Τρίτη, 24 Μαΐου, 2022
ΑρχικήΕναλλακτικές ΘεραπείεςΒόταναΗ αϋπνία είναι βασανιστική

Η αϋπνία είναι βασανιστική

Αντιμετωπίστε την αϋπνία με φυσικούς τρόπους!

Η αϋπνία είναι μια συχνή διαταραχή ύπνου που μπορεί να δυσκολέψει τον ύπνο σας, να σας κάνει να κοιμάστε πολύ νωρίς και να μη μπορείτε να κοιμηθείτε ξανά. Μπορεί να αισθάνεστε, επίσης, κουρασμένοι όταν ξυπνάτε. Η αϋπνία μπορεί να μειώσει όχι μόνο το ενεργειακό επίπεδο και τη διάθεσή σας, αλλά και την υγεία, την εργασιακή απόδοση και την ποιότητα ζωής σας.

Το πόσος ύπνος είναι αρκετός διαφέρει από άτομο σε άτομο, αλλά οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται επτά έως οκτώ ώρες τη νύχτα. Πολλοί ενήλικες εμφανίζουν βραχυπρόθεσμη αϋπνία, η οποία διαρκεί για μέρες ή εβδομάδες. Είναι, συνήθως, αποτέλεσμα άγχους ή τραυματικού γεγονότος. Αλλά, μερικοί άνθρωποι έχουν μακροχρόνια αϋπνία που διαρκεί για ένα μήνα ή περισσότερο. Η αϋπνία μπορεί να είναι το κύριο πρόβλημα ή μπορεί να σχετίζεται με άλλες ιατρικές καταστάσεις ή φάρμακα.

Δε χρειάζεται να ανέχεστε τις άγρυπνες νύχτες.

Απλές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες μπορούν, συχνά, να σας βοηθήσουν.

Βράζετε καρδιά μαρουλιού και πίνετε το αφέψημα πριν πάτε για ύπνο ή τρώτε σαλάτα μαρουλιού με το δείπνο σας.

Τρώτε χυλό βρόμης μαζί με κομπόστα μήλο πριν πάτε για ύπνο.

Κάνετε αφέψημα με γλυκάνισο, τίλιο, λυκίσκο, παθάνθες ή πασιφλόρα, χαμομήλι και βαλεριάνα, το κάθε ένα ξεχωριστά ή δύο με τρία βότανα μαζί.

Χαμομήλι

Το χαμομήλι, ένα από τα βότανα που βοηθά τις νέες μητέρες να απαλλάξουν τα μωρά τους από τους κολικούς του εντέρου και να έχουν ξεκούραστο ύπνο. Βέβαια αν οι μητέρες γνώριζαν ότι δεν πρέπει κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης τους να πίνουν αγελαδινό γάλα, τότε και τα μωράκια τους δε θα είχαν κολικούς. Στο αφέψημα του χαμομηλιού υπάρχει βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, κάλιο και νάτριο. Το χαμομήλι βοηθά τα άτομα που πάσχουν από κοιλιοκάκη.

Να πίνετε μια κούπα αφέψημα χαμομηλιού υποχρεωτικά κάθε μέρα

Πασιφλόρα

Η παθανθές ή αλλιώς πασιφλόρα, περιέχει φλαβονοειδή κι έχει ηρεμιστικές, κατευναστικές και υπνωτικές ιδιότητες. Χορηγείται για να ανακουφίζει τον πονόδοντο, τον πονοκέφαλο και τους πόνους περιόδου. Έχει κατευναστική επίδραση σε πολλές νευρικές καταστάσεις και τις μυϊκές κράμπες. Είναι το βότανο κατά της αϋπνίας και της αϋπνίας που οφείλεται σε πόνους στην πλάτη.

Πίνετε έγχυμα 1-2 κούπες το βράδυ πριν τον ύπνο.

Το βάμμα είναι ένα αποτελεσματικό φάρμακο για τη διανοητική υπερδραστηριότητα. Πίνετε ένα κουταλάκι με νερό καθημερινά.

Ζεστό γάλα

Πίνετε ένα ποτήρι ζεστό γάλα σόγιας ή κατσικίσιο.

Άνηθος

Βάζετε άνηθο φρέσκο πάνω στα βλέφαρα σας.

Ο άνηθος από την αρχαιότητα θεωρούταν γιατρικό, κυρίως, για το στομάχι που του ηρεμεί τη διαδικασία της πέψεως, αλλά και για να επιφέρει καλό ύπνο.

Το αφέψημά του ανακουφίζει τον οργανισμό από τα αέρια και καταπραΰνει τους σπασμούς και τους πόνους των εντέρων.

Να αποφεύγετε το πολύ και βαρύ φαγητό λίγο πριν τον ύπνο.

Κρύσταλλοι

Βάζετε ένα μικρό κρύσταλλο κάτω από το μαξιλάρι σας. Ο κρύσταλλος σας βοηθά εκτός από το να κοιμηθείτε αμέσως και στο να απαλλαγείτε και από διάφορες ενοχλήσεις, όπως κούραση, υπερένταση, πόνους.

-Προσευχή

Καθαρίζετε το μυαλό σας από όλα τα προβλήματά σας και προσεύχεστε μέχρι να σας πάρει ο ύπνος.

Άλλες θεραπείες

Μελατονίνη. Αυτό το συμπλήρωμα είναι ένας τρόπος για να ξεπεραστεί η αϋπνία. Γενικά θεωρείται ασφαλής η χρήση μελατονίνης.

Βαλεριάνα. Αυτό το συμπλήρωμα διατροφής έχει μια ήπια ηρεμιστική δράση.

Βελονισμός. Ο βελονισμός μπορεί να είναι ωφέλιμος για άτομα με αϋπνία.

Γιόγκα ή τάι τσι. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι η τακτική πρακτική της γιόγκα ή του τάι τσι μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

Διαλογισμός. Αρκετές μικρές μελέτες δείχνουν ότι ο διαλογισμός μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του ύπνου και στη μείωση του στρες.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις διαταραχές ύπνου

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις διαταραχές ύπνου

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα  για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Αϋπνία

Αυτοκτονία

Διαταραχή μετατραυματικού stress

Εσείς πόσο καλά κοιμάστε;

Πώς να κρατήσετε το μυαλό σας κοφτερό

Κάνναβη και αϋπνία

Μήπως δεν κοιμάστε καλά;

Όταν υπάρχει ανισορροπία νευροδιαβιβαστών

Κρύο ή ζεστό μπάνιο για καλή υγεία;

Διατηρείστε υγιές το βιολογικό σας ρολόι

Καφές ραδικιού

Πώς να χρησιμοποιείτε τα αιθέρια έλαια

Πώς να σταματήσετε το ροχαλητό

Ο τρόπος που σκέφτεστε αλλάζει τη δομή του εγκεφάλου σας

Βότανα και βιταμίνες για το άγχος και την κατάθλιψη

Σε ποιες ασθένειες χρησιμοποιείται η αρωματοθεραπεία

Η δύναμη του ύπνου

Τεχνικές για να ελέγχετε τα όνειρά σας

Που κάνει καλό το εκχύλισμα κανέλας

Ρόφημα για βαθύ ύπνο

Κοιμηθείτε σε εξήντα δευτερόλεπτα

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με ρίγανη

Ο καλύτερος τρόπος για να ηρεμήσετε

Εσάς σας αρέσει ο ύπνος;

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Τσάι για το στρες και την αϋπνία

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με πασιφλόρα

Βάμμα για το στρες και την αϋπνία

Το καλύτερο ρόφημα για την αϋπνία

Πασιφλόρα

Αντιστρές εναλλακτικές θεραπείες

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μαρούλια

Που κάνει καλό το χαμομήλι

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Μήπως σας λείπει ύπνος;

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μηλιά

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με παπαρούνες

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με φλόμο

Ομοιοπαθητική και αϋπνία

Εσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ;

Κόλπα για να κοιμηθείτε εύκολα

Το απόλυτο κόλπο για να κοιμηθείτε

To μαγνήσιο και τα οφέλη του

Εσείς παραμιλάτε στον ύπνο σας;

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Τρόφιμα για να κοιμάστε καλά

Το τεχνητό φως επηρεάζει τον ύπνο

H αϋπνία σχετίζεται με τον καρκίνο

Πώς η διατροφή μας επηρεάζει τα όνειρά μας

Ύπνος στην εφηβική ηλικία

Σας ενοχλεί το φως όταν κοιμάστε;

Βοηθάει το αλκοόλ στον ύπνο;

Ο απαραίτητος ύπνος

Τα πολλά ξενύχτια οδηγούν σε κατάθλιψη

Όνειρα και υγεία

Μελατονίνη

www.emedi.gr

Προηγούμενο άρθροΑυτί του κολυμβητή
Επόμενο άρθροΔελτίο Τύπου της EMEDI
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Περιεμμηνόπαυση

Περιεμμηνόπαυση είναι η περίοδος ανάμεσα στο κλιμακτήριο και την εμμηνόπαυση Περιεμμηνόπαυση σημαίνει το χρονικό διάστημα γύρω από την εμμηνόπαυση, κατά το οποίο, το σώμα της...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ