Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕναλλακτικές ΘεραπείεςAntistress ΘεραπείεςΕσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ;

Εσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ;

Εσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ; Δεν ανήκουν όλοι στους τυχερούς που πέφτουν αμέσως στις αγκάλες του Μορφέα μόλις ακουμπήσουν στο μαξιλάρι.

Όταν ο ύπνος έρχεται δύσκολα

Η αλήθεια είναι ότι δεν ανήκουν όλοι στους λίγους τυχερούς που πέφτουν αμέσως στις αγκάλες του Μορφέα, μόλις ακουμπήσουν το κεφάλι τους στο μαξιλάρι. 

Όταν δε μας παίρνει αμέσως ο ύπνος, εκνευριζόμαστε, επειδή φοβόμαστε ότι θα «χάσουμε τον ύπνο μας» και δε δίνουμε τελικά στον εαυτό μας την ευκαιρία να αποκοιμηθούμε. Μάλιστα, οι ειδικοί εξηγούν ότι είναι απολύτως φυσιολογικό να μας πάρει μέχρι και 30 λεπτά για να κοιμηθούμε. 

Αυτό που επιβάλλεται να κάνουμε είναι να σταματήσουμε να προσπαθούμε. Το να αποκοιμηθούμε είναι μια φυσιολογική διαδικασία που δε μπορούμε να ελέγξουμε και έτσι κάθε τέτοια προσπάθεια αποβαίνει άκαρπη.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ηρεμήσουμε: να φανταστούμε μια στατική εικόνα, όπως ένα λιβάδι, μια έρημη αμμουδιά ή να επικεντρωθούμε στην αναπνοή μας, την απαλή αίσθηση του μαξιλαριού στο μάγουλό μας, του σεντονιού στα πόδια μας… Αν το μυαλό μας «φεύγει» πρέπει να προσπαθήσουμε να το «φέρουμε» πίσω επικεντρώνοντας τη σκέψη μας σε κάτι που μας απορροφά, εμποδίζοντάς μας να σκεφτούμε, όπως για παράδειγμα, το να μετράμε προβατάκια ή να λέμε από μέσα μας όσες περισσότερες λέξεις μπορούμε να σκεφτούμε που ξεκινούν από τα διαδοχικά γράμματα του αλφάβητου. 

Επιπρόσθετα πριν ξαπλώσουμε στο κρεβάτι μας πρέπει

  1. Να κλείσουμε την τηλεόραση και τον υπολογιστή τουλάχιστον μία ώρα πριν πάμε για ύπνο. Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάσουμε το μυαλό και το σώμα μας για την κατάσταση του ύπνου. Τα οπτικά ερεθίσματα από την τηλεόραση και από τον υπολογιστή, δεν είναι ότι πιο βοηθητικό για τη χαλάρωση που επιδιώκουμε να πετύχουμε.
  2. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στα υγρά και στο φαγητό που καταναλώνουμε λίγο πριν κοιμηθούμε. Η καφεΐνη, τα τσιγάρα και το αλκοόλ αντενδείκνυνται πριν τον ύπνο, καθώς, μπορούν να μας απορυθμίσουν και να μας προκαλέσουν αϋπνίες. Βαριά γλυκά και λιπαρά φαγητά καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Ένα ποτήρι ζεστό γάλα, ένα ελαφρύ σνακ και νερό είναι οι ιδανικές επιλογές, αν θέλουμε να βάλουμε κάτι στο στόμα μας πριν κοιμηθούμε.
  3. Καλό είναι να κάνουμε ένα ζεστό ντους. Το νερό πέρα από καθαρτικό λειτουργεί καθαρτικά και στην ψυχολογία. Όχι μόνο θα αισθανθούμε καθαροί, θα αισθανθούμε και πιο ανανεωμένοι, καθώς θα έχουμε αποβάλλει όλο το άγχος, το στρες και τα προβλήματα της ημέρας.

Ιατρική Κάνναβη για την αϋπνία

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε την υψηλής ποιότητας κάνναβη για την αϋπνία

Medical Cannabis Emedi® Premium Full Spectrum CBD+CBN oil 10% 10 ml

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις διαταραχές ύπνου

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις διαταραχές ύπνου

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα  για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Διαταραχή μετατραυματικού stress

Εσείς πόσο καλά κοιμάστε;

Πώς να κρατήσετε το μυαλό σας κοφτερό

Κάνναβη και αϋπνία

Μήπως δεν κοιμάστε καλά;

Όταν υπάρχει ανισορροπία νευροδιαβιβαστών

Η δύναμη του ύπνου

Τεχνικές για να ελέγχετε τα όνειρά σας

Που κάνει καλό το εκχύλισμα κανέλας

Ρόφημα για βαθύ ύπνο

Κοιμηθείτε σε εξήντα δευτερόλεπτα

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με ρίγανη

Ο καλύτερος τρόπος για να ηρεμήσετε

Εσάς σας αρέσει ο ύπνος;

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Τσάι για το στρες και την αϋπνία

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με πασιφλόρα

Βάμμα για το στρες και την αϋπνία

Το καλύτερο ρόφημα για την αϋπνία

Πασιφλόρα

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Μήπως σας λείπει ύπνος;

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μηλιά

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με παπαρούνες

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με φλόμο

Ομοιοπαθητική και αϋπνία

Εσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ;

Κόλπα για να κοιμηθείτε εύκολα

Το απόλυτο κόλπο για να κοιμηθείτε

Εσείς παραμιλάτε στον ύπνο σας;

Τρόφιμα για να κοιμάστε καλά

Το τεχνητό φως επηρεάζει τον ύπνο

H αϋπνία σχετίζεται με τον καρκίνο

Πώς η διατροφή μας επηρεάζει τα όνειρά μας

Ύπνος στην εφηβική ηλικία

Σας ενοχλεί το φως όταν κοιμάστε;

Βοηθάει το αλκοόλ στον ύπνο;

Ο απαραίτητος ύπνος

Τα πολλά ξενύχτια οδηγούν σε κατάθλιψη

Όνειρα και υγεία

Μελατονίνη

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΈξυπνη δίαιτα
Επόμενο άρθροΓιατί ματώνει η μύτη;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κυστίτιδα

Κυστίτιδα. Πρόληψη και θεραπεία κυστίτιδας, που είναι η φλεγμονή της ουροδόχου κύστεως, με φυσικούς τρόπους Η κυστίτιδα είναι η φλεγμονή της ουροδόχου κύστης ή του...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ