Δευτέρα, 15 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΆσκηση και σπορΑσκήσεις για να δυναμώσουν τα γόνατα

Ασκήσεις για να δυναμώσουν τα γόνατα

Ασκήσεις για να δυναμώσουν τα γόνατα. Αποκατάσταση τραυματισμών στα γόνατα και πρόληψη, με ενδυνάμωση των μυών τους

Γράφει η

Μάντη Περσάκη

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

με ειδικότητα στο PILATES

Ασκήσεις για να δυναμώσουμε τα γόνατά μας
*Πολύ σημαντική είναι η αποκατάσταση των τραυματισμών, αλλά ακόμη πιο σημαντική είναι η πρόληψή τους.
*Δυναμώστε τους μυς που συγκρατούν τα γόνατα δουλεύοντας τις παρακάτω ασκήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα.
*Θυμηθείτε, ποτέ κόντρα στην κόντρα. Όπου νιώθουμε ενόχληση σταματάμε.
*Εκτελούμε αργά και σταθερά ελέγχοντας τις κινήσεις μας από τον κορμό.
*Η εκπνοή είναι πάντα στο δύσκολο μέρος της άσκησης.
*Ξεκινάμε με ζέσταμα και τελειώνουμε με αποθεραπεία (διατάσεις).


Άσκηση 1η
Το πόδι στήριξης είναι ελαφρώς λυγισμένο, το κέντρο βάρους μπροστά, χέρια ανοιχτά για ισορροπία, διατηρούμε ίσια πλάτη, πιέζοντας τις οσφυϊκές μοίρες (ραχιαίους), ανεβοκατεβάζουμε, με δύναμη στον απαγωγό, πόδι στο πλάι.

1 λεπτό στο κάθε πόδι


Άσκηση 2η
Χέρια ανοιχτά για ισορροπία, ίσια πλάτη, κάτω ώμοι για ορθοσωμία (σωστή στάση σώματος), πόδι στήριξης τεντωμένο, ανεβοκατεβάζω το άλλο, δύναμη στον τετρακέφαλο.

1 λεπτό στο κάθε πόδι


Άσκηση 3η
Πλάγια θέση, ένα χέρι συγκρατεί το κεφάλι, το άλλο μπροστά στο στήθος για ισορροπία, ένα πόδι πατάει μπροστά, ανεβοκατεβάζω το άλλο, η δύναμη είναι στους προσαγωγούς.

1 λεπτό στο κάθε πόδι



Άσκηση 4η
Εδραία θέση, στηρίζω τον κορμό με τα χέρια στο πλάι, διατηρώ ίσια πλάτη, ανεβάζω πόδι πάνω και μένει ψηλά ισομετρικά (οι μύες έχουν ίσο μέτρο, δεν έχουμε επανάληψη). Δύναμη στον τετρακέφαλο.

Δουλεύω για 1 λεπτό

Γράφει η

Μάντη Περσάκη

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

με ειδικότητα στο PILATES

Διαβάστε περισσότερα για την Μάντη Περσάκη

Τα κατάλληλα προϊόντα για τα γόνατα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα προϊόντα για τα γόνατα 

Διαβάστε, επίσης,

Παπούτσια που κάνουν κακό στα πόδια σας

Πρησμένα πόδια

Πρησμένο γόνατο

Να περπατάτε καθημερινά

www.emedi.gr

Print Friendly, PDF & Email
Προηγούμενο άρθροΚεφίρ
Επόμενο άρθροΛαπαροσκοπική αποκατάσταση κηλών
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος

Παθήσεις προστάτη και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. Οι πιο συχνές είναι η υπερπλασία προστάτη, η προστατίτιδα και ο καρκίνος προστάτη Γράφει η  Δρ Σάββη Μάλλιου Κριαρά  Ειδικός Παθολόγος-Ογκολόγος, MD,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ