Τρίτη, 28 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΚλασική ΙατρικήΝευρολογίαΤο τεχνητό φως επηρεάζει τον ύπνο

Το τεχνητό φως επηρεάζει τον ύπνο

Άλλος ένα λόγος που δεν μπορούμε να κοιμηθούμε είναι το τεχνητό φως

Οι φορητοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα και οι ταμπλέτες που εκπέμπουν τεχνητό φως επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την ποιότητα του ύπνου, προειδοποιούν οι ερευνητές.

Το συγκεκριμένο φως διαταράσσει τον φυσικό ρυθμό του σώματος, επηρεάζει τις χημικές ουσίες στον εγκέφαλο και προκαλεί διέγερση, όπως η καφεΐνη.

Αυτό συμβαίνει, επειδή το τεχνητό φως αναστέλλει την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης που συνδέεται με τον ύπνο, ενεργοποιώντας παράλληλα τους νευρώνες που κρατούν τον οργανισμό σε εγρήγορση.

Πώς θα εξουδετερωθούν οι αρνητικές συνέπειες που έχει το τεχνητό φως στον ύπνο;

Για τους ερευνητές αποτελεί βασικό στόχο, δεδομένου ότι έχει διαπιστωθεί πως η έλλειψη ή η κακή ποιότητα ύπνου επηρεάζει τη δημόσια υγεία, αυξάνοντας τον κίνδυνο εκδήλωσης παθήσεων, όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ή διαταραχών, όπως η κατάθλιψη και η αδυναμία συγκέντρωσης.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι δεν κοιμούνται επαρκώς στη σημερινή κοινωνία. Συνήθως, αναφέρουμε το πρωινό ξύπνημα για τη δουλειά ή το σχολείο και την πλούσια κατανάλωση καφεΐνης. Ωστόσο, λίγοι συμπεριλαμβάνουν σε αυτούς τους λόγους και το τεχνητό φως, το οποίο επηρεάζει τους καρδιακούς ρυθμούς πιο έντονα από οποιοδήποτε άλλο λόγο.

Σύμφωνα με μελέτη, το 30% όλων των εργαζομένων στις Ηνωμένες Πολιτείες και το 44% των ανθρώπων που εργάζονται τη νύχτα αναφέρουν ότι κοιμούνται λιγότερο από έξι ώρες κάθε βράδυ. Αντίθετα, πενήντα χρόνια πριν, λιγότερο από το 3% του ενήλικου πληθυσμού των ΗΠΑ κοιμόταν τόσο λίγες ώρες. Έλλειψη ύπνου διαπιστώθηκε και στα παιδιά, που σήμερα κοιμούνται κατά μέσο όρο μιάμιση ώρα λιγότερο σε σχέση με έναν αιώνα πριν.

Κλείστε τους υπολογιστές σας, τα κινητά σας και τα i-pad και κοιμηθείτε.

Ο ύπνος κάνει καλό στην υγεία!

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την αϋπνία

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την αϋπνία

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Τρόφιμα για να κοιμάστε καλά

H αϋπνία σχετίζεται με τον καρκίνο

Πώς η διατροφή μας επηρεάζει τα όνειρά μας

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Τι να κάνετε για να μην νιώθετε υπνηλία

Σας ενοχλεί το φως όταν κοιμάστε;

Το καλύτερο ρόφημα για την αϋπνία

Γιατί ανοιγοκλείνουμε τα βλέφαρα

Ο απαραίτητος ύπνος

Τα πολλά ξενύχτια οδηγούν σε κατάθλιψη

Μήπως σας λείπει ύπνος;

Το απόλυτο κόλπο για να κοιμηθείτε

Μελατονίνη

www.emedi.gr

 

 

Προηγούμενο άρθροΤο σύνδρομο Ramsay Hunt
Επόμενο άρθροΑπολαυστικό σεξ με φωνές
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα

Σπιτικές κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα Νόστιμες κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ: Ο μπακαλιάρος είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες (Α, D, K,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ