Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022

Μήπως έχετε λιγούρες;

Print Friendly, PDF & Email

Τι συμβαίνει όταν έχετε λιγούρες

Μήπως έχετε λιγούρες; Οι πιο συχνές λιγούρες και πείνες

“Λιγούρες” – Τι μπορεί να Σημαίνουν

Οι λιγούρες, που μερικές φορές μπορεί να σημαίνουν αλλεργίες, είναι συχνά ο τρόπος που διαλέγει η φύση για να σας ειδοποιήσει πως δεν παίρνετε σε ικανοποιητική ποσότητα συγκεκριμένες βιταμίνες ή μέταλλα.

Συχνά, αυτή η χαρακτηριστική πείνα εμφανίζεται, επειδή το διαιτολόγιό σας, γενικά, δεν είναι αυτό που πρέπει.

Οι πιο συχνές λιγούρες και πείνες!!!

Φιστικοβούτυρο

Σε πολλούς αρέσει το φυστικοβούτυρο και σε πολλούς λείπει!!! Το φυστικοβούτυρο είναι πλούσια πηγή βιταμινών Β. Αν ονειρεύεστε, συνεχώς ότι τρώτε φυστικοβούτυρο ή αν ανοίγετε, συνεχώς, το ντουλάπι και κλέβετε φυστικοβούτυρο, φταίει το γεγονός ότι ζείτε μια περίοδο άγχους, έτσι ώστε η κανονική λήψη βιταμινών Β έχει γίνει ανεπαρκής. 50g φυστικοβούτυρο – 1/3 του φλιτζανιού – περιέχουν 284 θερμίδες!!! Γι, αυτό καλύτερα όταν έχετε άγχος να παίρνετε ένα συμπλήρωμα βιταμινών συμπλέγματος Β, ώστε να γλιτώσετε από τα παραπανίσια κιλά.

Μπανάνες

Αν επιθυμείτε, συνεχώς, να τρώτε μπανάνες φταίει το γεγονός ότι το σώμα σας χρειάζεται κάλιο. Μία μέση μπανάνα, περιέχει 555mg καλίου. Όσοι παίρνουν διουρητικά ή κορτιζόνη, που αδειάζουν το σώμα από το απαιτούμενο κάλιο, συχνά, λιγουρεύονται τις μπανάνες.

Τυρί

Αν, σας αρέσει να τρώτε πολύ τυρί,  ο οργανισμός σας έχει ανάγκη από ασβέστιο και φώσφορο. Προσοχή!!! Μην καταναλώνετε κατεργασμένο κι επεξεργασμένο τυρί, κυρίως, από σωληνάρια, γιατί παίρνετε μαζί και αλουμίνιο. Να προτιμάτε τα βιολογικά τυριά. Αν θέλετε να παίρνετε ασβέστιο και φώσφορο και λιγότερες θερμίδες, καλύτερα, να τρώτε πολύ μπρόκολο, που έχει και αντικαρκινική δράση και πολύ λιγότερες θερμίδες από το τυρί.

Μήλα

Ένα μήλο το γιατρό τον κάνει πέρα γιατί, προσφέρει πολλές ουσίες, όπως ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο κι επιπλέον είναι θαυμάσια πηγή πηκτίνης, η οποία χαμηλώνει τη χοληστερίνη. Αυτή η λιγούρα για μήλα, μπορεί να οφείλεται σε υπερβολική κατανάλωση κεκορεσμένου λίπους.

Βούτυρο

Εκείνοι που λαχταρούν πιο συχνά το βούτυρο είναι οι χορτοφάγοι, επειδή καταναλώνουν ελάχιστα κεκορεσμένα λίπη. Από την άλλη μεριά, λιγούρα για αλατισμένο βούτυρο μπορεί να σημαίνει, απλώς, λιγούρα για σκέτο αλάτι.

Κόκα Κόλα

Η λαχτάρα για κόκα κόλα ή άλλη μάρκα κόλας σημαίνει, τις περισσότερες φορές, πείνα για ζάχαρη και εθισμό στην καφεΐνη. Το ποτό αυτό δεν έχει καμιά θρεπτική αξία, αλλά χρησιμοποιείται σα φάρμακο στην αφυδάτωση.

Καρύδια

Αν τρώτε, συνεχώς, καρύδια, σας λείπουν πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και λίπος. Αν, γενικά, προτιμάτε αλατισμένους ξηρούς καρπούς, ίσως αυτό που λιγουρεύεστε είναι το νάτριο και όχι οι ξηροί καρποί. Οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερους ξηρούς καρπούς σε περιόδους έντασης παρά σε στιγμές χαλάρωσης.

Παγωτό

Το παγωτό περιέχει πολύ ασβέστιο, αλλά και πολύ ζάχαρη. Υπογλυκαιμικοί και διαβητικοί τρελαίνονται για παγωτό, καθώς κι εκείνοι που αναπολούν την παιδική ηλικία.

Τουρσί

Όσοι λαχταράτε το τουρσί σας αρέσει το αλάτι και το κάλιο.

Μπέικον

Η λιγούρα για το μπέικον οφείλεται, συνήθως, στο λίπος του. Όσοι ακολουθούν αυστηρές δίαιτες, είναι πάντα πιο ευάλωτοι. Το κεκορεσμένο λίπος δεν είναι το μοναδικό μειονέκτημα του μπέικον, αλλά περιέχει, επίσης, άφθονα καρκινογενή νιτρώδη. Όσοι τρώνε πολύ  μπέικον, πρέπει να λαμβάνουν βιταμίνες C, A, D και Ε που εξουδετερώνουν τα νιτρώδη.

Αβγά

Εκτός, από πρωτεΐνη (1 αβγό  παρέχει 7g), κι επίσης περιέχει θείο, αμινοξέα και σελήνιο, αλλά και λίπος στον κρόκο και χολίνη που διαλύει τη χοληστερόλη και τα λίπη.

Πεπόνι

Το πεπόνι έχει γλυκιά γεύση και είναι πλούσιο σε κάλιο και βιταμίνη Α. 1/2 πεπόνι περιέχει 6,800 ΔΜ βιταμίνης Α. Επίσης, το πεπόνι περιέχει  βιταμίνη C, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, βιοτίνη και ινοσιτόλη κι έχει λίγες θερμίδες. Μισό πεπόνι περιέχει μόνο 60 θερμίδες.

Ελιές

Όσοι λιγουρεύονται τις ελιές τις πράσινες ή τις μαύρες, λιγουρεύονται το αλάτι. Αν τρώτε συνέχεια ελιές κάντε εξετάσεις για υπολειτουργία του θυρεοειδούς.

Αλάτι

Όσοι τρώνε πολύ αλάτι τους λείπει το νάτριο και πάσχουν από ανεπάρκεια ιωδίου και υπολειτουργία του θυρεοειδούς ή από τη νόσο του Addison ή παράδοξα από υπέρταση.

Κρεμμύδια

Η λαχτάρα για κρεμμύδια υποδηλώνει προβλήματα στους πνεύμονες ή στα ιγμόρεια.

Σοκολάτα

Όσοι τρελαίνονται για σοκολάτα είναι εθισμένοι τόσο στην καφεΐνη όσο και στη ζάχαρη (1/2 φλιτζάνι κακάο, περιέχει 2,5 έως 5 mg καφεΐνης). Αν θέλετε ν’ αντικαταστήσετε  τη σοκολάτα, δοκιμάστε κάρομπ. Το κάρομπ ή Ψωμί του Άη-Γιάννη, κατασκευάζεται από τους εδώδιμους καρπούς της μεσογειακής χαρουπιάς.

Γάλα

Αν σας αρέσει το γάλα, ίσως χρειάζεστε ένα συμπλήρωμα ασβεστίου ή το σώμα σας να έχει ανάγκη από αμινοξέα, όπως τρυπτοφάνη, λευκίνη και λυσίνη. Οι νευρικοί αναζητούν, συνήθως, στο γάλα την τρυπτοφάνη, γιατί έχει θαυμάσια ηρεμιστικά αποτελέσματα.

Κινέζικα φαγητά

Φυσικά είναι νοστιμότατα, αλλά αυτό που λαχταρούν περισσότερο οι λάτρεις τους είναι το μονονατριούχο γλουταμινικό άλας (MSG). Όλοι όσοι έχουν ανεπάρκεια αλατιού, κυνηγούν τα κινέζικα φαγητά. Το MSG μπορεί να προκαλέσει ισταμινική αντίδραση σε ορισμένα άτομα και μπορεί να παρουσιαστούν πονοκέφαλοι και εξάψεις.

Μαγιονέζα 

Μια που είναι τροφή πλούσια σε λιπαρά, τη λαχταρούν, συνήθως, χορτοφάγοι και όσοι έχουν καταργήσει τα λιπαρά από τη διατροφή τους.

Ταρτάκια φρούτων

Επίμονη λιγούρα για ταρτάκια φρούτων υποδηλώνει, συχνά, προβλήματα στη χολή ή στο συκώτι σας.

Μπογιές και χώμα

Αυτά που συνηθίζουν να τρώνε μπογιές και χώματα, είναι τα μικρά παιδιά. Συχνά, το γεγονός υποδηλώνει ανεπάρκεια ασβεστίου, ανεπάρκεια σιδήρου ή βιταμίνης D. Επιβάλλεται ριζική αλλαγή των διαιτητικών συνηθειών του παιδιού σας. Η λιγούρα για μη φαγώσιμα αντικείμενα, είναι γνωστή ως Πίκα. Πρόκειται για μια “λιγούρα” την οποία βιώνουν και πολλές γυναίκες σε κατάσταση εγκυμοσύνης, που θα πρέπει, όμως, να γνωρίζουν ότι η κατανάλωση αυτών των ουσιών μπορεί να παρεμποδίσει την ανάπτυξη του εμβρύου.

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Διαβάστε, επίσης,

Υγιεινά σνακ για όλους

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Γιατί μας αρέσουν τα ανθυγιεινά τρόφιμα

Τα ιδανικά σνακ για όταν έχετε λιγούρα

Εμπιστευτείτε την υγεία σας στις βιταμίνες

Υγιεινή μαγιονέζα

Συστατικά που χαρίζουν πολλά χρόνια ζωής

Ποιες βιταμίνες πρέπει να παίρνετε καθημερινά

Οι ουσίες που λαμβάνουμε από τις τροφές

Τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία

Μεσογειακή δίαιτα – Emedi

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση – Emedi

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή – Emedi

Συνταγές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Υγιεινό μαγείρεμα στο ταψί

Υγιεινό μαγείρεμα στην κατσαρόλα

Ντοματοκεφτέδες Σαντορίνης

Που κάνει καλό το χαμομήλι

Ντολμαδάκια γιαλαντζί

Τα πικρά θεραπεύουν τον καρκίνο

Είναι υγιεινά τα γλυκά του κουταλιού;

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Φυσική αντικαρκινική ουσία

Τι είναι τα φυτοχημικά

Υγιεινή χωριάτικη σαλάτα

Η νοστιμότερη φέτα

Τα πιο νόστιμα γεμιστά

Συμβουλές για πιο υγιεινά πιάτα

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Το ελαιόλαδο προστατεύει τα κόκκαλα

Τόνος με πράσα

Σαλάτα με μαυρομάτικα φασόλια

Τραχανάς

Παντζάρια ψημένα στο αλουμινόχαρτο

Παστέλι με αμύγδαλα μέλι και σουσάμι

Φαγκρί ψημένο με μυρωδικά στη λαδόκολλα

Μελιτζανοσαλάτα

Κρεμμυδόσουπα

Αστακομακαρονάδα

Συκωταριά κρασάτη

Κρέμα ντομάτας με δυόσμο

Όσπρια

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Κερκυραϊκή παστιτσάδα

Γαύρος μαριναρισμένος με δυόσμο και φρέσκια ρίγανη

Τα καλύτερα Ελληνικά τοπικά φαγητά

Χρωματιστά γεύματα

Η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής – Emedi

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο ελαιόλαδο

Το καλύτερο ελαιόλαδο είναι το ελληνικό

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση

Η ιστορία της διατροφής

www.emedi.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σύνδρομο μυοπεριτονιακού πόνου

Το σύνδρομο μυοπεριτονιακού πόνου είναι μια διαταραχή των μυών και των μαλακών ιστών που σχετίζονται με αυτό. Το σύνδρομο μυοπεριτονιακού πόνου είναι μια διαταραχή του...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ