Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΔιατροφήΨητό κρέας με πατάτες

Ψητό κρέας με πατάτες

Print Friendly, PDF & Email

Υγιεινό και νόστιμο ψητό κρέας με πατάτες

Υγιεινό και νόστιμο κρέας με πατάτες

Είναι κατάλληλο για μεσημεριανό γεύμα

Κρέας: Το κρέας είναι η καλύτερη πηγή σιδήρου και πρωτεϊνών. Συγκεκριμένα, είναι πηγή αιμικού σιδήρου, το οποίο περιέχεται  μόνο στο κρέας και τα θαλασσινά, και είναι αυτό που απορροφάται πιο εύκολα από τον οργανισμό. Οι πρωτεΐνες που περιέχει είναι απαραίτητες για την υγεία των μυών και των οργάνων. Είναι υψηλής ποιότητας, καθώς περιέχει όλα τα αμινοξέα που ο οργανισμός δεν μπορεί να δημιουργήσει από μόνος του. Το κρέας είναι πηγή φωσφόρου, καλίου, μαγνησίου και ψευδαργύρου, ο οποίος ενισχύει την άμυνα του οργανισμού. Ακόμη, περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ειδικά τη Β12, η οποία είναι απαραίτητη για τη δόμηση του γενετικού μας υλικού και μπορεί να ληφθεί μόνο από ζωικά προϊόντα.

Πατάτες: Η πατάτα περιέχει σημαντικές ποσότητες σύνθετων υδατανθράκων. Οι υδατάνθρακες της πατάτας διασπώνται πάρα πολύ αργά σε απλές ζαχαρούχες ουσίες, που εισέρχονται στο αίμα. Μια πατάτα μετρίου μεγέθους περιέχει περίπου το 50% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης Βιταμίνης C.

Κρέας με πατάτες

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 8 ΑΤΟΜΑ

1.200 γραμμάρια βιολογικό κρέας (μοσχαράκι ή χοιρινό ή αρνί ή κατσίκι)

2.400 γραμμάρια βιολογικές πατάτες

Ιωδιούχο ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι

Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 8 ΑΤΟΜΑ

400 γραμμάρια μπαγκέτα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Βάζουμε το κρέας σε βαθύ ταψί (ή γάστρα) με το αλάτι και το πιπέρι και λίγο νερό. Σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο με εσωτερική επίστρωση με λαδόχαρτο και ψήνουμε σε σιγανή φωτιά 2-3 ώρες. Προσθέτουμε τις πατάτες και ψήνουμε ακόμα 1-2 ώρες. στο τέλος πρέπει να είναι όλα μαλακά και όχι ξεροψημένα.
  2. Σερβίρουμε ζεστό 150 γραμμάρια κρέας, 300 γραμμάρια πατάτες και 50 γραμμάρια μπαγκέτα. 
  3. Τρώγεται σε μικρές μπουκιές εναλλάξ κρέας-πατάτες-μπαγκέτα μασώντας 60 φορές κάθε μπουκιά μέχρι να υγροποιηθεί πλήρως.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

by Savvi Diet

Τα καλύτερα υγιεινά τρόφιμα για την υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα τρόφιμα για την υγεία σας

Διαβάστε, επίσης,

Χρήσιμες πληροφορίες για τις ζωικές τροφές

Υγιεινό κρέας βραστό με κριθαράκι και λαχανικά

Υγιεινό κοτόπουλο ψητό με πατάτες

Ψάρι ψητό με λαχανικά

Σουβλάκια χοιρινά με μάραθο και βερίκοκα

Κρεατόσουπα

Υγιεινοί ζωμοί

Μοσχαρίσιο κότσι με πουρέ πατάτας

Δεν πρέπει να χορηγούνται αντιβιοτικά στα ζώα

Νόστιμο φαγητό στην κατσαρόλα

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Κατσικάκι μαστέλο

Εσείς φάγατε χοιρινό φέτος;

Κετογενική δίαιτα

Γαμοπίλαφο με αρνάκι

Τα χοιροσφάγια των Χριστουγέννων

Το πιο νόστιμο κοκκινιστό μοσχάρι

Τι να προσέχετε με τα κοτόπουλα αν δεν έχετε το δικό σας κοτέτσι

Μυστικά για το ψήσιμο με γάστρα

Το πιο νόστιμο και υγιεινό σουβλάκι

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή

Το πιο νόστιμο τσιγαριαστό

Εξαιρετικές φυτικές πηγές πρωτεϊνών

Να προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα

Μεσημεριανό φαγητό χωρίς κρέας

Τα πιο νόστιμα μπιφτέκια σχάρας

Το συζευγμένο λινολεϊκό οξύ

Θεραπεία ασθενειών με ζωικής προέλευσης προϊόντα

Λευκό ή κόκκινο κρέας;

Μυστικά για τα ψητά κρέατα

Υγιεινό ψήσιμο στα κάρβουνα

Τροφές που σας αρέσουν και βοηθούν να χάσετε λίπος

Αν θέλετε να θεραπεύσετε την σιδηροπενική αναιμία με τη διατροφή

www.emedi.gr

Προηγούμενο άρθροΜπάμιες με πατάτες
Επόμενο άρθροΔημητριακά και όσπρια
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα

Σπιτικές κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα Νόστιμες κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ: Ο μπακαλιάρος είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες (Α, D, K,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ