Σάββατο, 28 Ιανουαρίου, 2023
ΑρχικήΆσκηση και σπορΟι καλύτερες βιταμίνες για τους αθλητές

Οι καλύτερες βιταμίνες για τους αθλητές

Οι βιταμίνες που πρέπει να παίρνουν οι αθλητές

Το ψυχικό και σωματικό άγχος ή στρες που σχετίζεται με τον ανταγωνισμό και την άσκηση, αυξάνει τις απαιτήσεις του οργανισμού των αθλητών για βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, όπως και για υψηλή πρόσληψη θερμίδων.

Ιδιαίτερες είναι οι απαιτήσεις για πρόσθετες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που θα εξασφαλίσουν την πλήρη χρήση των επιπλέον θερμίδων. Επίσης, θα εξασφαλίσουν το σωστό ανεφοδιασμό σε ορμόνες κατά του στρες από τα επινεφρίδια και τέλος θα κάνουν εφοδιασμό με πρόσθετη πυριδοξίνη που είναι απαραίτητη για τις περισσότερες αθλήτριες.

Η βιταμίνη C είναι, επίσης, βασική για την παραγωγή ορμονών κατά του στρες και για την εξασφάλιση πλήρους ενεργοποίησης της μυϊκής ενέργειας.

Η βιταμίνη Ε είναι βασική για να εξασφαλισθεί ο σωστός ανεφοδιασμός των μυών με οξυγόνο. Παρόμοια λειτουργία αποδίδεται, επίσης, στο παγγαμικό οξύ.

Οι ελάχιστες ανάγκες ικανοποιούνται με βιταμίνη C μέχρι 1500χγρμ, βιταμίνη Ε 1000IU και παγγαμικό οξύ 150χλγρ και τέλως βιταμίνες συμπλέγματος Β υψηλής δυναμικότητας.

Οι γυναίκες αθλήτριες θα πρέπει να παίρνουν πρόσθετο σίδηρο (10χλγρ ημερησίως) για να εξασφαλισθούν κατά της αναιμίας και πρόσθετο ασβέστιο (μέχρι 1000χλγρ την ημέρα) για πρόληψη της οστεοπόρωσης.

www.emedi.gr

 

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πένες αλά κρεμ

Πένες αλά κρεμ. Οι πένες αλά κρεμ είναι ένα νόστιμο πιάτο κι έχει πολλά οφέλη για την υγεία Πένες αλά κρεμ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ: Το κοτόπουλο, το οποίο ανήκει...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ