Κυριακή, 26 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΆσκηση και σπορΧρησιμοποιείτε τη σκάλα για καλή υγεία

Χρησιμοποιείτε τη σκάλα για καλή υγεία

Βελτιώστε την υγεία σας με τη χρήση σκάλας

Χρησιμοποιείτε τη σκάλα για καλή υγεία, για επαναλαμβανόμενα μικρά χρονικά διαστήματα, μέσα στη μέρα. Βελτιώνει την υγεία του καρδιοαγγειακού συστήματος.

Το ανέβασμα των σκαλιών, με γρήγορο ρυθμό, 3 φορές την ημέρα, με ενδιάμεση ανάπαυση 4 ωρών επιφέρει σημαντική αύξηση της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας και βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Η χρήση σκάλας είναι άσκηση και όχι μόνο βελτιώνει την καρδιοαγγειακή υγεία, αλλά θεραπεύει και την αρτηριακή υπέρταση και την υπεργλυκαιμία και βοηθά στην απώλεια βάρους.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα

ladder 3

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Εσείς πόσο δραστήριοι είστε;

Γυμναστείτε στο σπίτι

Γυμναστική με στέπερ

Κάψτε θερμίδες έξυπνα

Είναι αποτελεσματική η αερόβια άσκηση στην αλλαγή του μεταβολισμού;

www.emedi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σύνδρομο υπερδιέγερσης ωοθηκών

Το σύνδρομο υπερδιέγερσης ωοθηκών είναι μια κατάσταση που μπορεί να εμφανιστεί σε γυναίκες που υποβάλλονται σε εξωσωματική γονιμοποίηση. Το σύνδρομο υπερδιέγερσης ωοθηκών είναι μια υπερβολική...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ