Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου, 2022
ΑρχικήΔιατροφήΜαριναρισμένες ντομάτες

Μαριναρισμένες ντομάτες

Νόστιμες και υγιεινές μαριναρισμένες ντομάτες

Μαριναρισμένες ντομάτες με σκόρδο και μοτσαρέλα

ΝΤΟΜΑΤΕΣ: Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, ενώ περιέχουν, λυκοπένιο, αισκουλίνη Α, τοματιδίνη και χαλκοναρινγενίνη. Αυτές οι ουσίες έχουν αντιφλεφμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, με αποτέλεσμα η ντομάτα να έχει τις αντικαρκινικές και ευεργετικές ιδιότητες υπέρ της καρδιάς! Επίσης, οι ντομάτες έχουν Βιταμίνες Α, Β6 και Κ, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο και ποτάσιο. Το λυκοπένιο στις ντομάτες παίζει σημαντικό ρόλο και στην υγεία των οστών. Η Α-τοματίνη και το λυκοπένιο επιτίθενται σε καρκινικά κύτταρα, λειτουργώντας αποτρεπτικά στον καρκίνο του μαστού και του προστάτη, μειώνοντας ταυτόχρονα τον κίνδυνο εμφάνισης. Μαγειρεμένες περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά, ενώ με την προσθήκη ελαιόλαδου, υπάρχει καλύτερη απορρόφηση από τον οργανισμό.

ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ: Βοηθούν στην επούλωση των πληγών και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστηµα, καθώς, είναι πλούσιο σε βιταµίνη C. Έχουν αντικαρκινική δράση. Επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι η κουερσετίνη και κατ’ επέκταση το κρεμμύδι, όπως και άλλα φρούτα και λαχανικά που την περιέχουν συμβάλλει στη μείωση της εμφάνισης καρκίνου του προστάτη, των ωοθηκών, του μαστού, του στομάχου, του παχέος εντέρου.

ΣΚΟΡΔΟ:  Το σκόρδο αποτελεί για τη λαϊκή ιατρική ένα πολυδύναμο φάρμακο με μεγάλη αξία. Περιέχει αιθέριο έλαιο αποτελούμενο από αλλιίνη, αλλινάση, αλλικίνη, αχοένιο, σκορδινίνες, το αντιοξειδωτικό σελήνιο, ιώδιο, ασβέστιο, μαγγάνιο, σίδηρο, φώσφορο, θειάφι και βιταμίνες Α, Β, Β1, Β2, Β3, Β6, C, και Ε. Περιέχει, επίσης, πτητικό έλαιο, γλίσχρασμα, γλυκοκινίνες και γερμάνιο, καθώς και άλλα χρήσιμα για τον οργανισμό στοιχεία, όπως λευκωματούχες ουσίες, λιπαρές, αμυλώδες και κυτταρίνη.

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ: Ο βασιλικός έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές, αντιιικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες και δυνητικές για χρήση στην αντιμετώπιση του καρκίνου. Ο βασιλικός έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την ύπαρξη συσσωμάτωσης αιμοπεταλίων και  θρόμβων στα ποντίκια. Παραδοσιακά, χρησιμοποιείται στην Ινδία, ως συμπληρωματική θεραπεία κατά του άγχους, του άσθματος και του διαβήτη. Ο βασιλικός, καθώς και άλλα αρωματικά φυτά, όπως, ο μάραθος και το εστραγκόν, περιέχουν εστραγόλη.

ΤΥΡΙΑ: Τα τυριά αποτελούν άριστη πηγή ασβεστίου, γιατί είναι εύκολα αφομοιώσιμο από τον ανθρώπινο οργανισμό. Η περιεκτικότητα των τυριών σε ασβέστιο ποικίλει ανάλογα με την υγρασία που περιέχουν και τον τρόπο παρασκευής τους. Κατά την τυροκόμηση του γάλακτος τα συστατικά που πηγαίνουν στο τυρί είναι μέρος από το νερό και σχεδόν όλο το λίπος και η καζεΐνη του. Τα υπόλοιπα (υδατοδιαλυτά) απομακρύνονται με το τυρόγαλα. Όμως στο δίκτυο της καζεΐνης εγκλωβίζονται κι άλλα συστατικά. Έτσι στο τυρί παραμένουν οι λιποδιαλυτές βιταμίνες Α και D, το περισσότερο μέρος του ασβεστίου και αρκετή ποσότητα από τη βιταμίνη Β2.

Νόστιμες μαριναρισμένες ντομάτες

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΑΤΟΜΑ

4-5 βιολογικές ντομάτες, κομμένες σε μικρές φέτες

1/3 φλιτζάνι έξτρα βιολογικό παρθένο ελαιόλαδο

2 κουταλιές της σούπας βιολογικό ξύδι βαλσάμικο

1 κουταλιά της σούπας βιολογικό μέλι, προαιρετικά

2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο βιολογικό κόκκινο κρεμμύδι

1 μεγάλη σκελίδα ή δύο μικρές σκελίδες βιολογικό σκόρδο, θρυμματισμένο

1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένος φρέσκος βιολογικός ​​μαϊντανός, συν επιπλέον για το γαρνίρισμα

1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένος φρέσκος ​​βιολογικός βασιλικός, συν επιπλέον για το γαρνίρισμα

450 γραμμάρια φρέσκο ​​βιολογικό τυρί μοτσαρέλα, κομμένο σε κύβους

Ιωδιούχο ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι

Φρεσκοτριμμένο βιολογικό μαύρο πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Για να φτιάξετε τις μαριναρισμένες ντομάτες: Κόψτε τις ντομάτες σε μικρές φέτες και τοποθετήστε τις σε μια στρώση σε ένα μεγάλο, ρηχό πιάτο.
  2. Σε ένα βάζο ανακατεύετε το λάδι, το βαλσάμικο, το μέλι, το κρεμμύδι, το σκόρδο, το μαϊντανό, το βασιλικό, το αλάτι και το πιπέρι. Κλείνετε το καπάκι και ανακινείτε δυνατά. Περιχύνετε στις ντομάτες καλά να πάει παντού.
  3. Σκεπάζετε και μαρινάρετε για 2 με 3 ώρες σε θερμοκρασία δωματίου ή περισσότερο στο ψυγείο.
  4. Πριν σερβίρετε, φέρτε τις μαριναρισμένες ντομάτες σε θερμοκρασία δωματίου και γαρνίρετε με μοτσαρέλα και επιπλέον ψιλοκομμένα φρέσκα μυρωδικά.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

by Savvi Diet

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βιολογικά προϊόντα

Διαβάστε, επίσης,

Kαλοκαιρινή και νόστιμη σαλάτα με κοραλάκι

Σαλάτα με αβοκάντο και σολομό

Καλοκαιρινή σαλάτα με ζυμαρικά

Νόστιμη καλοκαιρινή σαλάτα με κινόα και κουσκούς

Σαλάτα με γαλοπούλα, blue chesse και αχλάδι

Σαλάτα vegan με κινόα και κόκκινο λάχανο

Δροσερή σαλάτα με καπνιστό σολομό και πορτοκάλι

Σαλάτα Καλύμνου

Σαλάτα με σπανάκι ωμό

Πολύ νόστιμη ψιλοκομμένη σαλάτα

Οι καλύτερες σαλάτες στην υγιεινή διατροφή

Υγιεινή χωριάτικη σαλάτα

Χωριάτικη σαλάτα με βασιλικό

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΥπνοβασία
Επόμενο άρθροΣκαφοειδής θώρακας
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Αιμορραγία από το αυτί

Αιμορραγία από το αυτί. Εάν το αυτί σας αρχίσει να αιμορραγεί, μπορεί να είναι ανησυχητικό. Εάν το αυτί σας αιμορραγεί, η αιμορραγία αυτή μπορεί να...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ