Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου, 2022

Ανανάς

Ανανάς. Ο Ανανάς είναι ποώδες τροπικό φυτό κι έχει πάρα πολλά οφέλη για την Υγεία.

Ο Ανανάς ο εύκομος ή Ananas comosus είναι ποώδες τροπικό φυτό και ανήκει στην οικογένεια των Βρομελοειδών (Bromeliaceae).

Ο ανανάς μπορεί να καταναλωθεί φρέσκος ή μαγειρεμένος ή σε χυμό και χρησιμοποιείται, πολύ, στη μαγειρική. Τα φύλλα του ανανά, στις Φιλιππίνες, χρησιμοποιούνται για την παραγωγή υφασμάτων, ταπετσαρίας και επιπλοποιίας.

Ο ανανάς είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα στον κόσμο. Περιέχουν μηδενικό λίπος και χοληστερόλη και άφθονες βιταμίνες A, βιταμίνες του συμπλέγματος B, βιταμίνη C, κάλιο, μαγγάνιο, χαλκό και πολλά μέταλλα και θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας.

Τα οφέλη στην Υγεία από τον ανανά

  1. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα: Ο Ανανάς είναι μια ισχυρή πηγή βιταμίνης C και, στην πραγματικότητα, περιέχει τη μισή ημερήσια συνιστώμενη δόση για έναν ενήλικα σύμφωνα με την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων. Η βιταμίνη C είναι, επίσης, ένα κύριο υδατοδιαλυτό αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τη βλάβη των κυττάρων. Το σώμα σας χρειάζεται αρκετή βιταμίνη C για να καταπολεμήσει τη βλάβη των κυττάρων και να αποτρέψει τους πόνους των αρθρώσεων και τις καρδιακές παθήσεις.
  1. Δυναμώνει τα οστά: Εκτός από το ότι ο Ανανάς περιέχει άφθονη βιταμίνη C, περιέχει, επίσης, άφθονο μαγγάνιο που ενισχύει τα οστά και τους συνδετικούς ιστούς. Το μαγγάνιο βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες. Ένα φλιτζάνι φρέσκος ​​χυμός ανανά περιέχει πάνω από το 70% της απαιτούμενης ημερήσιας δόσης μαγγανίου. Τα παιδιά, οι ενήλικες και οι ηλικιωμένοι πρέπει να τρώνε μερικά κομμάτια ανανά την ημέρα για να διατηρήσουν το σώμα τους δυνατό.
  1. Είναι εξαιρετική θεραπεία για τα ιγμόρεια και τις αλλεργίες: Η βιταμίνη C και η βρομελίνη βοηθού στη μείωση της βλέννας στο λαιμό και τη μύτη. Εάν έχετε εποχιακές αλλεργίες, βάλτε τον ανανά στη διατροφή σας και τη βρωμελίνη.
  1. Μειώνει τους θρόμβους αίματος: Η βρωμελίνη βοηθά στη μείωση της υπερβολικής πήξης του αίματος. Οι αεροσυνοδοί και όσοι ταξιδεύουν, αεροπορικώς, συχνά, κινδυνεύουν από θρόμβους αίματος, και ο ανανάς βοηθά.
  1. Μειώνει το άγχος: Ο ανανάς περιέχει καλά επίπεδα του συμπλέγματος βιταμινών Β που ωθούν τον εγκέφαλό σας να λειτουργεί καλύτερα και ενισχύουν την ικανότητά σας να αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά το στρες.
  2. Διατηρεί τα μάτια σας υγιή: Λόγω των υψηλών επιπέδων αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C, ο ανανάς μειώνει τον κίνδυνο εκφύλισης της ωχράς κηλίδας – μια ασθένεια των ματιών, που προκαλεί απώλεια όρασης. Οι ηλικιωμένοι είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένοι σε αυτήν την ασθένεια. Επίσης, περιέχει πολλή βήτα καροτίνη – ένα απαραίτητο στοιχείο για υγιή όραση που πρέπει να καταναλώνεται τακτικά.
  1. Αντιμετωπίζει τα κρυολογήματα και το βήχα: Χάρη στα τεράστια επίπεδα αντιφλεγμονώδους βρομελίνης και βιταμίνης C, ο ανανάς είναι μια εξαιρετική θεραπεία για τη θεραπεία του κρυολογήματος και του βήχα. Η βρωμελίνη είναι, επίσης, γνωστό ότι μειώνει το πρήξιμο και τα αναπνευστικά προβλήματα. Τα ένζυμα που περιέχει οι ανανάς μειώνουν τη φλεγμονή και καθαρίζουν την υπερβολική βλέννα στο αναπνευστικό σύστημα. Την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε άρρωστοι, πιείτε ένα ποτήρι χυμό ανανά αντί για χυμό πορτοκαλιού. Η ανάρρωσή σας θα ξεκινήσει πολύ νωρίτερα.
  1. Βοηθάει στην πρόληψη του καρκίνου: Ο ανανάς περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη δέσμευση και την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Αυτό επιβραδύνει τη διαδικασία κυτταρικής βλάβης, αποτρέποντας έτσι ορισμένους τύπους καρκίνου. Τα ένζυμα του ανανά μπορούν να συρρικνώσουν ή να σκοτώσουν τα καρκινικά κύτταρα.
  1. Δυναμώνει τα ούλα: Οι στυπτικοί παράγοντες που υπάρχουν σε αφθονία στους ανανά συμβάλλουν στη σύσφιξη των ιστών των ούλων και ακόμη και στην πρόληψη του καρκίνου του στόματος. Ο ανανάς, συχνά, συνταγογραφείται για να διορθώσει τη χαλάρωση των δοντιών και των ούλων. Διατηρήστε τα δόντια σας υγιή και δυνατά με ανανά.
  1. Μειώνει την αρτηριακή πίεση: Μεταξύ άλλων βιταμινών και μετάλλων, ο ανανάς περιέχει πολύ κάλιο. Το κάλιο είναι ένα ισχυρό φυσικό αγγειοδιασταλτικό, που σημαίνει ότι μειώνει την τάση των αιμοφόρων αγγείων και προάγει τη σωστή κυκλοφορία του αίματος σε διάφορα μέρη του σώματος. Καθώς τα αιμοφόρα αγγεία σας χαλαρώνουν, η αρτηριακή σας πίεση μειώνεται και η ροή του αίματος περιορίζεται λιγότερο. Έτσι, ο ανανάς μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καταστάσεων. όπως το εγκεφαλικό και η αθηροσκλήρωση.
  1. Βελτιώνει την πέψη: Αν έχετε προβλήματα πέψης μπορείτε να τα διορθώσετε προσθέτοντας λίγο ανανά στην κανονική διατροφή σας. Η βρωμελίνη, οι διαιτητικές ίνες και η βιταμίνη C, όλα υπάρχουν στον ανανά και προάγουν την καλύτερη πέψη.
  1. Βελτιώνει την υγεία του εντέρου: Τα βακτήρια υπερτερούν των κυττάρων μας σε αναλογία 10 προς 1. Και τα περισσότερα από αυτά τυχαίνει να κατοικούν στο έντερό μας, που σημαίνει ότι η διατήρηση μιας υγιούς χλωρίδας του εντέρου είναι απαραίτητη. Ο ανανάς έχει αποδειχθεί ότι καταπραΰνει τις φλεγμονώδεις ασθένειες του εντέρου μειώνοντας τη φλεγμονή και προλαμβάνοντας τη διάρροια. Επίσης, βοηθά στην καλύτερη πέψη τροφών που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως το κρέας.
  1. Ανακουφίζει από τη ναυτία: Ένα ποτήρι χυμός ανανά μπορεί να βοηθήσει στην πρωινή ναυτία που έχουν οι έγκυες γυναίκες. Επίσης, όποιος πάσχει από ναυτία μπορεί να πιει μερικά ποτήρια χυμό ανανά πριν κατευθυνθεί προς το αεροδρόμιο ή να έχει ένα μπουκάλι να πίνει για ένα μεγάλο ταξίδι με το λεωφορείο.
  1. Είναι μια εξαιρετική λύση για την ακμή: Σε αυτή την περίπτωση, ο ανανάς μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά για να βελτιώσει την κατάσταση του δέρματός σας, χάρη στις μεγάλες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες της βιταμίνης C, της βρομελίνης και των ειδικών ενζύμων. Ανακατέψτε τον με λίγο κουρκουμά και έχετε μια εκπληκτική φυσική μάσκα για να περιποιηθείτε το πρόσωπό σας.
  1. Βοηθάει στην αντιμετώπιση των σκασιμάτων των ποδιών: Περιποιηθείτε τα πόδια σας με ένα scrub ανανά για να έχετε κάποια καταπραϋντική ανακούφιση από τη φλεγμονή και το πρήξιμο, που προκαλούνται από τις ρωγμές και κάνετε τα πόδια σας λεία και λαμπερά.
  2. Δυναμώστε τα νύχια σας: Εάν ο οργανισμός σας δεν έχει αρκετή βιταμίνη Α και Β, τα νύχια σας είναι πιθανό να σπάνε. Για να διατηρήσετε τα νύχια σας δυνατά και υγιή, χρησιμοποιήστε ανανά. Μπορεί να εφαρμοστεί τοπικά και να καταναλώνεται με την τροφή τακτικά.
  1. Θεραπεύει τα σκασμένα χείλη: Ανακατέψτε τον ανανά με λάδι καρύδας για να απαλύνετε το σκασμένο δέρμα και να το ενυδατώσετε σωστά. Είναι υγιεινό και νόστιμο ταυτόχρονα.
  2. Αποτρέπει την τριχόπτωση και κάνει τα μαλλιά τα πιο πυκνά: Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες της βιταμίνης C είναι ένα ισχυρό μέσο κατά των ελεύθερων ριζών που βλάπτουν την ανάπτυξη των μαλλιών. Τα εκχυλίσματα ανανά, όταν εφαρμόζονται στο τριχωτό της κεφαλής, είναι γνωστό ότι παρέχουν ζωτικά θρεπτικά συστατικά στους θύλακες για να κάνουν τα μαλλιά σας να μεγαλώνουν καλύτερα και να είναι πιο πυκνά και πιο λαμπερά.
  3. Βελτιώνει τη γονιμότητα: Καθώς οι ελεύθερες ρίζες μπορούν να βλάψουν το αναπαραγωγικό σύστημα, η τακτική λήψη αντιοξειδωτικών ανανάδων συνιστάται ιδιαίτερα για ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί. Η βιταμίνη C, η βήτα-καροτίνη, ο χαλκός και οι άλλες βιταμίνες και μέταλλα που υπάρχουν μπορούν να επηρεάσουν θετικά τόσο την ανδρική όσο και τη γυναικεία γονιμότητα.
  1. Βοηθάει το σώμα σας να παράγει περισσότερη ενέργεια: Το μαγγάνιο, το οποίο είναι άφθονο στον ανανά, είναι ένας βασικός συμπαράγοντας που ενισχύει τη δημιουργία ενζύμων που είναι υπεύθυνα για την παραγωγή ενέργειας στο σώμα σας.
  1. Είναι κατάλληλο για την πρόληψη του άσθματος
    Η βήτα-καροτίνη που βρίσκεται στον ανανά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο άσθματος. Ο ανανάς βοηθά, επίσης, στην αποτοξίνωση του οργανισμού σας από επιβλαβείς ουσίες και στη μείωση των επιπέδων φλεγμονής που προκαλούνται από το στρες, τη ρύπανση και την κακή διατροφή.
  1. Βοηθάει την ψυχική σας υγεία
    Ο ανανάς είναι μεγάλες ποσότητες από το αμινοξύ τρυπτοφάνη που χρησιμοποιεί το σώμα σας για να παράγει σεροτονίνη – την «ορμόνη της ευτυχίας». Η λήψη επαρκούς ποσότητας αμινοξέων, μαζί με άλλα θρεπτικά συστατικά όπως οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της ομαλής λειτουργίας του νευρικού συστήματος, για αρκετή ενέργεια και για επαρκείς ορμόνες της διάθεσης.

Τα καλύτερα βότανα για την Υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βότανα για την Υγεία σας

Διαβάστε, επίσης,

Συνταγές από ροφήματα για όλες τις ασθένειες

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με ανανά

Τροφές φάρμακα

Πώς πρέπει να τρώγονται τα φρούτα

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΠλουμέρια
Επόμενο άρθροΌλες οι χρήσεις του Botox
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπανανιά

Συκιά

Αμπέλι

Καψικόν

Πλουμέρια

Νεραντζιά

Ερυθρίνα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Μπανανιά

Μπανανιά. Η μπανανιά, οι μπανάνες και και τα πολλά και πολύτιμα οφέλη τους για την Υγεία Η μπανανιά ή Μούσα ή Musa ανήκει στην οικογένεια...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ