Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΑισθητική και υγείαΚάψτε το λίπος σας τρώγοντας

Κάψτε το λίπος σας τρώγοντας

Κάψτε το λίπος σας τρώγοντας. Η ομορφιά θέλει κόπο, αλλά και τρόπο, γιατί υπάρχουν τροφές που μπορείτε να τρώτε και να αδυνατίζετε

Οι τροφές που καίνε το λίπος είναι δώρο της φύσης για όσους θέλουν να ξεφορτωθούν τα περιττά κιλά, χωρίς να καταφύγουν σε σκευάσματα και εξαντλητικές δίαιτες.

Τα παρακάτω τρόφιμα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και την ίδια στιγμή μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, καίγοντας το ανεπιθύμητο λίπος, ώστε το σώμα σας να μπορεί εύκολα να απαλλαγεί από αυτό. Μπορούν, ακόμη, να βελτιώσουν την υγεία σας. Και ένα υγιές σώμα είναι πιο αποτελεσματικό σε όλες τις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας καύσης του ανεπιθύμητου λίπους. Τα συγκεκριμένα τρόφιμα μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, η οποία με τη σειρά της συντελεί στη συγκράτηση της ανεξέλεγκτης αίσθησης της πείνας.

Οι τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος:

1. Μήλα

Δύο μήλα την ημέρα το λίπος κάνουν πέρα και την υγεία φέρνουν πιο κοντά. Τα μήλα είναι εξαιρετικά λόγω της ικανότητάς τους να ικανοποιήσουν την πείνα με τόσες λίγες θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα οδηγούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και στην τόνωση του μεταβολισμού με αποτέλεσμα να καίτε περισσότερες θερμίδες, που σημαίνει να χάνετε λίπος πολύ πιο γρήγορα. Αντί, να φορτώνετε το σώμα σας με λίπος και θερμίδες τρώγοντας πρόχειρο φαγητό, φάτε ένα μήλο και βάλτε σε λειτουργία τη διαδικασία καύσης του λίπους. Τα μήλα είναι πλούσια σε πηκτίνη, μια διαλυτή ίνα που παγιδεύει μέρος των λιπιδίων στο στομάχι. Τα λίπη, επομένως, δεν αφομοιώνονται από τον οργανισμό αλλά αποβάλλονται άμεσα. Πρέπει να καταναλώνεται κατά προτίμηση ως σνακ ή μετά το γεύμα.

2. Φασόλια

Τα τελευταία νέα λένε ότι όσον αφορά τα φασόλια όσο περισσότερα τρώτε, τόσο περισσότερο βάρος χάνετε. Είναι γεγονός, τα φασόλια θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος. Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μία μερίδα φασόλια είναι πολύ χορταστική και μπορεί να ικανοποιήσει την πείνα σας για ώρες. Την ίδια στιγμή τα φασόλια μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το σάκχαρό σας σε ισορροπία.

3. Αγγούρια

Αυτό το μαγικό λαχανικό βοηθάει τα νεφρά να φιλτράρουν το ουρικό οξύ, το οποίο είναι προϊόν αποβλήτων. Μόλις αυτό το ουρικό οξύ ξεπλυθεί, το αποτέλεσμα είναι ταχύτερη χαλάρωση και απομάκρυνση του λίπους από τα κύτταρα του σώματος.

4. Λάχανο

Δεν είναι μόνο ότι το λάχανο είναι πλούσιο σε θρεπτικές ουσίες, αλλά επιπλέον δυσχεραίνει τη μετατροπή της ζάχαρης και των υδατανθράκων σε λίπος στο σώμα σας. Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που συμβαίνει με το λάχανο είναι ότι κάνει σπουδαία δουλειά στο κομμάτι της διάλυσης του ανεπιθύμητου λίπους, που αποθηκεύεται στο στομάχι, τους γοφούς, την πλάτη, τα πόδια, τα οπίσθια και την κοιλιά.

5. Σκόρδο

Το σκόρδο περιέχει βιταμίνες Α, C και D. Έχει, επίσης, την ικανότητα να κάνει πολλά τρόφιμα πιο γευστικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι το σκόρδο μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και την υψηλή πίεση του αίματος και βοηθάει τον οργανισμό να απαλλαγεί από το λίπος.

6. Κρεμμύδια

Τα κρεμμύδια περιέχουν μεταλλικά άλατα και έλαια, που διασπούν το λίπος και επιταχύνουν το μεταβολισμό. Ένα ακόμη πλεονέκτημα που έχουν είναι ότι είναι πλούσια σε βιταμίνη C και χρώμιο. Το χρώμιο είναι ένα μέταλλο που χρησιμοποιείται συμπληρωματικά για την απώλεια βάρους, λόγω της ικανότητάς του να ενισχύσει το μεταβολισμό του σώματος και να σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες χωρίς καμία προσπάθεια.

7. Ελαιόλαδο

Συνδυάστε το ελαιόλαδο με σκόρδο και κρεμμύδια και θα έχετε ένα τέλειο και μυρωδάτο γεύμα. Φροντίστε το ελαιόλαδο να βρίσκεται ψηλά στη λίστα των τροφίμων που ενδείκνυνται για καύση του λίπους. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ένας από τους λόγους για το χαμηλό ποσοστό των καρδιακών παθήσεων και την καλή υγεία που παρατηρούνται στους κατοίκους της περιοχής της Μεσογείου είναι η χρήση του ελαιόλαδου, ως κύριας πηγής λιπαρών για μαγείρεμα ή για συμπλήρωμα στο πιάτο. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο περιλαμβάνεται στα μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης. Ως εκ τούτου, το ελαιόλαδο, που χρησιμοποιείται σε λογικές ποσότητες, ως υποκατάστατο για τα ανθυγιεινά λίπη, θεωρείται απαραίτητο συμπλήρωμα ενός προγράμματος απώλειας βάρους.

8. Ντομάτες

Είναι συνηθισμένο λάθος να θεωρεί κανείς ότι η ντομάτα είναι λαχανικό, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για φρούτο που χρησιμοποιείται στη μαγειρική ως λαχανικό. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και κιτρικό, μηλικό και οξαλικό οξύ, τα οποία περιέχουν ένζυμα που επιταχύνουν τον μεταβολισμό, γεγονός που καθιστά τη ντομάτα ένα εξαιρετικό τρόφιμο για την καύση λίπους.

9. Γαλακτοκομικά προϊόντα, τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνες

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες που απαιτούν πολλή ενέργεια από τον οργανισμό για να αφομοιωθούν και επίσης, δρουν στον κορεσμό. Να καταναλώνονται στο πρωινό, καλύτερα

10. Ψάρια και αυγά για κατανάλωση ενέργειας

Οι πρωτεΐνες που υπάρχουν σε αυτά είναι σύνθετες ενώσεις που χρειάζονται πολλή ενέργεια για να αφομοιωθούν. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες και προάγουν τη θερμογένεση των τροφίμων (ενεργειακή δαπάνη που συνδέεται με την πέψη).

11. Φακές, πηγές φυτικής πρωτεΐνης

Να τρώγονται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα γιατί είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

12. Πιπεριές

Είναι γνωστό για την περιεκτικότητά του; σε βιταμίνη C, αλλά πάνω από όλα, η σάρκα της κόκκινης πιπεριάς αποτελείται κατά 90 τοις εκατό από νερό, γεγονός που την καθιστά μία από τις καλύτερες τροφές που καίνε λίπος.

13. Αβοκάντο, πλούσιο σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Η σάρκα του αποτελείται ουσιαστικά από ακόρεστα λιπαρά οξέα, κυρίως, ελαϊκό οξύ (όπως, το ελαιόλαδο) που αυξάνει την καλή χοληστερόλη.

14. Σπαράγγια που έχουν πρεβιοτικά

Γνωρίζουμε ότι είναι διουρητικά, αλλά τα σπαράγγια παρέχουν, επίσης ινουλίνη, που είναι ένα εξαιρετικό πρεβιοτικό που θα θρέψει τα βακτήρια της εντερικής χλωρίδας και θα σας χαρίσει ένα επίπεδο στομάχι.

15. Πίτουρο βρώμης που προάγει τον κορεσμό

Περιέχει ίνες που θα παγιδεύσουν μερικά από τα λιπίδια. Το πίτουρο βρώμης προάγει τον κορεσμό διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα ινσουλίνης, κάτι που βοηθά στην αποφυγή της λαχτάρας για φαγητό και της αποθήκευσης λίπους που τη συνοδεύει. Να τρώγεται για πρωινό ή ως σνακ.

16. Κόκκινα φρούτα, πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Τα κόκκινα φρούτα έχουν, επίσης, ενώσεις που επιβραδύνουν την αφομοίωση ορισμένων λιπών και επιταχύνουν την εντερική διέλευση.

17. Ακτινίδιο, μια πλούσια πηγή βιταμίνης C

Συμμετέχει στη διαδικασία παραγωγής ενέργειας και ενισχύει το μεταβολισμό.

18. Ανανάς που ενισχύει την πέψη

φρέσκος και ωμός ανανάς περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται βρωμελίνη, το οποίο διευκολύνει την πέψη των πρωτεϊνών.

19. Λεμόνι που ενισχύει τη λειτουργία συκωτιού

Το κιτρικό οξύ που περιέχει προάγει τον μετασχηματισμό των λιπιδίων και των πρωτεϊνών στο στομάχι. Είναι καλύτερο να καταναλώνεται το πρωί, περίπου 20 λεπτά πριν το πρωινό για να ενεργοποιηθεί η έκκριση της χολής και έτσι να προετοιμαστεί το συκώτι να αφομοιώσει την τροφή κατά τη διάρκεια της ημέρας.

20. Τζίντζερ για αποτοξίνωση

Το τζίντζερ περιέχει περίπου 40 αντιοξειδωτικές ενώσεις και ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και βοηθάει στην απώλεια βάρους

21. Κανέλα

Η κανέλα συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και εμποδίζει τη μετατροπή του σε λίπος. Περιορίζει επίσης τη λαχτάρα για φαγητό. Τρώγεται πασπαλισμένο αντί για ζάχαρη, σε απλά γιαούρτια, λευκό τυρί, επιδόρπια ή δημητριακά.

22. Πράσινο τσάι για αποτοξίνωσης και κατά των λιπαρών

Είναι διουρητικό και αδυνατίζει. Οι ταννίνες μειώνουν την αφομοίωση του λίπους. Εναλλάξ πράσινο τσάι και καθαρό νερό όλη την ημέρα, αλλά όχι μετά τις 4 μ.μ. εάν το τσάι ενοχλεί τον ύπνο σας.

23. Καφές για καλύτερη καύση λίπους

Η καφεΐνη ενεργοποιεί φυσικά την καύση λίπους. Πίνετε πριν τις 5 μ.μ., χωρίς να ξεπερνάτε τα τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα. Από εκεί και πέρα, η υπερβολική καφεΐνη θα αυξήσει το άγχος, το στρες και την ευερεθιστότητα, παράγοντες που προάγουν την αποθήκευση λίπους.

24. Πιπέρι καγιέν για τόνωση του μεταβολισμού

Το πιπέρι καγιέν αυξάνει την εσωτερική θερμοκρασία του σώματος, η οποία ενισχύει τον μεταβολισμό. Για να το καταναλώσετε, πασπαλίστε το σε σούπες, πιάτα ή σάλτσες.

25. Ωμό κακάο κατά της κούρασης

Οι κόκκοι κακάο είναι πλούσιοι σε αντιστρες μαγνήσιο και διεγερτική θεοβρωμίνη, χωρίς τη ζάχαρη που βρίσκεται στη σοκολάτα.

26. Γκρέιπφρουτ για μείωση του σακχάρου στο αίμα

Το γκρέιπφρουτ είναι, εξίσου,  αποτελεσματικό με ένα φάρμακο κατά του διαβήτη για τη μείωση του σακχάρου στο αίμα.

27. Ξύδι

Το οξικό του οξύ διευκολύνει την πέψη, βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και εμποδίζει το σώμα να αποθηκεύει λίπος. Να καταναλώνεται ως καρύκευμα σε σαλάτες ή ορεκτικά.

Η διατροφή πρέπει να συνοδεύεται με άσκηση…

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για το κάψιμο λίπους

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για το κάψιμο λίπους

Διαβάστε, επίσης,

Κάψτε λίπος με σπριντ

Αδυνατίστε με μανιτάρια

Χιτοζάνη

Μήπως το συκώτι σας έχει λίπος;

Το τεστ της μέσης

www.emedi.gr

 

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. Οι πιο συχνές είναι η υπερπλασία προστάτη, η προστατίτιδα και ο καρκίνος προστάτη Γράφει η  Δρ Σάββη Μάλλιου Κριαρά  Ειδικός Παθολόγος-Ογκολόγος, MD,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ