Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΔιατροφήΔιατροφή για την επαγγελματική εξουθένωση

Διατροφή για την επαγγελματική εξουθένωση

Διατροφή για την επαγγελματική εξουθένωση. Η διατροφή και οι σωστές διατροφικές επιλογές πριν και κατά τη διάρκεια της εργασίας.

Διατροφή για την επαγγελματική εξουθένωση

Δυστυχώς, οι δύσκολες συνθήκες διαβίωσης επιβάλουν σήμερα στη μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων που εργάζονται μία έντονη και κοπιαστική εργασιακή καθημερινότητα είτε σωματικά είτε πνευματικά.

Και επειδή, όπως, λέει και ο λαός νηστικό αρκούδι δε χορεύει, η διατροφή και οι σωστές διατροφικές επιλογές πριν και κατά τη διάρκεια της εργασίας στο σπίτι και στη δουλειά, μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε πολύ διαφορετικά.

Τα λάθη που μπορεί να κάνετε όταν εργάζεστε σκληρά…

1o ΛΑΘΟΣ: Δεν παίρνετε πρωινό

Το πρωινό αποτελεί, ίσως, το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και αναπόσπαστο κομμάτι ενός σωστού και ισορροπημένου διαιτολογίου, καθώς, παρέχει στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια και βασικά θρεπτικά συστατικά. Ένα πλούσιο πρωινό βοηθάει την καλύτερη δυνατή λειτουργία του οργανισμού σωματική και πνευματική.

2ο ΛΑΘΟΣ: Νηστικοί όλη την ημέρα μέχρι την επιστροφή στο σπίτι

Ακόμη και να έχετε πρωινό, θα πρέπει να προμηθεύετε, συνεχώς, με καύσιμη ύλη το σώμα και τον εγκέφαλό σας. Όταν δεν τρώτε καθόλου μέχρι να φτάσετε στο σπίτι, τα καύσιμα κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα στερεύουν και τότε έχετε αυξημένη πιθανότητα για σημαντικά μειωμένη απόδοση στο χώρο εργασίας, καθώς, επίσης, και αύξηση της κατανάλωσης φαγητού κατά τις ώρες που επιστρέφετε στο σπίτι, το πολυακουσμένο πλέον «τσιμπολόγημα» και την απώλεια ελέγχου στην κατανάλωση τροφής.

3ο ΛΑΘΟΣ: Η εύκολη λύση της πίτας

Βαριά γεύματα του τύπου έτοιμες σπανακόπιτες, τυρόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες κ.λ.π. το μόνο που σας προσφέρουν είναι να φορτώνουν τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες, κακό κορεσμένο λίπος και αλάτι. Επίσης, λόγω της περιεκτικότητας σε λίπος, είναι πολύ πιο δύσπεπτα, με αποτέλεσμα η καρδιά να διοχετεύει πολύ αίμα στο στομάχι και το έντερο για τη χώνεψη τους, μειώνοντας το αίμα προς τον εγκέφαλο. Αποτέλεσμα; Υπνηλία, εύκολη κόπωση και πεσμένη διάθεση.

Τι πρέπει να κάνετε για να έχετε ευεξία και να νικήσετε την εργασιακή κόπωση διατροφικά:

1. Ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό στο σπίτι ή αν δεν προλαβαίνετε οργανώνετε πρωινό στη δουλειά (αν αυτό είναι εφικτό).

Και τι πρέπει να εμπεριέχει ένα καλό πρωινό;

– 1 μερίδα γαλακτοκομικού, δηλαδή, γάλα ή γιαούρτι ή τυρί

– 1 μερίδα υδατανθράκων ως συνοδεία, όπως δημητριακά, ψωμί με μέλι ή σκέτο, ψωμί με τυρί ή ένα αυγό, ένα κομμάτι σπιτικό κέικ και πολλά άλλα

– 1 φρούτο ή ένα χυμό φρούτων ή λαχανικών

2. Ανά τρεις ώρες γεμίζετε τι μπαταρίες σας, τροφοδοτείτε το μυαλό και το σώμα σας με ενέργεια. Ακόμη και αν έχετε φάει πρωινό, κάποια στιγμή τα καύσιμα τελειώνουν. Θα πρέπει λοιπόν να έχετε σνακ ενέργειας ανά τουλάχιστον 3 ώρες, όπως: φρούτα, χυμοί φρούτων ή λαχανικών, αποξηραμένα φρούτα, ξηροί καρποί, λίγη σοκολάτα, κουλούρι Θεσσαλονίκης, κριτσίνια ή κράκερ, 1 κομμάτι σπιτικό κέικ. Πάρτε λοιπόν μαζί σας στη δουλειά ή φροντίστε να βρίσκετε τουλάχιστον ένα σνακ ανά τρίωρο, ανάλογα με το τι ώρα θα γυρίσετε στο σπίτι.

3. Αν πρόκειται να γυρίσετε το απόγευμα μη βάζετε κανονικό γεύμα το μεσημέρι, γιατί το στομάχι σας θα κλέψει ενέργεια από τον εγκέφαλό σας και θα έχετε έντονη υπνηλία. Να λαμβάνετε ένα ελαφρύ γεύμα, όπως μια σαλάτα με τυρί ή τόνο ή λίγο κοτόπουλο ή ένα σάντουιτς ή τοστ ή μια μικρή μπαγκέτα με τυρί, ζαμπόν ή γαλοπούλα και λαχανικά.

Τα καλύτερα βιολογικά προϊόντα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα βιολογικά προϊόντα

Διαβάστε, επίσης,

Χρήσιμες πληροφορίες για τη ζάχαρη

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Εμπιστευθείτε τους διατροφικούς συμβούλους της EMEDI

Γιατί πρέπει να προτιμούμε τις φυσικές ιατρικές θεραπείες

Είναι υγιεινή η στέβια;

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Πλήρης οδηγός για την αλκαλική δίαιτα

Τρόφιμα για να χάσετε βάρος

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Τα κρυφά συστατικά τροφίμων επιδεινώνουν τις χρόνιες παθήσεις

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Η καλύτερη διατροφή για να έχετε την υγεία σας

Τροφές που οι ειδικοί δε θα έτρωγαν ποτέ

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Ξεχάστε τη μέτρηση θερμίδων για την απώλεια βάρους

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Δίαιτα ισορροπημένης διατροφής

Δίαιτα ανάλογα με την ομάδα αίματος

Η μόδα στη διατροφή

Eλληνικό Μέλι

Η ιστορία της Υγείας

Σταματήστε να τρώτε κατεψυγμένα μπέργκερ

Μεσημεριανό φαγητό χωρίς κρέας

Να τρώτε μόνο σε εστιατόρια που έχουν φυσικές τροφές

Οι κανόνες υγιεινής για τα τρόφιμα

Είναι καλό να τρώμε το βράδυ;

Το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών μεγαλώνει

Σταματήστε να τρώτε καθημερινά από fast food

Θέλετε να χάσετε βάρος πριν τις διακοπές;

Η δίαιτα των 10 ημερών

Τα μυστικά για το τέλειο σώμα

Τα καλύτερα κόλπα για να χάσετε γρήγορα βάρος

Ξεκινάω πάλι δίαιτα

Όταν κολλάει η ζυγαριά παρά τη δίαιτα

H καλύτερη δίαιτα

Κάψτε το λίπος σας τρώγοντας

Δίαιτα 6 εβδομάδων για να αδυνατίσετε πριν τις διακοπές

Μείγμα βοτάνων της EMEDI για αδυνάτισμα

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Θαλασσοθεραπεία πηλοθεραπεία και ηλιοθεραπεία για την ψωρίαση

Θαλασσοθεραπεία, πηλοθεραπεία και ηλιοθεραπεία για την ψωρίαση. Η ψωρίαση θεραπεύεται με φυσικούς τρόπους που είναι πιο αποτελεσματικοί Θαλασσοθεραπεία, πηλοθεραπεία και ηλιοθεραπεία για τη θεραπεία της...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ