Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2022

Αντιμετωπίστε το άγχος

Print Friendly, PDF & Email

Αντιμετώπιση του άγχους με φυσικούς τρόπους

Το άγχος είναι μία συναισθηματική κατάσταση με αισθήματα επιμένουσας ανησυχίας και φόβου.

Συνήθως, πρόκειται για μία δυσανάλογη αντίδραση σε μία κατάσταση, η οποία διατηρείται ακόμα και όταν ο στρεσογόνος παράγοντας έχει απομακρυνθεί ή εμφανίζεται χωρίς διακριτή αιτία. Το άγχος επηρεάζει 1 στους 20 ανθρώπους, οι οποίοι εμφανίζουν συμπτώματα όπως νευρικότητα, διαταραχές πανικού, φοβίες και διαταραχές μετατραυματικού στρες, αλλά και κατάθλιψη.

Υπάρχουν μερικοί πολύ αποτελεσματικοί φυσικοί τρόποι για την αντιμετώπιση του άγχους.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

  1. Ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή. Καταναλώνετε τρόφιμα οργανικής καλλιέργειας, μαγειρεμένα σωστά και χλιαρά.
  2. Μην προτιμάτε επεξεργασμένα τρόφιμα, έτοιμα φαγητά, ζάχαρη, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα, αλκοόλ, τσιγάρα
  3. Αυξήστε την πρόσληψη τροφών που περιέχουν γερμάνιο και οξυγονώνουν τα κύτταρα, όπως το κριθάρι και η χλωρέλλα.
  4. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τρόφιμα πλούσια σε χλωροφύλλη, όπως τα μπρόκολα και το σπανάκι, που ενισχύουν την ανάπλαση των κυττάρων.
  5. Μερικές τροφές είναι γνωστό ότι ενισχύουν το πνεύμα. Τέτοιες είναι τα καρύδια, το έλαιο σπόρων κάνναβης, η βρώμη, τα πλατιά φασόλια.
  6. Πίνετε συχνά ροφήματα αμυγδάλου.

ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  1. Κοιμηθείτε αρκετά. Ο μέσος ενήλικας χρειάζεται 7-9 ώρες ξεκούραστου ύπνου για την αναζωογόνηση του πνεύματος και του σώματος.
  2. Τεντωθείτε και αναπνεύστε βαθιά. Θα αισθανθείτε αναζωογονημένοι, ισορροπημένοι και γεμάτοι ενέργεια. Ακόμη καλύτερα, κάντε γιόγκα. Θα γνωρίσετε ανθρώπους και θα δυναμώσετε το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή σας.
  3. Κάντε κάθε πρωί πριν το ντους ένα μασάζ με ζεστό έλαιο σησαμιού, για ένα ισορροπημένο ξεκίνημα.

ASHWAGANDHA

Πρόκειται για ένα βότανο που ηρεμεί το νευρικό σύστημα και εφοδιάζει τον οργανισμό με διαρκή ενέργεια. Εξαιρετικά κατευναστικό. Είναι ένα προσαρμογόνο φυτό, το οποίο εξισορροπεί τον οργανισμό και τον βοηθά να διαχειριστεί τις περιβαλλοντικές τοξίνες, αλλά και το εσωτερικό άγχος, την αγωνία, τον πανικό και την αϋπνία. Ανακουφίζει από το στρες μειώνοντας τα επίπεδα κορτιζόλης. Έχει αποδειχθεί ότι είναι εξίσου αποτελεσματικό με ορισμένα ηρεμιστικά και αντικαταθλιπτικά φάρμακα.

RHODIOLA ROSEA

Το βότανο αυτό βοηθά το σώμα να προσαρμοστεί σε διάφορες καταστάσεις άγχους και στρες, είτε αυτό είναι σωματικό, πνευμονικό ή περιβαλλοντικό. H Rhodiola είναι και αυτό προσαρμογόνο φυτό και γενικότερα θεωρείται ακίνδυνο με ιδιαίτερα προστατευτικές για τον οργανισμό ιδιότητες.

GINKGO BILOBA

Το Ginkgo Biloba είναι ένα φυλλοβόλο δέντρο, το οποίο επέζησε 150 χρόνια χωρίς να υποστεί μεταβολές. Το ζωντανό αυτό απολίθωμα διασώθηκε μεταξύ των ετών χάρη στους κινέζους, οι οποίοι σέβονται και τιμούν το δέντρο και το φυτεύουν γύρω από τους ναούς τους. Παραδοσιακά, οι κινέζοι χρησιμοποιούσαν το ginkgo για τις εξαιρετικά ευεργετικές, για τον ανθρώπινο εγκέφαλο.

ΘΕΑΝΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΧΟΡΤΟ

Το στρες προκαλεί κόπωση, ανησυχία, άγχος, ένταση, νεύρα, ευερεθιστότητα, έλλειψη συγκέντρωσης και μία εγκεφαλική δυσλειτουργία γνωστή ως “ομίχλη εγκεφάλου”. Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα φυσικά συστατικά L-θεανίνη και το μελισσόχορτο συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του στρες και τη βελτίωση της γενικότερης νοητικής και εγκεφαλικής λειτουργίας. Η θεανίνη χρησιμοποιείται ως χαλαρωτικό για το νευρικό σύστημα και κατά του στρες. Βοηθά σημαντικά στη χαλάρωση του οργανισμού χωρίς να προκαλεί υπνηλία. Το μελισσόχορτο είναι αποτελεσματικό σε περιπτώσεις αϋπνίας, έντονου στρες, έντασης και ευερεθιστότητας, ενώ μπορεί να βοηθήσει ακόμα και άτομα με κατάθλιψη, χάρη στις καταπραϋντικές και χαλαρωτικές του ιδιότητες. Χρησιμοποιείται σαν αγχολυτικό, ήπιο καταπραϋντικό ή κατευναστικός παράγοντας.

L-GLUTAMINE

Η γλουταμίνη διασχίζει τον αιματοεγκεφαλικό φραγμό και μετατρέπεται σε γλουταμινικό οξύ στον εγκέφαλο. Ως βασικός νευροδιαβιβαστής συμβάλλει στην ενίσχυση της νοητικής λειτουργίας και της διανοητικής ταχύτητας, ενώ δρα παράλληλα ως ήπιο αντικαταθλιπτικό.

VITAMIN B12

H νευρικότητα και το άγχος συνδέονται συχνά με την ανεπάρκεια βιταμίνης Β12. Ιδιαιτέρως στους ηλικιωμένους, η ανεπάρκεια βιταμίνης Β12 συχνά προκαλεί κατάθλιψη.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για το άγχος

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για το άγχος

stress management tips

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Διαταραχή άγχους αποχωρισμού

Πώς τα προβιοτικά βοηθούν στη μείωση του στρες

Φοβίες

Χρήσιμες πληροφορίες για το άγχος

Αϋπνία

Αυτοκτονία

Διαταραχή μετατραυματικού stress

Νευροανάδραση

Οι κατάλληλες βιταμίνες για την υγεία σας

Χρήσιμες πληροφορίες για τα βότανα και τις φυσικές θεραπείες

Εμπιστευτείτε την υγεία σας στις βιταμίνες

Τα φάρμακα προκαλούν ανεπάρκεια βιταμινών

Οι καλύτερες ουσίες για την κατάθλιψη, το άγχος και την ανησυχία

Τα οφέλη στην υγεία από το σύμπλεγμα βιταμινών Β

Τα κανναβινοειδή είναι οι προστάτες της ομοιόστασης και της υγείας

Οι βιταμίνες για το άγχος και την ένταση

Απλές συμβουλές για να αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη

Κατάθλιψη και γονίδια

Πώς η κατάθλιψη συνδέεται με την άνοια

Η γυμναστική δρα θεραπευτικά στην κατάθλιψη

Γιόγκα και Ρέικι για την υγεία σας

Κρύο ή ζεστό μπάνιο για καλή υγεία;

Διατηρείστε υγιές το βιολογικό σας ρολόι

Γιατί η κάνναβη θεραπεύει κάθε ασθένεια

Οι θεραπευτικές δράσεις των ψυχεδελικών ουσιών

Είναι το ντους ή το μπάνιο καλύτερο για την υγεία σας;

Η άσκηση είναι φάρμακο για τον εθισμό

Βότανα και βιταμίνες για το άγχος και την κατάθλιψη

Το άτμισμα κάνναβης είναι θεραπεία για το άγχος και την κατάθλιψη

Οδηγός Συσχέτισης Κανναβινοειδών και Ασθενειών

Είναι κατάλληλη η ψυχεδελική θεραπεία για εσάς;

Προβιοτικά για τη διατήρηση της υγείας

Ενέσιμα εμφυτεύματα για αντιγήρανση

Αιθέριο έλαιο λεβάντας

Παντοθενικό οξύ

Να τρώτε σταφύλια αν έχετε κατάθλιψη

Είναι κατάλληλα τα ερωτηματολόγια για τη διάγνωση της κατάθλιψης;

Πάμε παρακάτω

Οι ευεργετικές ιδιότητες της μπανάνας

Τα καλύτερα ροφήματα για την κατάθλιψη

Αντιμετωπίστε την κατάθλιψη της ανεργίας

Η κατάθλιψη είναι κολλητική

Θεραπεία της κατάθλιψης με μανιτάρια

Θεραπευτική γιόγκα για την κατάθλιψη

Να μιλάτε για τα προβλήματά σας για να μην πάθετε κατάθλιψη – Emedi

Χρήσιμες πληροφορίες για την κατάθλιψη – Emedi

Τα κινητά μειώνουν την κατάθλιψη – Emedi

Είναι κατάλληλα τα ερωτηματολόγια για τη διάγνωση της κατάθλιψης;

Ποτό για το άγχος και την κακή διάθεση – Emedi

Το παρατεταμένο χρόνιο στρες προκαλεί καρκίνο – Emedi

Η άσκηση ως φάρμακο για πολλές ασθένειες

Το χαμόγελο μας κάνει ευτυχισμένους

www.emedi.gr

Προηγούμενο άρθροΣηψαιμία
Επόμενο άρθροΔιάχυτος οισοφαγικός σπασμός
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα

Σπιτικές κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα Νόστιμες κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ: Ο μπακαλιάρος είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες (Α, D, K,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ