Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2022
ΑρχικήΚλασική ΙατρικήΣημεία Αρνητικής Ενέργειας

Σημεία Αρνητικής Ενέργειας

Σημεία Αρνητικής Ενέργειας. Το να μάθετε να αντιμετωπίζετε την αρνητική ενέργεια είναι σημαντικό για την υγεία και την ευτυχία σας.

Μπορεί να μην έχουμε την τεχνολογία για να το μετρήσουμε, αλλά πιθανότατα γνωρίζετε πώς είναι η αρνητική ενέργεια. Μπορεί να προέρχεται από αρνητικούς ανθρώπους, από το περιβάλλον σας ή από τον δικό σας ψυχισμό. Μπορεί να σας εξουθενώσει τόσο ψυχικά όσο και σωματικά. Η αρνητική ενέργεια διαιωνίζεται, επομένως, γεννά περισσότερη αρνητικότητα. Το να μάθετε να αντιμετωπίζετε την αρνητική ενέργεια είναι σημαντικό για την υγεία και την ευτυχία σας.

Τύποι Αρνητικής Ενέργειας

Δε μπορείτε πραγματικά να αντιμετωπίσετε την αρνητική ενέργεια μέχρι να μάθετε τις πηγές της.

Αυτές οι τρεις πηγές μπορεί να επηρεάζουν τα συναισθήματα αρνητικότητας:

  • Αρνητικά άτομα

Πιθανότατα είχατε την εμπειρία να νιώθετε θετική ή αρνητική ενέργεια από ένα άτομο. Μερικοί ερευνητές πιστεύουν ότι μια τέτοια ενέργεια είναι πραγματική και μετρήσιμη. Άλλοι πιστεύουν ότι οι άνθρωποι καταλαμβάνουν τον θυμό, τη λύπη και άλλα αρνητικά συναισθήματα που προβάλλουν οι άλλοι. Είμαστε καλοί στο να τα διαβάζουμε μέσω λεκτικών και μη λεκτικών ενδείξεων ακόμα και όταν δεν εκφράζονται ανοιχτά.

  • Αρνητικά Περιβάλλοντα

Μπορεί να έχετε βιώσει να νιώθετε πολύ άνετα σε ορισμένα περιβάλλοντα και άβολα σε άλλα. Μερικές φορές αυτό οφείλεται στην εμπειρία που συνδέετε με το μέρος. Είναι απίθανο να νιώθετε τόσο άνετα στο οδοντιατρείο όσο στο σπίτι ενός φίλου. Αλλά, υπάρχουν, επίσης, στοιχεία ότι οι φυσικές λεπτομέρειες του περιβάλλοντός σας μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεσή σας. Η ακαταστασία, για παράδειγμα, μπορεί να δημιουργήσει άγχος και ακόμη και να επηρεάσει τον ύπνο σας. Τα περιβάλλοντα που σας κάνουν να νιώθετε άβολα μπορεί να περιγραφούν ότι έχουν αρνητική ενέργεια.

  • Αρνητική αυτοομιλία

Η αυτοσυζήτηση είναι η ροή κυρίως ανείπωτων σκέψεων που διατρέχουν το κεφάλι σας. Οι αρνητικές σκέψεις μπορούν να βλάψουν την υγεία και την ευημερία σας. Οι θετικοί στοχαστές είναι λιγότερο επιρρεπείς στο κρυολόγημα και έχουν καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία. Είναι λιγότερο πιθανό να πάθουν κατάθλιψη και είναι πιθανό να ζήσουν περισσότερο. Το να είστε θετικός σκεπτόμενος δεν σημαίνει ότι αγνοείτε τα προβλήματα. Αντίθετα, το να είστε έτσι, μπορείτε να γίνετε ένας που μπορείτε να βελτιώσετε την ικανότητά σας να τα αντιμετωπίζετε.

Σημεία Αρνητικής Ενέργειας

Εάν έχετε βιώσει αρνητική ενέργεια με τη μορφή ανθρώπων ή χώρων ή εάν έχετε εμπλακεί σε αρνητική αυτοσυζήτηση, μπορεί να εμφανίσετε αυτά τα σημεία και συμπτώματα:

  • Είστε επικριτικός

Το να είστε επικριτικός απέναντι στους άλλους είναι ένας τρόπος να κατηγορήσετε για την ταλαιπωρία σας κάποιον ή κάτι άλλο. Αν και η κριτική στους άλλους μπορεί να σας κάνει να νιώσετε καλύτερα στην αρχή, σπάνια αισθάνεστε καλά αργότερα, ειδικά αν έχετε επικριτική παρουσία μπροστά σε κοινό.

  • Παραπονιέστε πολύ

Το παράπονο συμβαίνει όταν εκφράζουμε την αρνητική ομιλία στο κεφάλι μας δυνατά. Το παράπονο μπορεί να γίνει μια τόσο ριζωμένη συνήθεια που δεν καταλαβαίνετε πότε το κάνετε. Όταν παραπονιέστε, βγάζετε την αρνητική σας ενέργεια εκεί που μπορεί να επηρεάσει τους άλλους.

  • Η υγεία σας υποφέρει

Τα αρνητικά συναισθήματα μπορούν να προκαλέσουν άγχος, το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει την υγεία σας. Το άγχος μπορεί να καταστρέψει την ορμονική ισορροπία του σώματός σας, να βλάψει το ανοσοποιητικό σύστημα και να αποστραγγίσει τις θετικές χημικές ουσίες του εγκεφάλου σας. Η αρνητική ενέργεια με τη μορφή κακώς εκφρασμένου θυμού μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία της καρδιάς και του πεπτικού συστήματος.

  • Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε

Οι επαναλαμβανόμενες αρνητικές σκέψεις σχετίζονται με κακή ποιότητα ύπνου. Δεν είναι σαφές εάν η έλλειψη ύπνου πυροδοτεί την αρνητική σκέψη ή εάν οι αρνητικές σκέψεις σας κρατούν ξύπνιους. Ίσως, ο συνδυασμός αρνητικών σκέψεων και κακού ύπνου δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο στον οποίο κάθε στοιχείο κάνει το άλλο χειρότερο.

Αντιμετώπιση της Αρνητικής Ενέργειας

Είτε η αρνητική σας ενέργεια προέρχεται από άλλους ανθρώπους, το περιβάλλον σας ή τον εαυτό σας, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα τέσσερα βήματα για να τη μειώσετε:

  • Αντιμετωπίστε τα αρνητικά άτομα

Θα είστε πιο ευτυχισμένοι αν συναναστρέφεστε με θετικούς ανθρώπους, κάτι που μπορεί να σημαίνει επανεξέταση του κοινωνικού σας κύκλου. Μπορεί να μην είναι δυνατό ή επιθυμητό να αφαιρέσετε όλους τους αρνητικούς ανθρώπους από τη ζωή σας. Ωστόσο, μπορείτε να βρείτε τρόπους να διατηρήσετε τη θετική ενέργεια στην παρουσία τους. Το ένα είναι να φανταστείτε μια αύρα θετικότητας να σε περιβάλλει σαν ασπίδα. Ένα άλλο είναι να χρησιμοποιήσετε το χιούμορ για να δημιουργήσετε θετική ενέργεια.

  • Δημιουργήστε ένα θετικό περιβάλλον

Η ακαταστασία του σπιτιού και του χώρου εργασίας σας μπορεί να απαλλαγεί από την αρνητική ενέργεια. Κρατήστε τα χρήσιμα πράγματα και τα αντικείμενα που αγαπάτε και ξεφορτωθείτε τα υπόλοιπα. Όταν μπείτε στον πειρασμό να αγοράσετε περισσότερα πράγματα, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι τα πράγματα δε φέρνουν την ευτυχία.

Εργαστείτε στον εαυτό σας

Οι ειδικοί έχουν μια μακρά λίστα πρακτικών που μπορούν να απαλλαγούν από την αρνητική ενέργεια.

Μερικές από τις προτάσεις τους είναι:

  • Ασκηθείτε τακτικά
  • Τρώτε μια υγιεινή διατροφή
  • Περάστε χρόνο στη φύση
  • Μπορεί να βρείτε αξία στον διαλογισμό ή σε μια πρακτική επίγνωσης.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του νευρικού σας συστήματος

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του νευρικού σας συστήματος

Διαβάστε, επίσης,

Το χαμόγελο αντίδοτο στην κατάθλιψη

Φενγκ Σούι για καλύτερη ζωή

Γιόγκα γέλιου

Δεν σκέφτομαι, άρα δεν υπάρχω

Προγραμματιστείτε θετικά

Είμαστε καλά;

Μπορεί μια ασθένεια να έχει θετική πλευρά;

Τι βοηθάει περισσότερο στη ζωή το IQ ή η συναισθηματική νοημοσύνη

Η βλεμματική επαφή είναι σημαντική στις διαπροσωπικές μας σχέσεις

Κερδίστε πόντους

Εσείς έχετε διερευνητική ματιά;

Όλοι οι άνθρωποι είναι σημαντικοί στην ζωή μας

Κόλπα για να κερδίσετε τους γύρω σας

H ασυμφωνία είναι εποικοδομητική

Γελάστε κάνει καλό

Εσείς ξέρετε να μιλάτε τη γλώσσα του σώματος;

Εσείς τι διαλέγετε σοβαροφάνεια ή σοβαρότητα;

Kόλπο για να κάνετε καινούριες γνωριμίες

Κερδίστε την εμπιστοσύνη των άλλων

Αλλάξτε τη συμπεριφορά σας τώρα που υπάρχει κρίση

Πώς να κάνετε φίλους στις κοινωνικές εκδηλώσεις

Κάντε μια καινούρια αρχή

Η φιλοδοξία αντίδοτο στην οικονομική κρίση

Μάθετε να επιμένετε

Αν φοβάστε την αποτυχία

Ο δρόμος για την ευτυχία

Εσείς μπορείτε να προσαρμόζεστε στις καταστάσεις;

Οργανώστε τη μέρα σας

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Αιμορραγία από το αυτί

Αιμορραγία από το αυτί. Εάν το αυτί σας αρχίσει να αιμορραγεί, μπορεί να είναι ανησυχητικό. Εάν το αυτί σας αιμορραγεί, μπορεί να προκληθεί από οτιδήποτε,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ