Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΔιατροφήΚόλπα για να ελαττώσετε τις θερμίδες της ημέρας

Κόλπα για να ελαττώσετε τις θερμίδες της ημέρας

Κόλπα για να ελαττώσετε τις θερμίδες της ημέρας. Αν θέλετε να χάσετε βάρος πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη των ημερήσιων θερμίδων

Κόλπα για να ελαττώσετε τις θερμίδες της ημέρας

Μειώνοντας κατά 500 θερμίδες την ημερήσια πρόσληψη μπορείτε να χάνετε 2 ολόκληρα κιλά το μήνα, χωρίς να ακολουθείτε στερητικές και βασανιστικές δίαιτες.

Κόλπα για να ελαττώσετε τις θερμίδες της ημέρας

-Βγάλτε τις πέτσες και το λίπος που φαίνεται από το κρέας και τα πουλερικά

-Μην παραγγέλνετε απ’ έξω. Προτιμήστε να τρώτε φαγητό που θα μαγειρεύετε εσείς με ποιοτικά υλικά

-Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών που προκαλούν κορεσμό, όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, ζυμαρικά ολικής αλέσεως κ.ά

-Κόψτε τη ζάχαρη και τα αναψυκτικά με ζάχαρη

-Κόψτε τις φρυγανιές και τα παξιμάδια. Παχαίνουν περισσότερο από το ψωμί

-Να τρώτε φρούτα, αντί να πίνετε χυμούς. Τα φρούτα έχουν φυτικές ίνες και προκαλούν αίσθημα κορεσμού

-Μην καταναλώνετε light |προϊόντα. Έχουν περισσότερες θερμίδες από τα συμβατικά προϊόντα

-Να συνοδεύετε τα γεύματα με πολλά ωμά, βραστά ή ψητά λαχανικά

-Όταν καταναλώνετε τυποποιημένα τρόφιμα, να διαβάζετε τις ετικέτες των προϊόντων ώστε να ξέρετε πόσες θερμίδες έχουν

-Να έχετε στο σπίτι υγιεινά σνακ, όπως αγγουράκια, καρότα, πιπεριές κ.ά. Μη βάζετε στο σπίτι μπισκότα, γαριδάκια, πατατάκια κ.ά

-Στη δουλειά να παίρνετε σνακ από το σπίτι, όπως φρούτο, γιαούρτι, τοστ για να μην καταναλώνετε τυρόπιτες και λουκανικόπιτες

-Αν σας πιάσει η όρεξη για γλυκό, φάτε κάτι μικρό και υγιεινό, όπως γιαούρτι με μέλι ή ένα μικρό σοκολατάκι

-Να καταναλώνετε με μέτρο τους ξηρούς καρπούς, γιατί αν και είναι υγιεινοί παχαίνουν

-Να τρώτε σε μικρό πιάτο και να μασάτε καλά τη τροφή σας για να επέλθει γρήγορα το αίσθημα κορεσμού

-Να μην τηγανίζετε και τσιγαρίζετε τα φαγητά σας. Προτιμάτε να τα κάνετε ψητά ή βραστά

-Χρησιμοποιήστε λαδόκολλα για το ψήσιμο για να κάνετε ζουμερά τα φαγητά

-Να χρησιμοποιείτε μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο για κάθε πιάτο στο φαγητό σας και στις σαλάτες να προσθέτετε λεμονί, ξύδι κ.ά για να μειώνετε η ποσότητα του λαδιού που προσθέτε

-Μην καταναλώνετε πολύ αλκοόλ καθημερινά

-Όταν βγαίνετε έξω παραγγείλτε μια μερίδα και αποφύγετε τα ορεκτικά. Η μερίδα σας καλό είναι να συνδυαστεί με άφθονη σαλάτα

-Αποφύγετε το ψωμί

-Προσπαθήστε να κάνετε 1 ώρα άσκηση την ημέρα για επιπλέον κατανάλωση θερμίδων

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την απώλεια βάρους

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την απώλεια βάρους

Διαβάστε, επίσης,

Κάψτε θερμίδες έξυπνα

Δίαιτες με πολλές πρωτεΐνες

Τρόποι για απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα

Πρωινές συνήθειες για απώλεια βάρους

Υγιεινή διατροφή

Υγιεινή διατροφή μετά τις διακοπές

Βραδινά σνακ

Χρησιμοποιείτε τη σκάλα για καλή υγεία

Δίαιτες Υψηλής Ενέργειας για Αδυνάτισμα

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί είναι σε έξαρση οι καλοκαιρινές αλλεργίες

Γιατί είναι σε έξαρση οι καλοκαιρινές αλλεργίες. Γιατί οι καλοκαιρινές αλλεργίες είναι φέτος πιο βασανιστικές από ποτέ. Οι καλοκαιρινές αλλεργίες έχουν αυξηθεί σε συχνότητα. Όλοι...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ