Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022

Ρεβιθόσουπα

Print Friendly, PDF & Email

Η πιο νόστιμη και υγιεινή ρεβιθόσουπα

Ρεβιθόσουπα

Υλικά (4 άτομα)

  • 1/2 κιλό ρεβίθια
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 κούπα ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι 

Εκτέλεση

  • Από το προηγούμενο βράδυ μουλιάζετε τα ρεβίθια. Επειδή έχουνφλούδα τα αφήνετε να μουλιάσουν για 8-12 ώρες περίπου. Εάν θέλετε να είναι πιο εμφανίσιμα, πιο εύπεπτα και πιο μαλακά, μπορείτε να τα αλατίσετε και να τα τρίψετε, όπως τα φασόλια, σε μια βρεγμένη πετσέτα για να φύγει η φλούδα τους. Με αυτή την κίνηση, όμως θυμηθείτε ότι χάνετε ένα μεγάλο μέρος των πρωτεϊνών και των θρεπτικών τους συστατικών.
  • Τα βάζετε στην κατασαρόλα με το νερό στο οποίο τα έχετε μουλιάσει.
  • Μόλις αρχίσουν να βράζουν, ξαφρίζετε και προσθέτετε το κρεμμύδι, το αλάτι και το πιπέρι.
  • Τα βράζετε ώσπου να μαλακώσουν.
  • Δεν θέλει τίποτε άλλο. Ίσως, ένα μικρό κλωναράκι δενδρολίβανο στο πιάτο, από τη γλάστρα σας…

by Savvi Diet

Διαβάστε, επίσης,

Όσπρια

Μεσογειακή δίαιτα

Οι καλύτερες πηγές σιδήρου

www.emedi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες

Τραγανά συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες Νόστιμα συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες ΣΥΚΩΤΑΚΙΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τα συκώτια είναι φορτωμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά όπως φυλλικό οξύ, σίδηρο και βιοτίνη...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ