Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου, 2022
ΑρχικήΕναλλακτικές ΘεραπείεςAntistress ΘεραπείεςΠώς να παραμείνετε δραστήριοι μετά τη συνταξιοδότηση

Πώς να παραμείνετε δραστήριοι μετά τη συνταξιοδότηση

Πώς να παραμείνετε δραστήριοι μετά τη συνταξιοδότηση. Εάν κάνετε κάτι που θεωρείτε σημαντικό, θα είστε πιο ευτυχισμένοι και υγιείς.

Όταν συνταξιοδοτηθείτε, δεν αφήνετε απλώς μια δουλειά. Μπαίνετε σε ένα νέο στάδιο στη ζωή σας. Εάν κάνετε κάτι που θεωρείτε σημαντικό, θα είστε πιο ευτυχισμένοι και υγιείς, όπως να γίνετε εθελοντής σε νοσοκομείο ή σε βιβλιοθήκη, να φροντίζετε παιδιά που χρειάζονται βοήθεια στο σχολείο, να φροντίζετε ζώα σε ένα καταφύγιο και πολλά άλλα που πάντα πρέπει να σας αρέσουν. Μακροπρόθεσμα, αυτό μπορεί να βοηθήσει τόσο το μυαλό όσο και το σώμα σας.

Πρέπει να ζείτε σε σωστό περιβάλλον

Το μέρος που ζείτε μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε καλή υγεία. Εάν θέλετε καθαρό αέρα, μπορείτε να ασκηθείτε σε εξωτερικούς χώρους είτε στο βουνό είτε στη θάλασσα.

Ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι ο σκύλος

Ένας σκύλος σας δίνει αγάπη άνευ όρων και πολλά άλλα. Μόλις σε 15 λεπτά μπορεί να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση, την ταχυκαρδία και το άγχος. Με την πάροδο του χρόνου, ένας πιστός σύντροφος-σκύλος μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τη χοληστερόλη σας, να καταπολεμήσετε την κατάθλιψη και να σας κρατήσει δραστήριους. Το να έχετε γάτα μπορεί, επίσης, να σας βοηθήσει να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση και τα επίπεδα στρες.

Να καταναλώνετε υγιεινό φαγητό

Είναι πιο πιθανό να έχετε προβλήματα που σχετίζονται με τη διατροφή, όπως απώλεια βάρους ή έλλειψη ορισμένων βιταμινών, καθώς μεγαλώνετε. Έτσι, μια ισορροπημένη διατροφή με πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες είναι πιο σημαντική από ποτέ. Μειώστε τα συσκευασμένα τρόφιμα, γιατί έχουν πολύ αλάτι, το οποίο μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή σας πίεση. Μια καλή επιλογή είναι να τρώτε πολλά φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και ελαιόλαδο.

Να βγαίνετε έξω από το σπίτι

Ένας ενεργός τρόπος ζωής μπορεί να σας βοηθήσει να είστε πιο ευτυχισμένοι, να ζήσετε περισσότερο και να μειώσετε τις πιθανότητές σας για ορισμένες ασθένειες, όπως η άνοια. Παίξτε χαρτιά με φίλους. Ταξιδέψτε με μια ομάδα ηλικιωμένων. Επανασυνδεθείτε με φίλους από το γυμνάσιο ή το κολέγιο. Εάν έχετε ένα χόμπι, όπως το διάβασμα, το πλέξιμο ή η κηπουρική, εγγραφείτε σε μια ομάδα που επικεντρώνεται σε αυτό.

Παρακολουθήστε την υγεία σας

Οι τακτικοί ιατρικοί έλεγχοι είναι απαραίτητοι. Ο γιατρός σας μπορεί να σας βοηθήσει να προφυλαχθείτε από καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό, παρακολουθώντας την αρτηριακή σας πίεση και τη χοληστερόλη. Εάν είστε γυναίκα, χρειάζεστε εξετάσεις για καρκίνο του μαστού και του τραχήλου της μήτρας. εάν είστε άνδρας, ο γιατρός σας μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε για μια εξέταση για τον καρκίνο του προστάτη.

Να κάνετε τακτική άσκηση για διασκέδαση και καλή φυσική κατάσταση

Το να είστε δραστήριοι όχι μόνο δίνει ώθηση στην υγεία σας, αλλά σας βοηθά, επίσης, να παραμείνετε ανεξάρτητοι όσο μεγαλώνετε. Επιλέξτε κάτι που σας αρέσει. Η αερόβια άσκηση, όπως το περπάτημα, το κολύμπι ή ο χορός, μπορεί να σας δώσουν περισσότερη ενέργεια και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το μυαλό σας κοφτερό. Οι ασκήσεις με βάρη ή λάστιχα μπορούν να ενισχύσουν τη δύναμή σας. Η γιόγκα σας κρατά ευέλικτους. Εάν η άσκηση είναι κάτι νέο για εσάς, χαλαρώστε και συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας.

Να προσέχετε στην οδήγηση

Με τον καιρό, οι αλλαγές στην όραση, τη φυσική κατάσταση και τα αντανακλαστικά σας μπορούν να επηρεάσουν το πόσο καλά μπορείτε να οδηγείτε. Η ασφάλειά σας εξαρτάται από την παρακολούθηση. Μπορείτε να δείτε καθαρά τα οδικά σήματα; Είστε αρκετά ευέλικτοι για να γυρίσετε και να ελέγξετε την κυκλοφορία πίσω από το αυτοκίνητό σας; Σας μπερδεύει η κίνηση; Αν δε νιώθετε ασφαλείς μην οδηγείτε.

Διατηρείστε την υγεία των οστών σας

Αν είστε γυναίκα, τα οστά σας χρειάζονται ενίσχυση. Οι αλλαγές στις ορμόνες σας μετά την εμμηνόπαυση μπορεί να κάνουν τα οστά πιο εύθραυστα, μια κατάσταση που ονομάζεται οστεοπόρωση. Για να το καταπολεμήσετε, βεβαιωθείτε ότι η διατροφή σας σας παρέχει άφθονο ασβέστιο, το βασικό δομικό στοιχείο των οστών. Καλές πηγές ασβεστίου είναι το μπρόκολο, το σπανάκι και το γάλα και το γιαούρτι.

Τονώστε το μυαλό σας

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται άσκηση, όπως και το σώμα σας. Διαβάστε, φτιάξτε παζλ, παίξτε ένα μουσικό όργανο ή ασχοληθείτε με ένα παλιό χόμπι. Παρακολουθήστε ένα μάθημα για ένα θέμα που σας ενδιαφέρει, όπως η μαγειρική ή οι υπολογιστές. Η χρήση της δημιουργικής πλευράς σας, μέσω της ζωγραφικής και της κηπουρικής, μπορεί να βοηθήσει και τον εγκέφαλό σας να παραμείνει υγιής. Για παράδειγμα, ένα μάθημα υποκριτικής μπορεί να ενισχύσει τη μνήμη σας και τις δεξιότητές σας στην επίλυση προβλημάτων.

Να κοιμάστε καλά

Μπορεί να είναι πιο δύσκολο για εσάς να κοιμάστε όλη τη νύχτα, καθώς μεγαλώνετε. Μπορεί να χρειαστεί να σηκώνεστε, συχνά για ούρηση ή να μετακινήστε στο κρεβάτι, έτσι ώστε μια άρθρωση να σταματήσει να πονάει. Αλλά, μπορείτε να λάβετε μέτρα για να βοηθηθείτε. Σταματήστε να πίνετε υγρά 2 ώρες πριν τον ύπνο. Μην πίνετε καφεΐνη εντός 8 ωρών πριν από τον ύπνο. Κάντε την κρεβατοκάμαρά σας όσο πιο σκοτεινή γίνεται. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, περιορίστε τους μεσημεριανούς ύπνους σε 10 ή 20 λεπτά.

Πρέπει να υπάρχει ασφάλεια γύρω από το σπίτι

Τα οικιακά ατυχήματα γίνονται πιο επικίνδυνα όσο μεγαλώνετε. Αποκτήστε αντιολισθητικά πατάκια για το πάτωμα και τη μπανιέρα του μπάνιου σας. Διορθώστε τα ξεφτισμένα χαλιά ή τις μοκέτες. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει άφθονο φως. Δέστε σφιχτά τα χαλαρά κορδόνια. Αν το σπίτι σας έχει σκάλες, βάλτε κιγκλιδώματα και στις δύο πλευρές και βάλτε αντιολισθητικές ταινίες στα σκαλιά.

Διατηρήστε την οικειότητα με τον ή την σύντροφό σας

Οι σωματικές αλλαγές μπορούν να κάνουν το σεξ μη επιθυμητό. Αλλά μπορείτε να μιλήσετε για τα συναισθήματα και τις ανησυχίες σας. Διαβεβαιώστε τον ή την σύντροφό σας ότι εξακολουθείτε να σας ελκύει. Το κράτημα των χεριών και το μασάζ είναι καλοί τρόποι επανασύνδεσης. Εάν υπάρχει κάποιο σωματικό πρόβλημα, όπως στυτικό πρόβλημα, επισκεφθείτε το γιατρό σας.

Διαχειριστείτε καλά τον χρόνο σας

Μία από τις κύριες χαρές της συνταξιοδότησης είναι να έχετε χρόνο. Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε, όταν το θέλετε. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι συνταξιούχοι είναι πιο ευτυχισμένοι όταν σχεδιάζουν πώς να περάσουν τον χρόνο τους και να τον αξιοποιήσουν στο έπακρο. Εάν το διαχειριστείτε καλά αυτό μπορεί να αποδώσει ακόμα κι αν δεν έχετε πολύ χρόνο να διαθέσετε. Και μπορεί να σας κρατήσει από το να βαρεθείτε.

Εργασία μετά τη συνταξιοδότηση

Η εργασία μετά τη συνταξιοδότησή σας μπορεί να κρατήσει τη μνήμη και το μυαλό σας σε φόρμα και να σας αποδίδει χρήματα. Αν σας άρεσε η παλιά σας δουλειά, ασχοληθείτε, χαλαρά. Ή θα μπορούσε να είναι η ευκαιρία σας να δοκιμάσετε εκείνη τη δουλειά που πάντα ονειρευόσασταν. Οι δεύτερες σταδιοδρομίες είναι, μερικές φορές, οι πιο ανταποδοτικές.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για το νευρικό σύστημα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για το νευρικό σύστημα

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Για όσους δικαιούνται επιδόματα αναπηρίας

Η σύνταξη κάνει κακό στην υγεία

Ζητούνται ευκατάστατοι παπούδες

Οδηγίες για να τα βγάζετε πέρα με τους ηλικιωμένους

Τι ισχύει για τις αναπηρικές συντάξεις

Εξαγορά στα έτη σπουδών για αναπηρική σύνταξη

Homo Syndicalisticus

Μάθημα ζωής

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Αιμορραγία από το αυτί

Αιμορραγία από το αυτί. Εάν το αυτί σας αρχίσει να αιμορραγεί, μπορεί να είναι ανησυχητικό. Εάν το αυτί σας αιμορραγεί, η αιμορραγία αυτή μπορεί να...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ