδος
  • Zingiber officinale ή Τζίντζερ
  • Saraca Ashoka

Διαβάστε, επίσης,

Βότανα για την ανακούφιση του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου

Ομοιοπαθητικά φάρμακα για την δυσμηνόρροια

Αν έχετε δυσμηνόρροια

Δυσμηνόρροια

Λειτουργική αιμορραγία από τη μήτρα

Τα προβλήματα περιόδου σε γυναίκες

Μήπως έχετε πονοκέφαλο όταν έχετε περίοδο;

Μπορείτε και μόνοι σας να θεραπευτείτε

www.emedi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα

Σπιτικές κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα Νόστιμες κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ: Ο μπακαλιάρος είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες (Α, D, K,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ