Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΆσκηση και σπορΆσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Print Friendly, PDF & Email

Σάκος πυγμαχίας για δυνατά μπράτσα και ώμους

 

Απαραίτητα πρέπει καθημερινά να περπατάτε 30 λεπτά ημερησίως.

Το πρόγραμμα εκγύμνασης πρέπει να το ακολουθείτε 3 φορές την εβδομάδα και είναι σημαντικό για τη θωράκισή σας ενάντια στη γήρανση.

Όσο πιο δυνατό γίνει το σώμα σας, τόσο καλύτερα θα ζήσετε.

Η άσκηση βοηθάει, επίσης, να ζήσετε περισσότερο.

Επιπλέον θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να έχετε γερά κόκαλα, αλλά και να διώξετε το στρες και να τονώσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα.

qigong exercises

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Φέρτε τα χέρια και τους αγκώνες στο ύψος των ώμων και κάντε τα χέρια σας γροθιά, γυρνώντας τα έτσι, ώστε οι αρθρώσεις να κοιτούν προς τα έξω.

Στριφογυρίστε τα χέρια σας κυκλικά, όσο πιο μακριά μπορείτε από το στήθος σας.

Οι ώμοι σας πρέπει να παραμείνουν χαλαρωμένοι, μακριά από τα αυτιά σας.

Κάντε το είκοσι φορές προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού και ύστερα είκοσι φορές προς την αντίθετη φορά.

Για τους πιο προχωρημένους, κάντε άλλο ένα διπλό σετ, ισορροπώντας στα δάχτυλα των ποδιών σας.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

tsi gong 2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κλειστός δακρυϊκός πόρος

Στους ενήλικες ένας κλειστός δακρυϊκός πόρος μπορεί να οφείλεται σε τραυματισμό, μόλυνση ή πιο σπάνια σε όγκο. Όταν έχετε κλειστό δακρυϊκό πόρο, τα δάκρυά σας...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ