Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΆσκηση και σπορΔυναμώστε μπράτσα, ώμους, στήθος και πλάτη

Δυναμώστε μπράτσα, ώμους, στήθος και πλάτη

Print Friendly, PDF & Email

Το αλογάκι της Παναγιάς για δυνατά μπράτσα, ώμους, στήθος και πλάτη

 

Απαραίτητα πρέπει καθημερινά να περπατάτε 30 λεπτά ημερησίως.

Το πρόγραμμα εκγύμνασης πρέπει να το ακολουθείτε 3 φορές την εβδομάδα και είναι σημαντικό για τη θωράκισή σας ενάντια στη γήρανση.

Όσο πιο δυνατό γίνει το σώμα σας, τόσο καλύτερα θα ζήσετε.

Η άσκηση βοηθάει, επίσης, να ζήσετε περισσότερο.

Επιπλέον θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να έχετε γερά κόκαλα, αλλά και να διώξετε το στρες και να τονώσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα.

qigong exercises

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα, τους ώμους, το στήθος και την πλάτη 

Φέρτε τους πήχεις σας κατακόρυφα μπροστά σας με τα χέρια σε θέση προσευχής και τους αγκώνες στο ύψος των ώμων

Τα μεσαία σας δάχτυλα θα πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία με τους αγκώνες

Ταλαντώστε τρία εκατοστά προς τα πάνω και τρία εκατοστά προς τα κάτω επί τριάντα δευτερόλεπτα

Χτυπήστε τις παλάμες μεταξύ τους με τους αγκώνες κολλημένους είκοσι φορές, ενώ ισορροπείτε στο ένα πόδι.

Αλλάξτε πόδι και επαναλάβετε άλλες είκοσι φορές

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

tsi gong 2

Διαβάστε, επίσης,

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Γιο-Γιο για προθέρμανση

www.emedi.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Νευρίνωμα Morton

Το νευρίνωμα Morton είναι μια πάχυνση του ιστού που περιβάλλει το μικρό νεύρο που οδηγεί στα δάχτυλα των ποδιών. Το νευρίνωμα Morton είναι μια...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ