Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου, 2022
ΑρχικήΑισθητική και υγείαΔίαιτες με πολλές πρωτεΐνες

Δίαιτες με πολλές πρωτεΐνες

Δίαιτες με πολλές πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση και την επιδιόρθωση των ιστών.

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες απαιτούν περισσότερη δουλειά για να αφομοιωθούν, να μεταβολιστούν και να χρησιμοποιηθούν, επομένως, το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες, καθώς, τις επεξεργάζεται. Ο αυξημένος χρόνος πέψης οδηγεί στο να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έτσι οδηγεί σε χαμηλότερη πρόσληψη θερμίδων.

Σίγουρα, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση και την επιδιόρθωση των ιστών, καθώς και για τη δημιουργία ενζύμων, ορμονών και άλλων χημικών ουσιών του σώματος και είναι σημαντική για την ανάπτυξη των οστών, των μυών, του χόνδρου, του δέρματος και του αίματος.

Μπορείτε να χάσετε βάρος ενώ τρώτε μπριζόλες, μπέργκερ, τυρί και μπέικον; Η δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και με λίγους υδατάνθρακες μπορούν να λειτουργήσει.

Χρήσιμες πληροφορίες για τις πρωτεϊνικές δίαιτες

Ποια είναι η κατάλληλη ποσότητα πρωτεΐνης που πρέπει να περιέχουν οι δίατες

Οι γυναίκες χρειάζονται τουλάχιστον 50 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα, ενώ οι άνδρες περίπου 60 γραμμάρια την ημέρα. H επιπλέον πρωτεΐνη μπορεί να προέρχεται από φασόλια, κρέας, ξηρούς καρπούς, μερικά δημητριακά, αυγά, θαλασσινά, τυρί ή χορτοφαγικές τροφές, όπως η σόγια. Αυτές οι δίαιτες συχνά περιορίζουν τους υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά, τα φρούτα και πιθανώς, τα λαχανικά.

Πώς λειτουργούν οι πρωτεϊνικές δίαιτες

Όταν κόβετε τους υδατάνθρακες, χάνετε βάρος γρήγορα, επειδή χάνετε νερό. Στη συνέχεια, χωρίς, επιπλέον υδατάνθρακες, το σώμα αρχίζει να καίει περισσότερο το λίπος για καύσιμο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κέτωση, η οποία μπορεί να κάνει πιο εύκολη την απώλεια βάρους, επειδή αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι. Η κέτωση μπορεί να προκαλέσει προσωρινούς πονοκεφάλους, ευερεθιστότητα, ναυτία, κακή αναπνοή και προβλήματα ύπνου σε μερικούς ανθρώπους.

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στις πρωτεϊνικές δίαιτες

Μπορείτε να χάσετε βάρος με μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες. Επιλέξτε κρέατα και γαλακτοκομικά για τις πρωτεΐνες σας. Βρείτε ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει λαχανικά, ώστε να μην χάνετε τις φυτικές ίνες και άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

Ξεκινώντας μια δίαιτα με πρωτεΐνες

Να είστε επιλεκτικοί. Τα καλύτερα προγράμματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες επικεντρώνονται σε πρωτεΐνες και περιλαμβάνουν και λίγους υδατάνθρακες. Αποφύγετε τις μεγάλες ποσότητες λιπαρών κρεάτων και φροντίστε να συμπεριλάβετε και λαχανικά. Ζητήστε από το γιατρό σας, ή έναν διαιτολόγο, να σας βοηθήσει να επιλέξετε τη σωστή διατροφή.

Επιλέξτε το μοσχαρίσιο κρέας

Τίποτα δε συγκρίνεται με μια ωραία, ζουμερή μπριζόλα. Και αν επιλέξετε ένα άπαχο, σχετικά, κομμάτι, θα πάρετε όλη την πρωτεΐνη με πολύ λιγότερο ανθυγιεινό λίπος. Στην πραγματικότητα, ένα κομμάτι βοείου κρέατος στρογγυλής μπριζόλας έχει λίγο περισσότερο κορεσμένο λίπος από ένα παρόμοιου μεγέθους στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα.

Συμβουλές για τα πουλερικά

Εάν επιλέξετε λευκό κρέας, θα λαμβάνετε πολύ λιγότερο λίπος από ό,τι αν τρώτε κόκκινο κρέας. Επίσης, αν δε σας αρέσει, αφαιρέστε την πέτσα, η οποία έχει κορεσμένα λιπαρά.

Μην παραλείπετε το χοιρινό

Το χοιρινό προσφέρει άφθονη πρωτεΐνη, χωρίς πολλά λιπαρά, αν ξέρετε τι είδους να αγοράσετε. Ψάξτε για φιλέτο, παϊδάκια ή μπριζόλες με ωμοπλάτη. Τα κομμάτια χοιρινού είναι τις περισσότερες φορές άπαχα.

Το ψάρι προσφέρει υγιή λίπη

Τα ψάρια είναι φορτωμένα με πρωτεΐνες και σχεδόν, είναι πάντα, χαμηλά σε λιπαρά. Ακόμα και τα ψάρια που έχουν περισσότερα λιπαρά, όπως ο σολομός και ο τόνος, είναι καλές επιλογές. Αυτά τα ψάρια έχουν γενικά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι καλά για την καρδιά σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι δε λαμβάνουν αρκετά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Αυγά για πρωτεΐνη

Τα αυγά είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης. Και παρόλο που υπάρχει χοληστερόλη στον κρόκο, δεν αυξάνει τα επίπεδα της χοληστερόλης σας όσο τα τρόφιμα που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά και τρανς λιπαρά.

Δοκιμάστε τη σόγια

Η πρωτεΐνη δεν προέρχεται μόνο από ζώα. Το τόφου, τα μπιφτέκια σόγιας και άλλα τρόφιμα με βάση τη σόγια είναι φυτικές πηγές πρωτεΐνης. Η κατανάλωση 25 γραμμαρίων πρωτεΐνης σόγιας καθημερινά μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης.

Τρώτε περισσότερα φασόλια

Ένα και ένα τέταρτο φλιτζάνι φασόλια έχουν περίπου τόση πρωτεΐνη όσο 85 γραμμάρια ψητής μπριζόλας. Μαζί με την πρωτεΐνη, οι φυτικές ίνες στα φασόλια σας βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και επίσης, βοηθούν στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης σας.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα προσθέτουν ασβέστιο

Το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι σας προσφέρουν πρωτεΐνη και ασβέστιο για γερά οστά και υγιή καρδιά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να σας βοηθήσουν να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Οι περισσότερες δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες περιορίζουν τα δημητριακά. Προτιμήστε τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Θα πάρετε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Εάν αγοράζετε προϊόντα που παρασκευάζονται με δημητριακά ολικής αλέσεως, ελέγξτε τις ετικέτες για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη ή λίπος.

Αφήστε χώρο για φρούτα και λαχανικά

Οι περισσότερες δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων εξακολουθούν να περιλαμβάνουν ορισμένα λαχανικά, αλλά, συχνά περιορίζουν τα φρούτα. Δεν υπάρχει καμία αντίρρηση στο να κόψετε τα φρούτα, προσωρινά, για να περιορίσετε τους υδατάνθρακες. Ωστόσο, για τη μακροπρόθεσμη υγεία σας επιλέξτε ένα πρόγραμμα που να περιλαμβάνει φρούτα, αφού πετύχετε την επιθυμητή απώλεια βάρους.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για απώλεια βάρους

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για απώλεια βάρους

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό

Διαβάστε, επίσης,

Είναι υγιεινή η μαγιά;

Οι καλύτερες βιταμίνες για αδυνάτισμα

Τροφές για να αδυνατίσετε γρήγορα

Κάψτε το λίπος με έναν χυμό

Θεραπεία παχυσαρκίας με τη διατροφή

Τα οφέλη στην υγεία από τα μανιτάρια

Να τρώτε καυτερές πιπεριές κάνουν καλό

Δίαιτες Υψηλής Ενέργειας για Αδυνάτισμα

Καφές ραδικιού

Χάστε γρήγορα βάρος

Η ταχεία απώλεια βάρους υπεύθυνη για χολολιθίαση

Μυστικό για να αδυνατίσετε γρήγορα

Διατηρήστε υγιές βάρος με το μικροβίωμα του εντέρου σας

Το DNA σας φταίει για το αν μπορείτε να αδυνατίσετε

Το τσάι είναι κατάλληλο για αδυνάτισμα

Το έντερο υπεύθυνο για όλες τις ασθένειες

Σούπα για αδυνάτισμα

Μείγμα βοτάνων της EMEDI για αδυνάτισμα

Αποκαταστήστε την οξεοβασική ισορροπία στο σώμα σας για καλή υγεία

Ξεχάστε τη μέτρηση θερμίδων για την απώλεια βάρους

Ο κόσμος στον οποίο θέλουμε να ζούμε

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Αιμορραγία από το αυτί

Αιμορραγία από το αυτί. Εάν το αυτί σας αρχίσει να αιμορραγεί, μπορεί να είναι ανησυχητικό. Εάν το αυτί σας αιμορραγεί, η αιμορραγία αυτή μπορεί να...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ