Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΓιο-Γιο για προθέρμανση

Γιο-Γιο για προθέρμανση

Print Friendly, PDF & Email

Άσκηση προθέρμανσης πριν τη γυμναστική

 

Απαραίτητα πρέπει καθημερινά να περπατάτε 30 λεπτά ημερησίως.

Το πρόγραμμα εκγύμνασης πρέπει να το ακολουθείτε 3 φορές την εβδομάδα και είναι σημαντικό για τη θωράκισή σας ενάντια στη γήρανση.

Όσο πιο δυνατό γίνει το σώμα σας, τόσο καλύτερα θα ζήσετε.

Η άσκηση βοηθάει, επίσης, να ζήσετε περισσότερο.

Επιπλέον θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να έχετε γερά κόκαλα, αλλά και να διώξετε το στρες και να τονώσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα.

qigong exercises

Προθέρμανση πριν τη γυμναστική για να δυναμώσετε τους μυς σας.

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και με τα γόνατα ελαφρά λυγισμένα.

Πλέξτε τα δάχτυλά σας και φέρτε τις παλάμες και τους αγκώνες σας στο ύψος των ώμων.

Στρέψτε τις παλάμες σας προς τα έξω, ώστε να βλέπετε τις αρθρώσεις των δαχτύλων σας.

Κρατώντας τον κορμό σας ευθύ, στραφείτε αργά προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, δέκα φορές από κάθε πλευρά, όσο νιώθετε άνετα.

Να εισπνέετε πηγαίνοντας προς τη μια πλευρά και να εκπνέετε γυρνώντας προς την άλλη πλευρά.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

tsi gong 2

Διαβάστε, επίσης,

Ολιστική Προσωπική Προπόνηση

Τρόποι για να καθαρίσετε το σώμα σας

www.emedi.gr

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Νευρίνωμα Morton

Το νευρίνωμα Morton είναι μια πάχυνση του ιστού που περιβάλλει το μικρό νεύρο που οδηγεί στα δάχτυλα των ποδιών. Το νευρίνωμα Morton είναι μια...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ