Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΤεντώστε το στήθος, τους ώμους και τα μπράτσα

Τεντώστε το στήθος, τους ώμους και τα μπράτσα

Ο Τιτανικός για τεντωμένo στήθος, ώμους και μπράτσα

 

 

Απαραίτητα πρέπει καθημερινά να περπατάτε 30 λεπτά ημερησίως.

Το πρόγραμμα εκγύμνασης πρέπει να το ακολουθείτε 3 φορές την εβδομάδα και είναι σημαντικό για τη θωράκισή σας ενάντια στη γήρανση.

Όσο πιο δυνατό γίνει το σώμα σας, τόσο καλύτερα θα ζήσετε.

Η άσκηση βοηθάει, επίσης, να ζήσετε περισσότερο.

Επιπλέον θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να έχετε γερά κόκαλα, αλλά και να διώξετε το στρες και να τονώσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα.

qigong exercises

Άσκηση για να τεντώσετε το στήθος τους ώμους και τα μπράτσα 

Φέρτε τα χέρια σας στο πλάι, με τις παλάμες να κοιτούν μπροστά, πέντε εκατοστά πιο κάτω από τους ώμους σας.

Κρατώντας τον κορμό σας ευθύ, τεντώστε τα χέρια σας πλάγια προς τα έξω και προς τα πίσω. Μείνετε σε αυτή τη θέση για είκοσι δευτερόλεπτα.

Εισπνεύστε, φουσκώνοντας το στήθος σας, σα να ήταν ένα μεγάλο μπαλόνι.

Για πιο βαθύ τέντωμα, λυγίστε τους καρπούς σας προς τα πίσω και προσπαθήστε να κάνετε τα δάχτυλά σας να ακουμπήσουν μεταξύ τους.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

tsi gong 2

Διαβάστε, επίσης,

Δυναμώστε μπράτσα, ώμους, στήθος και πλάτη

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Γιο-Γιο για προθέρμανση

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πονοκέφαλος στα παιδιά

Ο πονοκέφαλος στα παιδιά μπορεί να είναι σύμπτωμα μιας ποικιλίας καταστάσεων υγείας. Η πιο συχνή αιτία είναι συνήθως η ημικρανία, ο πονοκέφαλος τάσης, το...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ