Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΑισθητική και υγείαΠοιος δε θέλει να νιώθει και να είναι όμορφος

Ποιος δε θέλει να νιώθει και να είναι όμορφος

Print Friendly, PDF & Email

Πώς να Διατηρηθείτε Όμορφοι και Όμορφες…

Ποιος δε θέλει να νιώθει και να είναι όμορφος: Η Ομορφιά είναι προνόμιο της φύσης

Κόλπα για να νιώθετε και να φαίνεστε όμορφοι και όμορφες

Βιταμίνες για Υγιές Δέρμα

Η εξωτερική σας εμφάνιση, εξαρτάται πολύ από το πόσο φροντίζετε τον εαυτό σας εσωτερικά.

Σε ό,τι αφορά το δέρμα σας, οι βιταμίνες και η καλή διατροφή είναι απαραίτητες.

Για να δείχνετε όσο το δυνατόν πιο όμορφοι, σιγουρευτείτε ότι παίρνετε 55 έως 65g πρωτεΐνης καθημερινά.

Πίνετε 8 ποτήρια νερό ημερησίως (τα φυτικά αφεψήματα μπορούν να αντικαταστήσουν μερικά ποτήρια νερό) και όσο για το γάλα και το γιαούρτι, περιοριστείτε στην κατηγορία των βιολογικών, τα οποία είναι πλήρη λιπαρών.

Μην πλησιάζετε μη υγιεινές σοκολάτες, μη υγιεινούς ξηρούς καρπούς, μη υγιεινά αποξηραμένα φρούτα, ποτά τύπου Cola, μη υγιεινό καφέ, μη υγιεινό αλκοόλ, τσιγάρα και υπερβολικό αλάτι.

Επίσης, μη χρησιμοποιείτε επεξεργασμένη ζάχαρη. Μικρές ποσότητες μελιού ή μαύρης μελάσας θα έχουν το ίδιο γλυκαντικό αποτέλεσμα και θα σας εξασφαλίσουν καλύτερη όψη.

Να καταναλώνετε ανάλατους ξηρούς καρπούς ή με ιωδιούχο ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι.

Να καταναλώνετε βιολογικά αποξηραμένα φρούτα.

Να μην πίνετε καθόλου αναψυκτικά.

Να πίνετε, μόνο, ελληνικό καφέ, εσπρέσο αράμπικα (όχι σε κάψουλες) και φίλτρου υψηλής ποιότητας.

Να πίνετε λίγο αλκοόλ και βιολογικό.

Να μην καταναλώνετε επεξεργασμένο επιτραπέζιο αλάτι. Να χρησιμοποιείτε, μόνο, ιωδιούχο ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι.

Αν καπνίζετε, κόψτε το.

Μια καλή αρχή για ένα υγιές, λαμπερό δέρμα, είναι ένα καθημερινό κοκτέιλ πρωτεϊνών. Μπορεί να αντικαταστήσει οποιοδήποτε γεύμα, αλλά, είναι ιδιαίτερα καλό και για πρωϊνό.

Κοκτέιλ πρωτεϊνών για ομορφιά

200 γραμμάρια πλήρες βιολογικό γάλα

1 κουταλιά της σούπας, σκόνη διαιτητικής μαγιάς (περιέχει πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β)

3 κουταλιές σούπας οξεόφιλου (προωθεί τα φιλικά βακτηρίδια)

1 κουταλιά της σούπας λεκιθίνη σε κόκκους (διασπά τις αποθέσεις χοληστερόλης κάτω από το δέρμα)

1 κουταλιά της σούπας σκόνη βιολογικής πρωτεΐνης

1/2 κουταλιά της σούπας μαύρη μελάσα ή βιολογικό μέλι

Σκόνη βιολογικού χαρουπιού, βιολογικές μπανάνες, βιολογικές φράουλες, ή οποιοδήποτε φρέσκο βιολογικό φρούτο προτιμάτε

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατέψτε στο μπλέντερ (προσθέστε 3-4 παγάκια αν θέλετε)

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ

Φόρμουλα πολυβιταμινών και μετάλλων – 1 ημερησίως

Λαμβάνεται μετά από κάθε γεύμα. Σημαντική για το χρώμα του δέρματος και για την υγεία του νευρικού συστήματος.

Σύμπλεγμα βιταμινών Β, 100mg (βραδείας απορρόφησης) – 1 ημερησίως

Λαμβάνεται μετά από κάθε γεύμα. Β2 (ριβοφλαβίνη) και Β6 (πυριδοξίνη) μειώνουν τη λιπαρότητα του προσώπου και το σχηματισμό μαύρων στιγμάτων.

Βήτα καροτίνη, 25.000 ΔΜ ημερησίως

Παίρνετε 1 μετά από πρωινό και 1 μετά από δείπνο. Διατηρεί το δέρμα απαλό, λείο και χωρίς αρρώστιες. Ενισχύει την αντίσταση εναντίον των μολύνσεων.

Βιταμίνη C από αγριοτριανταφυλλιά, 1000mg με βιοφλαβονοειδή – 3 ημερησίως

Παίρνετε 1 μετά από κάθε γεύμα και την ώρα του ύπνου. Αναχαιτίζει την εξάπλωση της ακμής. Συντελεί στην επούλωση των πληγών, εξαφανίζει τις μελανιές και αποκαθιστά τις ουλές των ιστών. Εμποδίζει τη ρήξη των τριχοειδών αγγείων του προσώπου.

Βιταμίνη Ε (ξηρή τροφή), 400 ΔΜ. 1-3 ημερησίως

Παίρνετε μία μετά από κάθε γεύμα. Βελτιώνει την κυκλοφορία στα μικρά τριχοειδή αγγεία του προσώπου. Βοηθά στην επούλωση, καθώς και στην αντικατάσταση κυττάρων στο εξωτερικό στρώμα του προσώπου. Συνεργάζεται με τη βιταμίνη C για να κάνει το δέρμα λιγότερο επιρρεπές στην ακμή. Χρησιμοποιήστε έλαιο βιταμίνης Ε (28.000 ΔΜ ανά 30 γραμμάρια) εξωτερικά, για την επούλωση των εγκαυμάτων, εκδορών και τραυματισμένων ιστών.

Χηλικά πολυμέταλλα – 6 ημερησίως

Λαμβάνετε 2 δισκία μετά από κάθε γεύμα (ή 3 κάθε πρωί και 3 βράδυ). Βοηθούν να διατηρηθεί στο αίμα η οξεοβασική ισορροπία, που είναι απαραίτητη για στιλπνό δέρμα. Το ασβέστιο δημιουργεί απαλό, λείο δερματικό ιστό, ο χαλκός χρειάζεται για το χρώμα του δέρματος, ο σίδηρος για να βελτιώσει το χλωμό δέρμα, το κάλιο για ξηρό δέρμα και ακμή, ο ψευδάργυρος για επούλωση εσωτερικών και εξωτερικών πληγών.

Χολίνη και ινοσιτόλη, 1000mg ημερησίως μετά από ένα μεγάλο γεύμα (κόκκοι λεκιθίνης, 2 κουταλιές της σούπας ημερησίως μπορούν να αντικαταστήσουν τα δισκία χολίνης και ινοσιτόλης)

Συντελεί στη γαλακτωματοποίηση της χοληστερόλης (αποθέματα λίπους ή ογκίδια κάτω απ’ το δέρμα). Καθαρίζει τα νεφρά, πράγμα που βοηθά πολύ το δέρμα.

Οξεόφιλος – 6 κουταλιές της σούπας ημερησίως

Παίρνετε 2 κουταλιές της σούπας ή 6 κάψουλες μετά από κάθε γεύμα. Καταπολεμά τα δερματικά εξανθήματα που προκαλούν τα εχθρικά βακτηρίδια στον οργανισμό.

Χλωροφύλλη – 3 κουταλιές της σούπας ή 9 ταμπλέτες ημερησίως

Παίρνετε 1 κουταλιά της σούπας ή 3 ταμπλέτες μετά από κάθε γεύμα. Μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης από βακτηρίδια. Έχει αντιβιοτική δράση. Είναι άριστο βοήθημα για την επούλωση των πληγών, αν πλυθείτε προσεκτικά με ένα υποκατάστατο σαπουνιού φτιαγμένο από το φυτό σύμφυτο το φαρμακευτικό ή Symphytum officinale ή στεκούλι ή χονδρούτσικο.

Κυστεΐνη, 1g ημερησίως

Λαμβάνεται ανάμεσα στα γεύματα με χυμό. Βοηθά στη διατήρηση εύπλαστου και νεανικού δέρματος.

Αν το πρόσωπο σας είναι άσχημα σημαδεμένο, πρέπει να λαμβάνετε, επιπλέον, ψευδάργυρο (χηλικό), 15-50mg ημερησίως. Βοηθά στην ανάπτυξη και την ανάπλαση των τραυματισμένων ιστών.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την ομορφιά

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την ομορφιά

 

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Υψηλής ποιότητας καλλυντικά για το δέρμα σας

Μάσκα αντιγήρανσης με γύρη

Δώστε πνοή στο δέρμα σας

Μάθετε να ελέγχετε τα γονίδιά σας για να παραμείνετε νέοι

Η γήρανση είναι αναστρέψιμη

Ποιοι πρέπει να παίρνουν ψευδάργυρο

Οι καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά, τα νύχια, τα οστά, τα δόντια και το δέρμα

Πολύ καλή μάσκα για την ακμή

Μάσκα για να αποκτήσετε απαλό δέρμα

Ποιοι πρέπει να παίρνουν β καροτίνη

Βιταμίνη Ε

Υγεία του δέρματος

Οι καλύτερες βιταμίνες για τη δερματίτιδα

Οι βιταμίνες για την ξηροδερμία

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Οι δερματολογικές παθήσεις στην τρίτη ηλικία

Bιταμίνη Α

Οι τροφές που δεν κάνουν καλό στο δέρμα μας

Πόσιμο κολλαγόνο που θα φτιάξετε μόνοι σας

Κολλαγόνο για υγεία και ομορφιά

Τι είναι το δυσιδρωσικό έκζεμα

Τι να κάνετε αν υποφέρετε από σμηγματορροϊκή δερματίτιδα

Μήπως έχετε δερματίτιδα εξ επαφής στα χέρια;

Οι βιταμίνες για τα έλκη

Κρέμα σώματος για ουλές και ραγάδες

Η σμηγματόρροια

Πώς τα ακατάλληλα ρούχα και αξεσουάρ μπορούν να σας αρρωστήσουν

Δερματίτιδα Berloque

Δερματίτιδα εξ επαφής από δηλητηριώδη κισσό

Τα βότανα για το έκζεμα

Χρόνια δερματίτιδα

Βότανα για διάφορα προβλήματα υγείας

Οι δερματοπάθειες των μεγάλων πόλεων

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

www.emedi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σαλάτα ζυμαρικών με κοτομπουκιές

Νόστιμη σαλάτα ζυμαρικών με κοτομπουκιές Σπιτική σαλάτα ζυμαρικών με κοτομπουκιές ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ: Το κοτόπουλο, το οποίο ανήκει στην κατηγορία του «άσπρου κρέατος» θεωρείται ως μια από τις καλύτερες...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ