Σάββατο, 25 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΔιατροφήPancakes κρεμμυδιού

Pancakes κρεμμυδιού

Νόστιμα Pancakes κρεμμυδιού

Pancakes κρεμμυδιού

ΦΡΕΣΚΑ ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙΑ : Τα φρέσκα κρεμμυδάκια χαρίζουν ιδιαίτερο άρωμα σε σαλάτες και φαγητά και για αυτό το λόγο χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στη μαγειρική. Εκτός από τη γεύση, ενισχύουν και τη διατροφική αξία του γεύματος προσφέροντας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Ειδικότερα, τα φρέσκα κρεμμύδια αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ, η οποία είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική διαδικασία πήξης του αίματος και ταυτόχρονα, συμβάλλει στη διατήρηση της οστικής υγείας. Από την άλλη, περιέχουν σημαντικά ποσά φυτικών ινών, βιταμίνης C, φυλλικού οξέος και βιταμίνης Α, καθώς και απαραίτητων μετάλλων και ιχνοστοιχείων, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, ο σίδηρος και το κάλιο. Τέλος, στα φρέσκα κρεμμυδάκια θα βρούμε και πολύτιμα αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά συστατικά, τα οποία έχουν συσχετισθεί με οφέλη για την υγεία, όπως η βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ και των επιπέδων αρτηριακής πίεσης, καθώς και η μείωση του κινδύνου εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου του πεπτικού συστήματος και του προστάτη.

ΤΖΙΝΤΖΕΡ: Έχει αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και ανοσορρυθμιστικές ιδιότητες, μειώνει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα, ρυθμίζει το σάκχαρο και έχει επουλωτική δράση. Επίσης, βοηθά στην καλή χώνεψη, καταπολεμά τη ναυτία, τονώνει τον οργανισμό και απαλύνει τα συμπτώματα του κρυολογήματος, του στομαχόπονου και του πονοκεφάλου. Επιπλέον, έχει αντιπυρετική και αντιμικροβιακή δράση. Επίσης, το τζίντζερ βοηθάει στη μείωση των αρθριτικών ενοχλήσεων και είναι κατάλληλο για τη θεραπεία της οστεοαρθρίτιδας.

Pancakes κρεμμυδιού

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 PANCAKES

Για τα pancakes:

2 φλιτζάνια βιολογικό αλεύρι για όλες τις χρήσεις, συν επιπλέον για την επιφάνεια εργασίας

1 φλιτζάνι βραστό νερό πηγής

Έως 1/4 φλιτζάνι βιολογικό φρυγανισμένο σησαμέλαιο

2 φλιτζάνια βιολογικά φρέσκα κρεμμυδάκια κομμένα σε λεπτές φέτες

Για τη σάλτσα ντιπ:

2 κουταλιές της σούπας βιολογική σάλτσα σόγιας

2 κουταλιές της σούπας βιολογικό ξύδι από κρασί ρυζιού

1 κουταλιά της σούπας τα πράσινα μέρη βιολογικού φρέσκου κρεμμυδιού σε λεπτές φέτες

1/2 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο φρέσκο βιολογικό ​​τζίντζερ

2 κουταλάκια του γλυκού ακατέργαστη ζάχαρη

Για το μαγείρεμα:

1/4 φλιτζάνι βιολογικό ελαιόλαδο

Ιωδιούχο ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Σε ένα μεγάλο μπολ προσθέτετε το αλεύρι και τα 3/4 από το βραστό νερό. Ανακατεύετε με ξύλινη κουτάλα μέχρι να ομογενοποιηθεί η ζύμη, προσθέτοντας νερό μια κουταλιά της σούπας όσο χρειάζεται.
  2. Μεταφέρετε σε αλευρωμένη επιφάνεια εργασίας και ζυμώνετε μερικές φορές για να σχηματιστεί μια λεία μπάλα. Μεταφέρετε σε ένα μπολ, σκεπάστε με μια υγρή πετσέτα ή πλαστική μεμβράνη και αφήστε το να ξεκουραστεί για 30 λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου ή όλη τη νύχτα στο ψυγείο.
  3. Χωρίζετε τη ζύμη σε τέσσερα ίσα κομμάτια και πλάθετε το καθένα σε μια λεία μπάλα. Δουλεύοντας μία μπάλα τη φορά, απλώστε το σε ένα δίσκο διαμέτρου περίπου 20 εκατοστών σε μια ελαφρώς αλευρωμένη επιφάνεια. Χρησιμοποιώντας ένα πινέλο, περάστε ένα πολύ λεπτό στρώμα σησαμέλαιου πάνω από το πάνω μέρος του δίσκου. Τυλίξτε το δίσκο σαν ρολό και, στη συνέχεια, στρίψτε το ρολό σε μια σφιχτή σπείρα, τυλίγοντας το άκρο από κάτω. Ισιώστε απαλά με το χέρι σας και, στη συνέχεια, τοποθετήστε ξανά σε δίσκο. Περάστε με άλλη μια στρώση σησαμέλαιο, πασπαλίστε με 1/2 φλιτζάνι κρεμμύδι και τυλίξτε ξανά σα ρολό ζελέ. Στρίψτε σε μια σπείρα, ισιώστε απαλά και κυλήστε ξανά σε δίσκο 20 εκατοστών. Επαναλάβετε τα βήματα δύο και τρία με τις υπόλοιπες μπάλες ζύμης.
  4. Σε ένα μικρό μπολ ανακατεύετε τα υλικά της σάλτσας και αφήνετε στην άκρη σε θερμοκρασία δωματίου.
  5. Ζεστάνετε λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι 20 εκατοστών, σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Ρίξτε προσεκτικά τη τηγανίτα σε καυτό λάδι. Μαγειρέψτε, ανακινώντας απαλά το τηγάνι, μέχρι να ροδίσει η πρώτη πλευρά (περίπου 2 λεπτά). Γυρίστε προσεκτικά με λαβίδες (προσοχή μην πιτσιλίσετε το λάδι) και συνεχίστε το μαγείρεμα, ανακινώντας απαλά το τηγάνι, μέχρι η δεύτερη πλευρά να ροδίσει (περίπου 2 λεπτά περισσότερο). Μεταφέρετε σε πιατέλα στρωμένη με χαρτί κουζίνας για να στραγγίξει.
  6. Αλατοπιπερώνετε και κόβετε σε 6 φέτες. Επαναλάβετε με τις υπόλοιπες 3 τηγανίτες.
  7. Σερβίρετε αμέσως με  σάλτσα ντιπ.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

by Savvi Diet

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βιολογικά προϊόντα

green onion pancakes 2

Διαβάστε, επίσης,

Τα καλύτερα Ελληνικά τοπικά φαγητά

www.emedi.gr

Προηγούμενο άρθροΙογενής μηνιγγίτιδα
Επόμενο άρθροΠατατοσαλάτα με μουστάρδα
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σύνδρομο υπερδιέγερσης ωοθηκών

Το σύνδρομο υπερδιέγερσης ωοθηκών είναι μια κατάσταση που μπορεί να εμφανιστεί σε γυναίκες που υποβάλλονται σε εξωσωματική γονιμοποίηση. Το σύνδρομο υπερδιέγερσης ωοθηκών είναι μια υπερβολική...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ