Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΙατρικά ΝέαΤα οφέλη από τους σπόρους στην υγεία

Τα οφέλη από τους σπόρους στην υγεία

Print Friendly, PDF & Email

Η διατροφή με σπόρους έχει πολλά οφέλη για την υγεία

 

Οι σπόροι δίνουν ενέργεια, αναζωογονούν και αποτοξινώνουν

Ζούμε σε μια εποχή που οι περιβαλλοντικές τοξίνες, η κακή διατροφή, η συνεχής έκθεση στα χημικά και η έλλειψη δραστηριότητας εξουθενώνουν το σώμα και προκαλούνται πολλές χρόνιες ασθένειες.

Η διατροφή με σπόρους είναι η λύση για να αναζωογονηθεί το σώμα και το πνεύμα μας.

Οι σπόροι αυτοί μπορεί να προέρχονται από φυτά, βότανα και φρούτα και εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι είναι η πιο συμπυκνωμένη μορφή διατροφής που υπάρχει στη φύση.

Οι φυσικοί σπόροι είναι οι πιο υγιεινοί.

Μην καταναλώνετε γενετικά τροποποιημένους σπόρους.

Επίσης, αν καταναλώσετε σπόρους που υπάρχουν στο εμπόριο θα προτιμάτε αυτούς που έχουν υποστεί έκθλιψη εν ψυχρώ, στους οποίους τα συμπυκνωμένα διατροφικά συστατικά έχουν ξεκλειδωθεί, χωρίς να καταστραφούν. 

Κατά τη διαδικασία της ψυχρής έκθλιψης οι ίνες διαχωρίζονται από τους σπόρους και τα λιπίδια.

Οι ίνες περιέχουν υδατοδιαλυτές ενώσεις και αντιοξειδωτικά. Τα λιπίδια είναι ένα σύμπλεγμα από αντιοξειδωτικά, απαραίτητα λιπαρά οξέα, φωσφολιπίδια, διαλυμένα ανόργανα άλατα και φυτοστερεοειδή. 

Οι σπόροι περιέχουν 30 φορές περισσότερη θρεπτική αξία και αντιοξειδωτική δύναμη από ότι το υπόλοιπο φυτό ή φρούτο ή λαχανικό.

Όσον αφορά την αντιοξειδωτική δύναμη αυτή διεθνώς μετριέται με την κλίμακα ORAC-Oxygen radical absorbance capacity 

Στο σώμα υπάρχουν υπεροξειδικές ρίζες, ρίζες υδροξυλίου, υπεροξινιτρώδεις ρίζες, ανιόντα υπεροξειδίου και μονήρες οξυγόνο. Οι σπόροι παρέχουν αντιοξειδωτική προστασία έναντι όλων των ριζών. Η συνιστώμενη καθημερινή αντιοξειδωτική δράση από τα φρούτα και τα λαχανικά είναι 7.300 μονάδες ORAC.


Τα οφέλη από τους σπόρους στην υγεία:

Μειώνονται οι φλεγμονές στο σώμα. Αναστέλλεται ο σχηματισμός NFkB που είναι μια φλεγμονώδης πρωτεϊνη και βιoδείκτης της συστηματικής φλεγμονής. Οι σπόροι μειώνουν κατά 35% την κυτταρική φλεγμονή.

Εξουδετερώνονται οι ελεύθερες ρίζες που προκαλούν βλάβες στο σώμα. 

Επιταγχύνονται οι διαδικασίες αναζωογόνησης του σώματος. Διεγείρουν την πρωτεϊνη SIRT1-Sirtuin 1, που σχετίζεται με την μακροζωϊα κατά 65% περίπου.

Τροφοδοτούν το σώμα με πολλά θρεπτικά συστατικά.

Βοηθούν στη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους.

Βοηθούν στην μείωση των βλαβών του DNA.

Εξαφανίζουν τις δυσχρωμίες στο δέρμα.

Υποστηρίζουν το καρδιοαγγειακό σύστημα.

Αυξάνουν την ενέργεια, την αντοχή και την απόδοση σε μαθητές και αθλητές.

Είναι εξαιρετική πηγή βασικών λιπαρών οξέων.

Ανακουφίζουν μετά την άσκηση από τους μυϊκούς πόνους.

Βοηθούν στην διατήρηση της υγείας και της ευεξίας.

Οι σπόροι μπορεί να καταναλώνονται και από παιδιά.

Διαβάστε, επίσης,

Πώς η κάνναβη θεραπεύει τον καρκίνο

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με ροδιά

Τα οφέλη από το μαύρο κύμινο στην υγεία

Χρήσιμες πληροφορίες για το έλαιο ηρανθέμων

Χρήσιμες πληροφορίες για την κινόα

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με σταφύλια

Σπόροι chia

Κουκούτσια από βερίκοκα για τον καρκίνο

Ξηροί καρποί και υγεία

Ρόδι

www.emedi.gr

Προηγούμενο άρθροΓανόδερμα
Επόμενο άρθροΠοιοι πρέπει να παίρνουν ασβέστιο
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα

Σπιτικές κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα Νόστιμες κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ: Ο μπακαλιάρος είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες (Α, D, K,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ