Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΔιατροφήΒραδινά σνακ

Βραδινά σνακ

Print Friendly, PDF & Email

Τα καλύτερα υγιεινά σνακ για το βράδυ

Τα καλύτερα υγιεινά σνακ για το βράδυ

Είναι απαραίτητο να επιλέξετε ένα σνακ για το βράδυ που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και παρέχει ενέργεια.

Οι υπερβολικές θερμίδες από τροφές που δεν περιέχουν θρεπτικά συστατικά είναι πιθανό να αποθηκευτούν επειδή ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται τη νύχτα.

Επιδιώξτε να τρώτε ένα σνακ που περιέχει ένα μείγμα πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπών για την ενίσχυση της πληρότητας.

Τα σνακ που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες το βράδυ είναι ανώτερα από εκείνα που έχουν κυρίως υδατάνθρακες.

Επιπλέον, φροντίστε να συμπεριλάβετε μερικές επιπλέον φυτικές ίνες στο σνακ σας.

Η ισορροπία πρωτεΐνης, φυτικών ινών και υγιών λιπών διασφαλίζει ότι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας θα παραμείνουν σταθερά και θα σας κρατήσουν μέχρι το πρωί.

Επιπλέον, προσέξτε τυχόν τρόφιμα που κρύβουν καφεΐνη, όπως τα τρόφιμα με έγχυση καφέ.

Υγιεινά βραδινά σνακ

Τυρί cottage και μούρα

Ρίξτε λίγο κρεμώδες τυρί cottage με μια χούφτα μούρα για μια νόστιμη απόλαυση γεμάτη λιπαρά και φυτικές ίνες. Το cottage να είναι πλήρες λιπαρών για να σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερο.

-Κρακεράκια

Πάρτε ένα κουτί με το αγαπημένο σας κράκερ φτιαγμένο από αλεύρι ξηρών καρπών και σπόρους για να αυξήσετε τις φυτικές ίνες, τις πρωτεΐνες και τα λίπη για να σας κρατήσετε χορτάτους μέχρι το πρωί.

-Ελληνικό γιαούρτι και γκρανόλα

Βάλτε σε ένα μπολ ελληνικό γιαούρτι και προσθέστε την αγαπημένη σας γκρανόλα για μια τραγανή απόλαυση. Χαρίζει λίπη, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Σπιτικές μπάρες Granola 

Είναι γεμάτες από φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, και υγιεινά λίπη.

Ξηροί καρποί και τυρί

Περιέχουν πρωτεΐνες, λίπη και φυτικές ίνες.

Αυγά

Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης όταν χρειάζεστε κάτι γρήγορο και αρκετά ουσιαστικό μέχρι το πρωί. Συνδυάστε τα με μούρα για επιπλέον υδατάνθρακες και φυτικές ίνες.

-Αποξηραμένα φρούτα

Φτιάξτε ένα μείγμα αποξηραμένων φρούτων, μαύρης σοκολάτας και ποικιλίας ξηρών καρπών. Ο συνδυασμός είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιεινά λίπη και είναι μια εύκολη επιλογή για σνακ όταν πεινάτε.

-Βούτυρο φρέσκων φρούτων και ξηρών καρπών

Πάρτε ένα μήλο ή μια μπανάνα για να το συνδυάσετε με το αγαπημένο σας βούτυρο ξηρών καρπών. Αυτός ο συνδυασμός συχνά βοηθά στην εξάλειψη της λαχτάρας για γλυκό και αλμυρό και είναι εξαιρετικό για να λάβετε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και λίπη.

Δημητριακά και γάλα

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και το γάλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει ορμόνες που επηρεάζουν θετικά τον κύκλο ύπνου-εγρήγορσης.

Πλιγούρι βρώμης

Ένα ζεστό μπολ με πλιγούρι βρώμης που παρασκευάζεται με γάλα  είναι ένα σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες που περιέχει, επίσης, μελατονίνη, η οποία μπορεί να βοηθήσει στον ύπνο και τη χαλάρωση. Πασπαλίστε με κανέλα για λίγη επιπλέον γεύση και αντιοξειδωτικά.

-Ξηροί καρποί καλυμμένοι με μαύρη σοκολάτα

Αυτό το σνακ δίνει πρωτεΐνη και λίπος.

-Τορτίγια ολικής αλέσεως

Γεμίστε μια τορτίγια ολικής αλέσεως με έναν συνδυασμό πρωτεϊνών και λιπών, όπως με βούτυρο ξηρών καρπών, μια φέτα γαλοπούλας ή τυρί κότατζ.

-Χούμους

Αυτό το ντιπ είναι το τρίπτυχο των υγιεινών λιπών, υδατανθράκων και πρωτεΐνης. Προσθέστε λαχανικά, όπως καρότα ή πιπεριές, και με πρέτσελ ή Pretzel ολικής αλέσεως για να βουτήξτε στο ντιπ.

Τοστ αβοκάντο

Τοστ ολικής αλέσεως και αβοκάντο είναι το δυναμικό δίδυμο για υδατάνθρακες και υγιή λίπη. Πασπαλίστε από πάνω λίγη φέτα, κάνναβη ή σπόρους κολοκύθας για επιπλέον πρωτεΐνη και έχετε ένα απολαυστικό σνακ.

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βιολογικά προϊόντα

healthy snak 2

Διαβάστε, επίσης,

Μπισκότα σοκολάτας

Σούπα γλυκοπατάτας με κανέλα και καρύδια

Λαχανάκια Βρυξελλών σαλάτα σοτέ

Νόστιμο κρεμώδες ντιπ με σπανάκι

Υγιεινό κέικ λεμονιού

Smoothie Acai

Σαλάτα με αβοκάντο και σολομό

Σπιτικός σιμιγδαλένιος χαλβάς

Σπιτικό παγωτό με μάνγκο

Φρυγανισμένο κέικ καρύδας

Νόστιμο και υγιεινό κέικ καρότου

Νόστιμο και υγιεινό γκουακαμόλε

Νόστιμη σαλάτα με κουνουπίδι 

Χούμους

Αβοκάντο σαλάτα

Σαλάτα με καστανό ρύζι

Κέικ με ξερά σύκα και κονιάκ

Ελαιώδεις φυτικές τροφές

Σπιτικές μπάρες με μήλο, καρύδι, μέλι και λάδι καρύδας

Ντοματοσαλάτα

Μήπως έχετε λιγούρες;

Κάστανα με μέλι και τσίπουρο

Νιφάδες βρώμης με νερό

Γάλα με νιφάδες βρώμης

Επιδόρπιο με καρύδια, μπανάνα και μέλι

Smoothie με καρύδα, γάλα κάνναβης και κεράσια

Smoothie με αβοκάντο

Μουσταλευριά

Είναι υγιεινό το ρόφημα σοκολάτας;

Υγιεινή κομπόστα μήλο

Τοστ με αβοκάντο και ντομάτα

Μήλα ψητά

Μπανάνα creme fraiche

Φράουλα creme fraiche

Επιδόρπιο με μπανάνα και ροδάκινο

Να τρώτε χουρμάδες, είναι υγιεινοί

Βιολογικό γάλα με νιφάδες και χουρμάδες

Smoothie με μάνγκο και καρύδα

Θεραπευτικοί χυμοί

Υγιεινό κέικ σοκολάτας

Υγιεινά σνακ για όλους

Αβοκάντο

Η καλύτερη ώρα για να τρώτε το μήλο σας

Ο συνδυασμός αβοκάντο και ελαιόλαδου αυξάνει τη νοημοσύνη

Η καθημερινή διατροφή των καρκινοπαθών

Η αυθεντική σοκολάτα έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Γιατί μας αρέσει να τρώμε το βράδυ

Τρόφιμα για να κοιμάστε καλά

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Οι καλύτερες τροφές για το στρες

Συναισθηματική πείνα

Τα ελληνικά αμύγδαλα είναι εξαιρετικής ποιότητας

Τι είναι πιο υγιεινό οι χυμοί ή τα φρούτα;

Τα ιδανικά σνακ για όταν έχετε λιγούρα

www.emedi.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες

Τραγανά συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες Νόστιμα συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες ΣΥΚΩΤΑΚΙΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τα συκώτια είναι φορτωμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά όπως φυλλικό οξύ, σίδηρο και βιοτίνη...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ