Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΔιατροφήΗ θρεπτική αξία των μήλων

Η θρεπτική αξία των μήλων

Print Friendly, PDF & Email

Τα μήλα είναι πολύ θρεπτικά

 

-Τα ωμά μήλα

Τα ωμά μήλα μας εφοδιάζουν με καροτίνη, βιταμίνη Ε και βιταμίνες Β και Β12.

Τα επίπεδα της βιταμίνης C είναι χαμηλότερα από αυτά των μαγειρεμένων μήλων. Tο περιεχόμενο της βιταμίνης C είναι 3 μγρ ανά 100 γραμμάρια.

Το περιεχόμενο σε καροτίνη είναι 30 μγρ ανά 100 γραμμάρια.

Τα επίπεδα των βιταμινών Β σε μγρ ανά 100 γραμμάρια είναι: θειαμίνη 0,04, ριβοφλαβίνη 0,02, νικοτινικό οξύ 0,1, πυριδοξίνη 0,03, παντοθενικό οξύ 0,10. Το φυλλικό οξύ υπάρχει σε αναλογία 5 μγρ ανά 100 γραμμάρια. 

-Τα μαγειρεμένα μήλα

Όταν ψήνονται ή βράζονται τα μήλα παρουσιάζουν ελάχιστες απώλειες από όλες τις βιταμίνες που υπάρχουν σε ωμή κατάσταση.

Η καροτίνη που υπάρχει σε ωμή, ψητή ή βραστή κατάσταση σε μγρ ανά 100 γραμμάρια αντίστοιχα είναι 30, 30 και 25.

Το περιεχόμενο της βιταμίνης Ε φθάνει τα 0,2 μγρ ανά 100 γραμμάρια.

Οι βιταμίνες Β που υπάρχουν είναι σε μγρ ανά 100 γραμμάρια για τα ωμά ψημένα και βραστά μήλα αντίστοιχα: θειαμίνη 0,04, 0,03, 0,03, ριβοφλαβίνη 0,02, 0,02, 0,02, νικοτινικό οξύ 0,1, 0,1, 0,1, πυριδοξίνη 0,03, 0,02, 0,02, παντοθενικό οξύ 0,10, 0,09, 0,08. Τα επίπεδα του φυλλικού οξέος είναι μόνο 5, 3 και 2 μγρ ανά 100 γραμμάρια. Η βιοτίνη παραμένει σταθερή στα 0,2 μγρ ανά 100 γραμμάρια.

Τα επίπεδα της βιταμίνης C είναι αντίστοιχα 15, 14 και 12 μγρ ανά 100 γραμμάρια.

Διαβάστε, επίσης,

Τα καλύτερα γλυκά για επιδόρπιο

Ένα μήλο την ημέρα να τρώτε

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μηλιά

Να τρώτε μήλα για να μειώσετε τη χοληστερίνη

Τροφές φάρμακα

www.emedi.gr

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΦυσικά μεταλλικά νερά
Επόμενο άρθροΜολυβδαίνιο
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες

Τραγανά συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες Νόστιμα συκωτάκια κοτόπουλου με χυλοπίτες ΣΥΚΩΤΑΚΙΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τα συκώτια είναι φορτωμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά όπως φυλλικό οξύ, σίδηρο και βιοτίνη...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ