Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΟι βιταμίνες που περιέχουν τα κρέατα
Array

Οι βιταμίνες που περιέχουν τα κρέατα

Print Friendly, PDF & Email

Τα κρέατα περιέχουν πολλές βιταμίνες

Το βοδινό, το αρνί, το μοσχάρι και τα πουλερικά περιέχουν σε 100 γρ:

Β12-70, Β3-58, Β6-40, Β5-28, Β2-20, Β1-5, Βιοτίνη-5, βιταμίνη  Ε-4, φυλλικό οξύ-3, Βιταμίνη Α-3, Καροτίνη-3, βιταμίνη D-3

Το χοιρινό και το μπέικον περιέχουν σε 100 γρ:

Β12-80, Β3-58, Β6-40, Β5-48, Β2-19, Β1-48, Βιοτίνη-5, βιταμίνη  Ε-4, φυλλικό οξύ-3, Βιταμίνη Α-3, Καροτίνη-3, βιταμίνη D-3


Τα κρέατα περιέχουν πολλά μέταλλα:

Το βοδινό, το αρνί, το μοσχάρι και τα πουλερικά περιέχουν σε 100 γρ:

Na-42,  Cl-40, Zn-32, S-32, Cr-30, Se-20, P-18, Fe-17, K-10, Cu-10, Mo-8, Mg-5, Ca-2, Mn-1

Το χοιρινό και το μπέικον περιέχουν σε 100 γρ:

Na-65,  Cl-63, Zn-15, S-40, Cr-31, Se-20, P-20, Fe-8, K-12, Cu-10, Mo-8, Mg-5, Ca-2, Mn-1


Οι απώλειες των βιταμινών από τα κρέατα κατά το μαγείρεμα

Οι απώλειες των βιταμινών από τα κρέατα κατά το ψήσιμο, το τηγάνισμα και στη σχάρα

% ποσό που μένει μετά το μαγείρεμα

Βιταμίνη Α 100%, Καροτίνη 100%, Βιταμίνη D 90%, Βιταμίνη E 80%, Bιταμίνη Β1 80%, Βιταμίνη Β2 80%, Βιταμίνη Β3 80%, Βιταμίνη Β5 80%, Βιταμίνη Β6 80%, Βιταμίνη Β12 80%, Φυλλικό οξύ 90%, Βιοτίνη 90%.

Οι απώλειες των βιταμινών από τα κρέατα κατά το σιγοβράσιμο και πλήρες βράσιμο

% ποσό που μένει μετά το μαγείρεμα

Βιταμίνη Α 100%, Καροτίνη 100%, Βιταμίνη D 90%, Βιταμίνη E 80%, Bιταμίνη Β1 40%, Βιταμίνη Β2 70%, Βιταμίνη Β3 50%, Βιταμίνη Β5 50%, Βιταμίνη Β6 80%, Βιταμίνη Β12 80%, Φυλλικό οξύ 70%, Βιοτίνη 90%.

Όλα τα μυώδη κρέατα και ψαχνά, είτε από βοδινό, αρνί, μοσχάρι είτε από πουλερικά, όπως κοτόπουλο και γαλοπούλα περιέχουν ίχνη μόνο βιταμινών D και Α και καροτίνης και λίγη βιταμίνη Ε. Στερούνται απολύτως βιταμίνης C  και προσφέρουν πολύ λίγο φυλλικό οξύ και βιοτίνη.

Το χοιρινό είναι καλύτερο μέσο προμήθειας βιταμινών Β, αλλά περιορίζονται κατά την ξήρανσή τους για την παραγωγή μπέικον.

Διαβάστε, επίσης,

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Κετογενική δίαιτα

Χρήσιμες πληροφορίες για το σελήνιο

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Πόσο οι βιταμίνες απορροφούνται από τον οργανισμό μας

Να τρώτε μόνο σε εστιατόρια που έχουν φυσικές τροφές

Οι απώλειες βιταμινών στα επεξεργασμένα τρόφιμα

Οι βιταμίνες που περιέχουν τα εντόσθια

www.emedi.gr

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωινή ναυτία

Εάν έχετε πρωινή ναυτία αποφύγετε τις έντονες οσμές, την υπερβολική κούραση, τα πικάντικα τρόφιμα και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Η πρωινή ναυτία...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ