Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΕναλλακτικές ΘεραπείεςΒιταμίνη C και καρδιοαγγειακό σύστημα

Βιταμίνη C και καρδιοαγγειακό σύστημα

Print Friendly, PDF & Email

Η βιταμίνη C φάρμακο για τις καρδιοαγγειακές παθήσεις.

Η βιταμίνη C είναι θεραπευτική για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα και αποτρέπει την καρδιακή προσβολή.

Οι υψηλές συγκεντρώσεις βιταμίνης C στο αίμα από την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών σχετίζονται με μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και πρόωρου θανάτου.

Όσοι καταναλώνουν πολλά φρούτα και λαχανικά έχουν 15% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και 20% χαμηλότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου σε σύγκριση με εκείνους που πολύ σπάνια τρώνε φρούτα και λαχανικά. 

  • Μεταξύ άλλων, η βιταμίνη C βοηθά στη δημιουργία συνδετικού ιστού που υποστηρίζει και συνδέει διαφορετικούς τύπους ιστών και οργάνων στο σώμα. Η βιταμίνη C είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα κύτταρα και τα βιολογικά μόρια από τη βλάβη που προκαλεί πολλές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων. Το ανθρώπινο σώμα δεν είναι σε θέση να παράγει βιταμίνη C, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να πάρουμε τη βιταμίνη από τη διατροφή μας.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι υγιεινά και είναι ένας φυσικός τρόπος αύξησης των επιπέδων βιταμίνης C στο αίμα, ο οποίος μακροπρόθεσμα μπορεί να συμβάλει στη μείωση τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και πρόωρου θανάτου. Μπορείτε να πάρετε συμπληρώματα βιταμίνης C, αλλά είναι καλή ιδέα να πάρετε τη βιταμίνη C τρώγοντας μια υγιεινή διατροφή, η οποία θα σας βοηθήσει ταυτόχρονα να αναπτύξετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής μακροπρόθεσμα, για το γενικό όφελος της υγείας σας.
  • Η βιταμίνη C μπορεί να διατηρήσει την καρδιά σας υγιή και να αποτρέψει μια επικίνδυνη καρδιακή προσβολή, αλλά και να βελτιώσει την καρδιακή ανεπάρκεια.
  • Η βιταμίνη C προστατεύει το καρδιοαγγειακό σας σύστημα. 6 μερίδες φρούτα και λαχανικά καθημερινά μειώνουν τον κίνδυνο θανατηφόρου καρδιακής προσβολής κατά 2,4 φορές σε σύγκριση με κάποιον με χαμηλά επίπεδα.
  • Η βιταμίνη C μειώνει την ποσότητα της C αντιδρώσας πρωτεΐνης στο σώμα που αποτελεί δείκτη φλεγμονής και η οποία είναι μια από τις κύριες αιτίες καρδιοαγγειακών παθήσεων. Αν τα επίπεδα βιταμίνης C είναι χαμηλά υπάρχει διπλάσιος κίνδυνος για θανατηφόρο επεισόδιο.
  • Αυξήστε την υγεία των τοιχωμάτων των αγγείων σας, καταναλώνοντας  πολλές προανθοκυανιδίνες και ανθοκυανιδίνες. Καταναλώστε κρασί, πράσινο τσάι, μαύρο τσάι κεράσια, μύρτιλα, μούρα και βατόμουρα.  Τα βιοφλαβονοειδή μειώνουν την ευθραστότητα των αγγείων και αυξάνουν την ακεραιότητα και το μυϊκό τόνο των τοιχωμάτων τους.

Η κατάλληλη βιταμίνη C για την υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε την κατάλληλη βιταμίνη C για την υγεία σας 

Διαβάστε, επίσης,

Όμορφα μαλλιά, νύχια και δέρμα

Διατροφή για υγιή δόντια και ούλα

Η θρεπτική αξία των εσπεριδοειδών φρούτων

Βιταμίνες για ενίσχυση μαλλιών, νυχιών και δέρματος

Πρόσληψη περισσότερων βιταμινών από τις τροφές σας

Οι κατάλληλες βιταμίνες για την υγεία σας

Βιταμινική ανεπάρκεια

Τροφές για όσους έχουν καρκίνο

Σκορβούτο

Ποιες βιταμίνες πρέπει να παίρνετε καθημερινά

Για υγιείς αρθρώσεις και υγιές δέρμα, μαλλιά και νύχια

Συμβουλές για την υγεία της καρδιάς σας

Η βιταμίνη C στη θεραπεία των αιματολογικών καρκίνων

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με πορτοκάλια

Οι καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά, τα νύχια, τα οστά, τα δόντια και το δέρμα

Πολύ αποτελεσματική είναι η ενδοφλέβια θεραπεία με βιταμίνη C για τον καρκίνο

Πόση βιταμίνη C πρέπει να λαμβάνετε για το απλό κρυολόγημα;

Οι βιταμίνες που πρέπει να παίρνουν όσοι έχουν στεφανιαία νόσο

Ποιοι πρέπει να παίρνουν βιταμίνη C

Να πίνετε τσάι

Σουκρούτ σαλάτα

Διατροφικές συμβουλές για την πρόληψη του καρκίνου

Γιατί πρέπει να προστατεύεστε από το οξειδωτικό στρες

Η υψηλή χοληστερίνη μπορεί να καταπολεμηθεί με συμπληρώματα διατροφής

Χρήσιμες πληροφορίες για τη βιταμίνη C

Η βιταμίνη C καταπολεμά το οξειδωτικό stress

Η βιταμίνη C μειώνει τον κίνδυνο στις καρδιοαγγειακές παθήσεις

Θεραπεία του καρκίνου με βιταμίνη C 

Ουσίες που εξουδετερώνουν τις βιταμίνες

www.emedi.gr

Προηγούμενο άρθροΠροβιοτικά για το στρες και το άγχος
Επόμενο άρθροΚούραση
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες

Τραγανά συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες Νόστιμα συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες ΣΥΚΩΤΑΚΙΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τα συκώτια είναι φορτωμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά όπως φυλλικό οξύ, σίδηρο και βιοτίνη...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ