Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΠροπόνηση δύναμης

Προπόνηση δύναμης

Print Friendly, PDF & Email

Οι κλασσικές ασκήσεις με αντιστάσεις βελτιώνουν τη δύναμη και τη λειτουργικότητα

Οι ασκήσεις με αντιστάσεις μπορούν να γίνουν και  με μηχανήματα, λάστιχα, βαράκια και αλτήρες.

Η προπόνηση δύναμης μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της σταθερότητας και της δύναμης του κορμού.

Όταν οι μύες δεν είναι αρκετά δυνατοί προκύπτουν πόνοι στην πλάτη και δεν μπορούν να αντέξουν τις καθημερινές επιβαρύνσεις.


Παράδειγμα άσκησης δύναμης

Η άσκηση αυτή δυναμώνει τα χέρια και τους μυς του θώρακα.

Σταθείτε όρθιοι με τα πόδια να έχουν άνοιγμα ίσο με τους ώμους. Περάστε μία ταινία αντίστασης σε μια σταθερή βάση. Προσπαθήστε να κρατήσετε τα χέρια σας στο ύψος των ώμων, όταν κάνετε την άσκηση. Ανοίξτε τα χέρια σας, χωρίς να λυγίσετε τους αγκώνες έτσι ώστε να είναι παράλληλα με το έδαφος. Επαναλάβετε 8 έως 20 φορές.

Διαβάστε, επίσης,

Προπόνηση για αρχάριους

Προπόνηση Tabata

Γυμνάστε την καρδιά σας

Ποια βιταμίνη αυξάνει την αντοχή στην άσκηση;

Η σημασία της προθέρμανσης στην άσκηση

Είναι αποτελεσματική η αερόβια άσκηση στην αλλαγή του μεταβολισμού;

H θεωρία της μυϊκής σύγχυσης

Αποκτήστε ευλυγισία στις αρθρώσεις

Πόση γυμναστική πρέπει να κάνουμε

Τροφές για να χτίσετε τους μυς σας

Γυμναστική με πολυόργανο

Γυμναστική με βάρη

Γυμναστική με λάστιχα

www.emedi.gr

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Νευρίνωμα Morton

Το νευρίνωμα Morton είναι μια πάχυνση του ιστού που περιβάλλει το μικρό νεύρο που οδηγεί στα δάχτυλα των ποδιών. Το νευρίνωμα Morton είναι μια...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ