Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου, 2023
ΑρχικήΕξαρτήσειςΟι διαταραχές ύπνου στους καπνιστές

Οι διαταραχές ύπνου στους καπνιστές

Οι διαταραχές ύπνου στους καπνιστές. Μελέτη αναδεικνύει τις διαταραχές ύπνου στους καπνιστές. Το τσιγάρο καταστρέφει τον ήρεμο ύπνο.

Οι καπνιστές κοιμούνται λιγότερες ώρες και κάνουν γενικά χειρότερο ύπνο, σε σχέση με όσους δεν καπνίζουν, σύμφωνα με μια γερμανική επιστημονική έρευνα.

Οι γερμανοί ερευνητές, με επικεφαλής τον Στέφαν Κορς της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Charite του Βερολίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα βιολογίας του εθισμού “Addiction Biology”, μελέτησαν πάνω από 2.000 άτομα. Όπως διαπιστώθηκε, το 17% των καπνιστών κοιμούνταν λιγότερο από έξι ώρες κάθε βράδυ και το 28% ανέφεραν διαταραχές κατά τον ύπνο τους. Τα αντίστοιχα σαφώς χαμηλότερα ποσοστά για τους μη καπνιστές ήσαν 7% και 19%.

Η μελέτη αναδεικνύει για πρώτη φορά την αυξημένη πιθανότητα διαταραχών στον ύπνο των καπνιστών σε σύγκριση με τους μη καπνιστές. Πάντως, η έρευνα δεν αποδεικνύει ότι είναι το κάπνισμα που ευθύνεται άμεσα για τα προβλήματα του ύπνου, καθώς, οι καπνιστές συνήθως έχουν κι άλλες συνήθειες που δεν τους βοηθούν να κοιμηθούν, όπως να βλέπουν έως αργά τηλεόραση ή να μην ασκούνται αρκετά σωματικά.

Όμως, οι Γερμανοί ερευνητές πιστεύουν ότι η νικοτίνη έχει τη δική της ευθύνη, καθώς, διεγείρει τον οργανισμό. Αν κανείς καπνίζει και δυσκολεύεται να κοιμηθεί, έχει ένα ακόμα λόγο να το κόψει.

Παλαιότερες έρευνες έχουν συσχετίσει τον ελλιπή ή κακό ύπνο με άλλα προβλήματα υγείας, όπως την παχυσαρκία, το διαβήτη και την καρδιοπάθεια.

Βιβλιογραφία

dailymail.co.uk

Τα κατάλληλα προϊόντα για τις διαταραχές ύπνου

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα προϊόντα για τις διαταραχές ύπνου

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, θα επιλεγούν για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Σύνδρομο Pickwick

Η υπνική άπνοια είναι επικίνδυνη

Οι ειδικές κάλτσες για τους κιρσούς κάνουν και για το ροχαλητό

Αεροπορικά ταξίδια και υπνική άπνοια

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Τι να κάνετε για να μην νιώθετε υπνηλία

Tι να κάνετε για το ροχαλητό

Σύνδρομο αποφρακτικής άπνοιας στον ύπνο

Σταματήστε να ροχαλίζετε με τη βοήθεια του κινητού

Σύνδρομο ανήσυχων ποδιών

Ναρκοληψία

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Διατροφή για παιδιά

Διατροφή για παιδιά. Κάντε τη διατροφή των παιδιών υγιεινή μέσω της ψυχαγωγίας κι εξασφαλίστε τους μια καλή υγεία Fun Food για τα παιδιά με υγιεινές...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ